- Waardering
- 12.551
Oh boy...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Word je serieus gemotiveerd van die videos van gregg plitt ? Zijn praat slaat nergens op man, overdreven gedoe heel de tijd. Z'n fysiek is dan wel weer erg goed.
Word je serieus gemotiveerd van die videos van gregg plitt ? Zijn praat slaat nergens op man, overdreven gedoe heel de tijd. Z'n fysiek is dan wel weer erg goed.

Wat ga je doen? Het weer proberen?
Die intro is wel mooi ja, half of the ****ing trainers look like they need a ****ing trainer.![]()

en ja hoor, weer maar 5 uurtjes slaap, FUUUUniet eens zin om te trainen
![]()

lekkere MP kerel, ik doe ze ook altijd zittendIs wel niet origineel maar wel veiliger voor mijn rug
wat terror hennep zegt klopt aardig.
als je mp staand doet dan is de belasting op je onderrug maximaal en bij verkeerde uitvoering zeer blessure gevoelig.
aangezien mp voor je schouders is en ik niet zit te wachten op een blessure doe ik de mp zittend in de smitmachine.

Moet je eens proberen seated mp en dan closegrip dat je handen bijna tegen elkaar komen met het pressen. Deed het vanmiddag ff 2 setjes na me barbell seated, heerlijk![]()
klinkt goed maar voelde je zo de triceps niet onwijs?

zaterdag afgesprokenzij met mij dan he, ik laat het allemaal vanuit haar komen
(maar ben er stiekem wel heeel blij mee )
Nou kerel, ik heb nog nooit een ex terug genomen. Maar ik wens jou veel succes en geluk! Ze moet wel erg speciaal zijn