MuscleMeat

Animal Reborn 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer even wezen trainen.
Schouders even aangepakt en triceps.
Ging ff moeizaam vandaag want heb namelijk hele dag buiten gestaan en dat had ik de afgelopen paar weken niet meer gedaan vanwege de temperatuur haha.
Dus na een dagje buitenwerk was ik wat moeier. Maar goed, toch geen sissy training gedaan en net ook nog even op de fiets gezeten!

Heb ook weer 2 supjes aan mijn kuurtje toegevoegd. Loop nu op

750 test
200 deca
5mg Methyl Tren (oral).

Lekker ff flink erin, voeding heel laag. Carbs bijna geheel geschrapt, cardio minimaal 4x pw 30-60min en 37,5mg Phentermine erbij voor fatloss en energie.

Gemiddeld voedingspatroon voor de dag is:

1
400ml melk
50gr whey (en dan al gerekend dat die 50gr puur eiwit is)
+/- 62gr eiwit

2 250gr kip
AnimalPak
2 visolie caps
+/- 50gr eiwit

3
500gr kwark
75gr ongezouten gemengde noten
AnimalFlex
BCAA
+/- 50gr eiwit

4
200gr kip
50gr noten
+/-50gr
Aminozuren

5
400ml melk
50gr whey
BCAA's
+/- 62gr eiwit

Dus totaal zo op ongeveer 270gr eiwitten op een gewicht van 108kg en een BF van 17%
Tijd om te cutten dus en naar ervaring werkt dat bij mij erg goed op bijna carbless.
Heb nu nog de laatste spierpijntjes van vorige week donderdag benen trainen haha, goed gedaan dus!

Morgen rug trainen en kuiten. Mooi dagje voor de boeg dus ;)

Allereerst kudos dat je nog lekker kan trainen op bijna nul carbs :P

5mg MT wel aan de hoge kant vind je niet?
Misschien eens per 5 dagen een carb-up day nemen..

Allereerst kudos dat je nog lekker kan trainen op bijna nul carbs :P

5mg MT wel aan de hoge kant vind je niet?
Misschien eens per 5 dagen een carb-up day nemen..

Nou, carbless is pas deze week ingegaan. Het ergste moet nog komen haha!
En ja ach, ik ben niet zo van het alles verdelen ofzo. Gewoon erin en ik zie het wel.

Was jij dat met die energypil van XXL ?

Ja dat was ik :)

Houd ons op de hoogte ivm die 5mg methyltren aub!

Ben erg nieuwsgierig hoe je er op zult gaan.

MT gaat erg lekker.
Goed gefocussed met trainen en ondanks dat ik van Tren vaak wel logger word (niet in gewicht) houd Methyl me toch scherper lijkt het.
Pomp is wel veel hoger, zo cardio ik elke dag weer en ik stap van de fiets af alsof ik heb staan squatten.
Benen opgezwollen en dan fiets ik niet eens krachtig. Gewoon lekker constant tempo voor verbranding lekker op te wekken.
In combi met 3ml test loopt het nog aardig lekker zo.
Heb nog 2 weken te gaan voor mijn MT planning en gooi dan even wat provi erbij voor mijn test vrij te laten.
Wat ik verder nog zal stacken ben ik nog niet over uit, maar de bench gaat toch wel weer goed naar de 120 in setjes met enkel eiwitten door de weeks. Nagenoeg geen carbs. Sowieso heb ik al vaker gezegd dat ik behalve eens wat toppen, geen extreme kracht trainer meer hoef te zijn.
Merkte vorig jaar al dat ik bij betere uitvoeringen met lager gewicht veel sneller massa aanzet en ik train zoveel mogelijk uit dode punten.
Dus zitten met de squat ipv omhoog veren en stang helemaal op de borst neer laten komen zorgen bij mij voor betere resultaten.

Hoewel ik deze week door een redelijk drukke werkweek niet aan 5 dagen training ben toegekomen, heb ik wel elke dag gefietst en soms zelfs 2x op een dag.
Als je er eenmaal in zit is om 5 uur 's ochtends fietsen rete lekker omdat je hoofd nog helemaal leeg is. Top!
Foto's ben ik nog steeds niet echt klaar voor, wil even wat meer van mijn wintervel af ;)
Gewicht is nu 108kg en percentage zal wel nog rond de 17 liggen.
No prob, weet onderhand wel wat ik van mijn lichaam kan vergen en probeer het daar zo goed mogelijk op te houden om problemen te voorkomen.

Supps zijn nog AnimalPak en AnimalFlex en visolie capsules.
Merk toch dat ik door goede voeding en deze toevoegingen beter de dag door kom.
Goed, net dus nog even 45 minuten gefietst en dan weer tijd om van het weekend te genieten vanaf mijn luie gat en een dag goed te vreten :)

Tot de volgende update heren!

Al klaar met DNP dan?

MT gaat erg lekker.
Goed gefocussed met trainen en ondanks dat ik van Tren vaak wel logger word (niet in gewicht) houd Methyl me toch scherper lijkt het.
Pomp is wel veel hoger, zo cardio ik elke dag weer en ik stap van de fiets af alsof ik heb staan squatten.
Benen opgezwollen en dan fiets ik niet eens krachtig. Gewoon lekker constant tempo voor verbranding lekker op te wekken.
In combi met 3ml test loopt het nog aardig lekker zo.
Heb nog 2 weken te gaan voor mijn MT planning en gooi dan even wat provi erbij voor mijn test vrij te laten.
Wat ik verder nog zal stacken ben ik nog niet over uit, maar de bench gaat toch wel weer goed naar de 120 in setjes met enkel eiwitten door de weeks. Nagenoeg geen carbs. Sowieso heb ik al vaker gezegd dat ik behalve eens wat toppen, geen extreme kracht trainer meer hoef te zijn.
Merkte vorig jaar al dat ik bij betere uitvoeringen met lager gewicht veel sneller massa aanzet en ik train zoveel mogelijk uit dode punten.
Dus zitten met de squat ipv omhoog veren en stang helemaal op de borst neer laten komen zorgen bij mij voor betere resultaten.

Hoewel ik deze week door een redelijk drukke werkweek niet aan 5 dagen training ben toegekomen, heb ik wel elke dag gefietst en soms zelfs 2x op een dag.
Als je er eenmaal in zit is om 5 uur 's ochtends fietsen rete lekker omdat je hoofd nog helemaal leeg is. Top!
Foto's ben ik nog steeds niet echt klaar voor, wil even wat meer van mijn wintervel af ;)
Gewicht is nu 108kg en percentage zal wel nog rond de 17 liggen.
No prob, weet onderhand wel wat ik van mijn lichaam kan vergen en probeer het daar zo goed mogelijk op te houden om problemen te voorkomen.

Supps zijn nog AnimalPak en AnimalFlex en visolie capsules.
Merk toch dat ik door goede voeding en deze toevoegingen beter de dag door kom.
Goed, net dus nog even 45 minuten gefietst en dan weer tijd om van het weekend te genieten vanaf mijn luie gat en een dag goed te vreten :)

Tot de volgende update heren!

Leuk om lezen! Keep it up!

Vanochtend weer zitten fietsen. Om half 10 lekker een uurtje gezeten.
Maar begin een beetje last te krijgen van de pezen in mijn knieholtes.
Misschien even een reactie op het 'ineens' vele fietsen van deze week.
Eigenlijk ook niet raar, want na echt een ****ing lange periode niets aan cardio gedaan te hebben, fiets ik ineens mijn longen eruit in een week haha :)
Maar goed, even weer inkomen en dan zal het wel weer goedkomen ;)

Vanavond weer even een inject zetten van 3ml test en 1ml deca en dan kunnen we weer deze week!
Voor de rest even geen verder nieuws, dus ik ga even lekker op de bank in de zon zitten ;)

Gaat goed zo te zien,succ6 nog Animal :thumbs:

Vanochtend weer zitten fietsen. Om half 10 lekker een uurtje gezeten.
Maar begin een beetje last te krijgen van de pezen in mijn knieholtes.
Misschien even een reactie op het 'ineens' vele fietsen van deze week.
Eigenlijk ook niet raar, want na echt een ****ing lange periode niets aan cardio gedaan te hebben, fiets ik ineens mijn longen eruit in een week haha :)
Maar goed, even weer inkomen en dan zal het wel weer goedkomen ;)

Vanavond weer even een inject zetten van 3ml test en 1ml deca en dan kunnen we weer deze week!
Voor de rest even geen verder nieuws, dus ik ga even lekker op de bank in de zon zitten ;)

Ik neem aan dat je een hometrainer hebt staan thuis. Wat voor eentje is dat want ik denk er ook aan om er een te kopen. Fietsen is veruit mijn favoriete cardio.

Ja dat hield ik niet meer vol. Te kort gebruikt voor echte resultaten denk ik.
Zelfs op 1 cap kon ik gewoon amper slapen en droog blijven. Maar, winter is wel de top tijd om het te pakken!

Vind je dit nu geen waste of time, health and money?

Vind je dit nu geen waste of time, health and money?

Nee hoor, tis voor mij gewoon weer andere ervaring opdoen ervan.
Ben toch elke keer benieuwd ernaar.

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 13:53 ----------

Ik neem aan dat je een hometrainer hebt staan thuis. Wat voor eentje is dat want ik denk er ook aan om er een te kopen. Fietsen is veruit mijn favoriete cardio.

Best een dure, maar wel van hoge kwaliteit.
Als je het geld ervoor wilt uitgeven is het zeker een aanrader!

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb er 400 voor betaald en hij is echt super stil.
Tis dat je weet dat je voeten bewegen, want aan die fiets hoor je dat niet :D

Nice, 400 euro is een mooie prijs. Als ik er ook zo eentje koop kunnen we online racen tegen elkaar. Om 5u 's morgens ;)

Terug
Naar boven