AndroidHealthClinic

Animal way of life

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan! Ga je Arnhem in? Mss zie ik je nog wel dan, ik heb een vrijgezellen feessie daaro:D

Nee nijmegen:p ik wou eerst uit gaan in Arnhem maar de plannen zijn veranderd. Welke tent ga je of weet je nog niet? Laat maar weten als je nog een x in Arnhem bent dan kom ik wel ff langs;)

Nee nijmegen:p ik wou eerst uit gaan in Arnhem maar de plannen zijn veranderd. Welke tent ga je of weet je nog niet? Laat maar weten als je nog een x in Arnhem bent dan kom ik wel ff langs;)

Verschillende en eten bij de wok:) ik ben de bob.... ben benieuwd hoeveel ik er zondag op moet halen vanaf politie buro:roflol:

Verschillende en eten bij de wok:) ik ben de bob.... ben benieuwd hoeveel ik er zondag op moet halen vanaf politie buro:roflol:

haha:D je kan daar tegenover het musis echt goed wokken, zit boven ergens (kan me er niet veel meer van herinneren:o behalve dat ze allerlei soorten vis en vlees hadden en dat het echt heel lekker is

ga er gewoon voor water, als mijn ex weer wou afspreken zou ik ook gelijk gaan, i know the feeling

Hoe haat het met je?

Je kan updatepics zien in topic bro!
Morgen weg naar Turkije dus 1 september begin ik terug te loggen !

gisteren training, sinds ik gestopt ben met creatine ben ik qua kracht wat achteruit gegaan. Maar dat mag de pret niet drukken. 28kg flies 3 setjes gisteren, uberpomp.

Armen eerst 4 zware sets gedaan, daarna speed sets met lage gewichten tot faillure. Dit is echt een aanrader..heb minimaal 30min pomp gehad:D daar waren ze echt niet op berekend

nieuwe sups er bij: multivitamine en biergist

weer lekker getraind zie ik! nice

(half) Sq

• 10x60
  • 10x100
  • 8x140
  • 7x160
  • 5x170
  • 3x180 (pr)
  • 6x140

Single leg extensions

• 8x45
  • 8x50
  • 8x55

Legg curl

• 8x60
  • 10x60
  • 10x60
Was wel kapot na die squats, verder spierpijn dus naar huis gegaan.;)

sterke squats dude:)

Terug
Naar boven