AndroidHealthClinic

Animal Reborn 2.0

en hoe gaat die daar? ik doe hetzelfde momenteel ghrp6 en cjc1295 dac

• Topic Starter Topic Starter
Gaat eigenlijk best lekker zo! Ik alleen ghrp, geen cjc erbij. Wat voor effect heeft het bij jou?

zit nu ff kijken op dag 4... merk nog vrij weinig wel wat honger extra maar voel nog weining morgen pas trainen als het goed is moet ik een mega pomp gaan krijgen

Ga eigenlijk wel weer vrij goed. Spieren beginnen weer te wennen aan het trainen en voel me meteen ook energieker.
Pak nog niet hoog aan gewicht want ik merk dat ik (uiteraard) nog niet zo ver ben om weer echt hard te kunnen knallen. Als ik dat nu zou doen heb ik meteen overkill en zit ik weer een week thuis van de spierpijn. Ik verhoog dus totdat ik voel dat ik weer kan gaan toppen en flink kan gaan knallen.
Opbouwen nog voor nu, maar dit is alweer de derde week dus ik heb er zeker vertrouwen in!

3e week dat je on bent? hoeveel weken ga je doen?

Ja alleen grhp dan. Voor de rest nog niets. Staat zo rond einde van het jaar gepland. Maar grhp doe ik al maandje of 2 in totaal ;)

nice :D

Succes kerel...

Succes Bor!
En nu niet meer zo lang doorkuren tenzij je niet meer off gaat ;)

en hoe gaat het hierzo?
abbo:)

Hier gaat het rustig aan voor het weekend.
Niet trainen, maar morgen pas weer.
Ga me een beetje meer op cardio richten, want het trainen en eten doet mijn buik geen goed haha.
Heb sowieso al snel een aankom-neiging, dus moet weer gaan opletten!
Volgende week train ik weer een maandje en merk dat de spieren het weer makkelijker aankunnen. Nu weer voller worden.

Laterss

Ik zet 250mcg ed. Op 5/2 basis. Verwacht dat ik meer vet verbrand, sterkere aanhechtingen krijg en dat ik op den duur meer eigen aanmaak krijg van hgh. Merk wel een sterk verbeterde eetlust ervan

Oke klinkt goed, ben benieuwd :D

Ik zet 250mcg ed. Op 5/2 basis. Verwacht dat ik meer vet verbrand, sterkere aanhechtingen krijg en dat ik op den duur meer eigen aanmaak krijg van hgh. Merk wel een sterk verbeterde eetlust ervan

Met dat protocol mag je zo goed als niks verwachten bro.
Sowieso moet je echt grf 129 (cjc zonder dac) erbij nemen aangezien je dan een veel hogere gh piek hebt.
Ook zou je toch echt 3x per dag moeten nemen om er daadwerkelijk iets uit te halen.

100mcg cjc/mod + 100mcg ghrp2/6/ipa en dat dan 3x per dag

Met ipamorelin kan je trouwens ook boom dosing doen aangezien deze je coritsol en prolactine niet laat stijgen.
Boom dosing is 1000mcg a 5000mcg nemen icm 100mcg cjc/mod.
Ik doe de laatste tijd regelmatig 1000mcg + 100mcg en heb dan ineens last van slapende handen die nacht.

Wat doet dit met je eetlust en slaap je wel lekker hierdoor Jay?

Zo lang niet op dit forum geweest. Had niet eens door dat je tijdje een dip had bro! Maar ben weer bij! Tis altijd vallen en opstaan, maar je leert er weer van toch ;-) Ben benieuwt wat dit voor resultaat geeft man! Misschien is het ook wel iets voor mij :D

Succes!

Wat doet dit met je eetlust en slaap je wel lekker hierdoor Jay?

Normaal geen honger bij ipamorelin, maar met 1000mcg is deze vergelijkbaar met 100mcg ghrp2 voor mij.
Is wel lastig tijdens cutten!
Ik had gister 1000mcg ipa + 100mcg cjc genomen en half uur cardio gedaan en daarna een zak rozijnen leeggegeten dus dat was een beetje nutteloos.

edit: Ik slaap er ook echt goed op ja, maar heb eigenlijk nooit slaap problemen.
Ik doe nu al sinds donderdag 3 x per dag dit en moet zeggen dat ik behoorlijk hard en vol sta :)

Laatst bewerkt:
Ik volg ook,
de progressie die je hebt/had gemaakt is trouwens mooi om te zien jo..
succes met terugkomen op oud niveau.

Terug
Naar boven