- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Vandaag weer even wezen trainen.
Schouders even aangepakt en triceps.
Ging ff moeizaam vandaag want heb namelijk hele dag buiten gestaan en dat had ik de afgelopen paar weken niet meer gedaan vanwege de temperatuur haha.
Dus na een dagje buitenwerk was ik wat moeier. Maar goed, toch geen sissy training gedaan en net ook nog even op de fiets gezeten!
Heb ook weer 2 supjes aan mijn kuurtje toegevoegd. Loop nu op
750 test
200 deca
5mg Methyl Tren (oral).
Lekker ff flink erin, voeding heel laag. Carbs bijna geheel geschrapt, cardio minimaal 4x pw 30-60min en 37,5mg Phentermine erbij voor fatloss en energie.
Gemiddeld voedingspatroon voor de dag is:
1
400ml melk
50gr whey (en dan al gerekend dat die 50gr puur eiwit is)
+/- 62gr eiwit
2 250gr kip
AnimalPak
2 visolie caps
+/- 50gr eiwit
3
500gr kwark
75gr ongezouten gemengde noten
AnimalFlex
BCAA
+/- 50gr eiwit
4
200gr kip
50gr noten
+/-50gr
Aminozuren
5
400ml melk
50gr whey
BCAA's
+/- 62gr eiwit
Dus totaal zo op ongeveer 270gr eiwitten op een gewicht van 108kg en een BF van 17%
Tijd om te cutten dus en naar ervaring werkt dat bij mij erg goed op bijna carbless.
Heb nu nog de laatste spierpijntjes van vorige week donderdag benen trainen haha, goed gedaan dus!
Morgen rug trainen en kuiten. Mooi dagje voor de boeg dus
Schouders even aangepakt en triceps.
Ging ff moeizaam vandaag want heb namelijk hele dag buiten gestaan en dat had ik de afgelopen paar weken niet meer gedaan vanwege de temperatuur haha.
Dus na een dagje buitenwerk was ik wat moeier. Maar goed, toch geen sissy training gedaan en net ook nog even op de fiets gezeten!
Heb ook weer 2 supjes aan mijn kuurtje toegevoegd. Loop nu op
750 test
200 deca
5mg Methyl Tren (oral).
Lekker ff flink erin, voeding heel laag. Carbs bijna geheel geschrapt, cardio minimaal 4x pw 30-60min en 37,5mg Phentermine erbij voor fatloss en energie.
Gemiddeld voedingspatroon voor de dag is:
1
400ml melk
50gr whey (en dan al gerekend dat die 50gr puur eiwit is)
+/- 62gr eiwit
2 250gr kip
AnimalPak
2 visolie caps
+/- 50gr eiwit
3
500gr kwark
75gr ongezouten gemengde noten
AnimalFlex
BCAA
+/- 50gr eiwit
4
200gr kip
50gr noten
+/-50gr
Aminozuren
5
400ml melk
50gr whey
BCAA's
+/- 62gr eiwit
Dus totaal zo op ongeveer 270gr eiwitten op een gewicht van 108kg en een BF van 17%
Tijd om te cutten dus en naar ervaring werkt dat bij mij erg goed op bijna carbless.
Heb nu nog de laatste spierpijntjes van vorige week donderdag benen trainen haha, goed gedaan dus!
Morgen rug trainen en kuiten. Mooi dagje voor de boeg dus