Nou op verzoek van velen dan haha!
Ik weet niet wat ik heb, ik blijf maar sukkelen met trainen, ben te moe, te snel moe ook en ik denk dat dit toch nog steeds een nasleep is van alles.
Ben wel weer begonnen en loop op 3ml test only in de week, maar het wil maar niet goed komen.
Werktijden zijn ook veranderd en waar ik eerst nog lekker half 3 in de sportschool kon zitten, sta ik nu tot zeker kwart over 3 op het werk.
We moeten tot die tijd blijven omdat je daarvoor betaald wordt (logisch), maar ook blijven als je klaar bent. Dus dan staan we soms wel eens 3 kwartier te hangen en ja, daar wordt je echt honds gaar van!
Daar bovenop blijf ik dus maar zoals net vermeld sukkelen met die snelle k*t vermoeidheid.
Ja, ik moet meer groente en fruit eten, ja ik moet mijn vitamines meer nemen en daar ben ik dan ook maar weer mee begonnen.
AnimalPak even regelmatig erin, en meer verse groentes en fruit. Ook ga ik een tijd aan de dagelijkse b12 injecties.
Kijken naar een opbouw van een maand en dan wekelijks onderhouden.
Heb toch ergens het idee dat ik dat wel kan gebruiken.
Gewicht is nog steeds 107 ongeveer en ja... bf is goed 19% momenteel. Uhm... ruim hehe. Daarom dus ook weer een goede cycle dnp erin en daar wordt je nog lethargischer van. Pfff, de zin en fut waren er al niet, maar geloof me, dnp maakt dat nog erger.
Gisteren 1gr genomen en vandaag 500mg. Wil zo een maandje volhouden op 500mg en de weekends 250mg omdat de carb inname dan een heel stuk hoger ligt en ik anders gewoon niet meer kan bewegen van de hitte.
Je gaat wel enooooorm zwaar ademen van dnp zeg, ik doe niet eens wat en daar zit ik al hoor! Maar we zullen zien na een maand!
Nou tot volgend jaar bij de volgende update hehehe