AndroidHealthClinic

Animal way of life

Good luck son, you're gonna need it.

• Topic Starter Topic Starter
Word je serieus gemotiveerd van die videos van gregg plitt ? Zijn praat slaat nergens op man, overdreven gedoe heel de tijd. Z'n fysiek is dan wel weer erg goed.

Jah, maar hij is echt niet de enige..heb ook een topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f254/motivatie-video-topic-270200/

Good luck son, you're gonna need it.

Nah boy I know what im doing ;)

zo schouders/triceps/biceps:D

Wat ga je doen? Het weer proberen?

Die intro is wel mooi ja, half of the ****ing trainers look like they need a ****ing trainer.:roflol:

en ja hoor, weer maar 5 uurtjes slaap, FUUUU :( niet eens zin om te trainen :P

Stel beta's lol

Wat ga je doen? Het weer proberen?

Die intro is wel mooi ja, half of the ****ing trainers look like they need a ****ing trainer.:roflol:

Ja ga het denk ik wel proberen..iedereen verdient een 2e kans;)

Jah die intro zijn echt vet maar idd soms overdrijft ie wel

en ja hoor, weer maar 5 uurtjes slaap, FUUUU :( niet eens zin om te trainen :P

K*t man:(

....

Training

misselijk van maximize:o:p

Seated mp press

• 5x80
  • 7x70
  • 4x80
  • 11x60

laterial raise

• 10x14
  • 10x16
  • 10x18
  • 12x20

Lying real delt row

• 10x20
  • 10x22
  • 10x22
  • 8x26

CGBP (smith) slow uitgevoerd

• 12x50
  • 12x50
  • 10x40
  • 10x40

Verder extensions en curls etc

Laatst bewerkt:
lekkere MP kerel, ik doe ze ook altijd zittend:) Is wel niet origineel maar wel veiliger voor mijn rug

Beest in de sportschool :D animal way of life indeed
ga zo door en je haalt dat bf zeker

Als je zit kun je minder achterover hellen, waardoor er minder verkeerde druk op je onderrug komt te staan. (sorry, kan de juiste terminologie niet vinden:P)

Het is niet beter, want je kunt ook gewoon je rug rechthouden als je staat, maar ik snap wel wat hij bedoeld.

wat terror hennep zegt klopt aardig.

als je mp staand doet dan is de belasting op je onderrug maximaal en bij verkeerde uitvoering zeer blessure gevoelig.

aangezien mp voor je schouders is en ik niet zit te wachten op een blessure doe ik de mp zittend in de smitmachine.

wat terror hennep zegt klopt aardig.

als je mp staand doet dan is de belasting op je onderrug maximaal en bij verkeerde uitvoering zeer blessure gevoelig.

aangezien mp voor je schouders is en ik niet zit te wachten op een blessure doe ik de mp zittend in de smitmachine.

Moet je eens proberen seated mp en dan closegrip dat je handen bijna tegen elkaar komen met het pressen. Deed het vanmiddag ff 2 setjes na me barbell seated, heerlijk:D

zaterdag afgesproken:D zij met mij dan he, ik laat het allemaal vanuit haar komen:) (maar ben er stiekem wel heeel blij mee )

Terug
Naar boven