AndroidHealthClinic

Animal way of life

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga niet naar Dreamfields, ik heb mezelf straf gegeven voor de komende 4 weken. Ik heb er 4 kilo bij gevreten vorige week.

Ik heb dus boothcamp komende weken.

aah jongeee:( hoe weet je dat 4 kilo er bij, kan toch ook gedeeltelijk massa zijn?:cool:

Wtf 4 kilo in een week, dat is ****ing knap.

Geef mij een dieet met 400carbs, rond de 4000kcal en ik zit binnen no time weer terug op de 105:p
Daar moet je echt niet blij mee zijn, ik ga ook nooit meer high carb. 300 max.

OT: Ben nu pas aan het eten, zo trainen. Weet niet of ik kan benchen, fking erge spierpijn in me triceps. Maarja ik zie wel, anders maar wat heavy peck decks

weer totaal 4 pre workout pills, dikke energie. Hehehehe lekkerr

new shit

http://www.youtube.com/watch?v=PuQecyt-3kc

Laatst bewerkt:
En knallen maar:D

Training 22-06-2011

De erge spierpijn in triceps heeft een groot deel van de training verpest kan ik wel zeggen. kracht leek wel verdwenen. Ook totaal geen pomp in borst terwijl ik die normaal al heel snel heb. Alleen pomp in de armen???

BP

• 8x60
  • 8x80
  • 8x100
  • 3x120 ???
  • 7x100

Db press

• 10x36
  • 8x36
  • 10x36

Flies

• 10x26
  • 8x30
  • 8x26
  • 8x26

dips niet gedaan vanwege triceps

Seated side raises

• 10x14
  • 8x12
  • 8x12
  • 12x14

Barbell curls strict, rechte stang

• 10x40
  • 10x40
  • 10x40
  • 10x40

volgens mij volgt bijna niemand deze log:p behalve the true hardcore elite:D

maargoed misschien dat ik ook niet iedere x meer trainingen ga posten. Kijk dan over 2 maanden mijn progressie weer;)

i am true elite.....:)

Idd voor jou doen een mindere training! Maar ook daar groei je van!

Stoppen met loggen... raak je ook de true elite kwijt

Ik volg je log ook hoor! Post dan wel niet veel, lees meer. Misschien dat ik ook een logje begin want ik kan echt lui zijn waardoor ik mijn stats en shit niet bijhoudt. =/

i am true elite.....:)

Idd voor jou doen een mindere training! Maar ook daar groei je van!

Stoppen met loggen... raak je ook de true elite kwijt

Lets hope so.

Vrijdag eens 1/2 reppers met squat maken:D

Laatste tijd heb ik niet zoveel plezier hier meer op het forum, lijkt soms wel een haat bende hier, jaloers of afgunst ik weet het niet maar echt gezellig vind ik het niet meer op het forum.
Daarom gewoon ff een break.

Met de elite meet ik wel irl, stukke leuker dan op een forum :D en natuurlijk alle andere mensen die een keer samen willen trainen :)

Laatst bewerkt:
morgen 8.30 op, wat bcaa naar binnen en 30/40 min hardlopen. Daarna banaan en shake en om 1 uur naar school.

Of zou ik gewoon tot 3/4 nix eten en daarna eten en cardio doen?:p

Vroeg op, hardkoooorrrrrr. :D

Vraag me af of het uberhaupt iets uitmaakt, sochtends zit je lichaam als in de fasted state. Maar het gaat om het aantal kcal die binnen komen uiteindelijk wat maakt of je vetverbrand of niet.:p

Zo whey shake naar binnen, cardio en daarna weer een shake en naar school:)

Denk dat het zeker wel uitmaakt of je in fasted state zit, dan heeft je lichaam geen voeding om te verbranden dus moet het wel vetreserves etc aanspreken.

Doe je geen Intermittent fasting meer dan? Zitten idd veel haters en trolls op dit forum maar die moet je gewoon negeren ;) zijn ook genoeg serieuze mensen die t wel leuk vinden om je log te volgen en/of commentaar te geven :)

Doe je geen Intermittent fasting meer dan? Zitten idd veel haters en trolls op dit forum maar die moet je gewoon negeren ;) zijn ook genoeg serieuze mensen die t wel leuk vinden om je log te volgen en/of commentaar te geven :)
welke haterz of trollz bedoel je dan? aangezien ik niemand hier in zijn log zie haten of trollen

hoe ging je cardio buffel?

Terug
Naar boven