XXL Nutrition

Animal Reborn 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Weer even een update.
Cutten gaat best goed, vanochtend en zonet weer 3 kwartier gefietst.
Vandaag maar 1 'vette' maaltijd gehad en dat was kip met am soy in cocos.
Heb daarbij eens een Xenical ingenomen.
Dat zou dus een gedeelte vet van het voedsel afscheiden zodat het niet opgenomen kan worden.
Je kakt het dus in principe weer gewoon uit, en dat was ook zo whaha!
Ging allemaal eeeerrruug makkelijk!

Tis niet de bedoeling dat ik bij elke vette meal een Xcal ga innemen, want je hebt het ook gewoon nodig, en het is al helemaal niet de bedoeling dat ik meer vet ga eten met zo'n cap erbij.
Meer bedoeld om op mijn junk dag bij 1 of 2 meals een cap te nemen en 1 meal zonder om alle slechte vetten gewoon erin te laten.
Door de week laat ik het sowieso liggen.
Ik kreeg ook een test stripje Slimex erbij.
Weet nou niet of het leuker is voor vrouwen, maar ik wil hem natuurlijk niet laten liggen, dus ik zal hem opmaken en eens kijken of het voor herhaling vatbaar is.
De andere cutting middelen laat ik dan even liggen.

Denk nu het laatste weekje MT en dan gewoon weer even verder op de test en 1ml deca.
Merk duidelijk verbetering in de gewrichten, en daar is de deca ook alleen voor bedoeld.
Kracht blijft nog wel goed behouden terwijl ik nog steeds amper carbs eet.
Nog steeds ga ik nu even meer voor de fatloss dan voor de massa, daarom loop ik momenteel even op 1 test en 1 deca.
Proberen te bouwen en cutten tegelijk wil bij mij toch niet lukken en vandaar nog steeds heeft cutten prioriteit.

Maar dat gaat me goed af, dus ik hoop over 2/3 maanden weer beestachtig te kunnen bouwen met een laag vet percentage.

Goed, ik ga nog even verder met het weekend.
Tot later weer!

Orlistat-120mg.jpg

Wat is je VP nu dan?

Bump

animal leef je nog? :P

Hey Man,long time no see:cool:

Stilte voor de storm?

Over die hometrainer, vind je crosstrainers niet beter? Schijnen ook intensiever te zijn dan zittend fietsen.

ik wacht op een update leuk logje

Waarom hoor ik nou helemaal niks meer van je via mail of wat dan ook!?

Hij is vast veels te druk bezig die stoephoer van ‘em
Maar wie weet volgen er gauw genoeg nieuwe foto’s van haar op dbb...

Heeft ie het uitgemaakt met Mishale?
Maar dat is een lekker wijf:p
Daarom horen we niks meer van B?

Bori waar hang je uit ?

Laatst bewerkt:
Mishale ik heb ook tattoo's.... PM me!

Stakker. Het toppunt van zieligheid is toch wel naaktfoto’s van je ex op een forum posten omdat ze je bedonderd heeft, vervolgens mij bedonderen met haar en daarna bij mij komen aankloppen als je genoeg van haar hebt….

Ik vrees dat Mishale Bor heeft opgegeten :) Veel eiwit, misschien ook iets te veel vet (afhankelijk van 'current fat%').

Terug
Naar boven