XXL Nutrition

Animal way of life

• Topic Starter Topic Starter
Abbo, this should be intredasting

Welcome:D

Ben echt blij als het half juli is, klaar met school. Hopelijk kan ik dan beginnen in sept met me nieuwe opleiding. Heb het zo gehad met deze school, we krijgen nu (3 weken voor de afsluiting) nog een vak er bij. En voor mijn klas ook nog eens een toets er bij. Dus 2 toetsen totaal van een vaak wat we nog nooit gehad hebben:rolleyes:
Verder moet ik nog best veel doen, de hele school planning van dit jaar is zo slecht. Ik ben de enige die nog kans maakt het dit jaar allemaal af te sluiten. Doe hard me best maar soms lijkt het mission impossible.

maar heb echt zin in me nieuwe opleiding, eindelijk iets wat mij leuk lijkt. Wil daarnaast een cursus (sport)voeding gaan doen en personal coaching.:)

Jij bent ook popie jopie:D

wat doe je nu en wat ga je doen? en waarom ga je stoppen?

Wat wil je hier mee gaan doen?

Hoe bedoel je? als baan?

Net getraind, van alles wat gedaan (ub). Motivatie was slecht, weinig energie. Heb dinsdag me schouder denk over belast met de 40kg+bw dips, te diep gezakt denk ik maar is alweer bijna over:).

Laatst bewerkt:
Thnx, deze opleiding lijkt me echt heel erg leuk. Heb tot nu toe mbo gedaan maar het is echt 3x nix. Zeer slecht onderwijs, slechte organisatie. Verwacht dat het op het hbo stukke beter is:)

Hahahaha, voor organisatie en goed onderwijs hoef je niet naar het hbo te gaan :p

Voor toetsen over 50bladzijdes aan sport psychology die pas 1 dag van te voren online komt, dan ben je op je plek! :D

Door je rug gegaan bro? Dat heb ik volledig gemist. Kan je de rug nog wel een beetje aanpakken dan?

Abbo! ;)

Dan maar weer hier volgen :D

Btw, weet je perhaps welk filmpje dat ook alweer was waar die kerel zo loopt te "brullen" van: dance mother****er danceeeeeeee!!!!!!!! jwt? :P

lag 10.00 in bed, nu weer wakker, leren joepieeeeee:p feestje was geniaal. Early Hardstylez, the prophet enzo:D

baggerlogje dit.... Wordt niet eens getraind....

Pics or.......................:)

ot:) Ga je naar dreamfields?

4 pre workoutpillen doen hun ding:eek: ik ga nu knalleee:D:D

Terug
Naar boven