MuscleMeat

Ano_1993_4 log: Quitters never quit

Dat was ook mijn poging om advies te geven.
Maar goed, probeer het weer.
Je hoeft niet elke keer je pijntjes te vertellen hoor.. Hoort gewoon bij de sport ;) Je voelt vanzelf wanneer het "niet goed" is. Verzuren is normaal, helemaal bij schouders.
Nogmaals, probeer eens full body. Het gaat niet om gigantische gewichten maar zorg gewoon dat je de compounds qua techniek goed onder de knie krijgt. Laag gewicht maakt niet uit, dat komt vanzelf. Als je een half jaartje keihard traint op de compounds moet je kijken hoe sterk je dan wordt. Mocht je ook nog goed vreten komt de massa ook wel.

Ik weet niet hoor Jordy.. Maar het lijkt of jij continu een excuus zoekt om niet te hoeven trainen. Het feit al dat je een paar keer aangeeft dat je te lui ben (visolie halen) of dat iets te veel moeite kost (dips) zegt al genoeg over je instelling.
Gewoon je bek houden en trainen. Dan maar met de helft van wat je aankan maar je moet gewoon doorgaan. Wat je nu doet slaat nergens op.
Schrap je schema en zet in op alleen compounds.
BP+DL+SQ+MP/OP.
En als je geen benen traint denk ik dat je hier niet eens mag posten..
+1

Talk less, work harder.

Minder 'leuk' doen op het internet. Computertje wacht wel. Ga lekker lang uit op de bank liggen met een bak kwark en schepje whey erdoor heen en lekker om 10 uur te bed. En volgende dag lekker low reps compounds draaien.

Dan komen de gains vanzelf ;)

mijn bench is ook maar 60 vriend. maar ik wil geen power lifter worden maar body builder. dat is juist de fout die iedereen maakt. iedereen denkt als een power lifter. :P

Beetje vreemd want bb ers doen ook geen 60kg bp omdat ze 'geen powerlifter willen worden'.

Jordi doe eens foto van je hoofd

En van de rest van je ecto lichaam

Ofja doe maar niet, waarschijnlijk een troll head

Brian/Jordy/Wesley allemaal hetzelfde liedje.

Quitters never quit quitting :)
Succes met je trainingen, iedereen begint zo hoor, weet nog dat ik zo begon, na 8 weken kon ik ook toen al 30 kilo bankdrukken, merkte als ik zwaarder wilde me meer op pl zou moeten toeleggen, ben gewoon altijd netjes 30-40 kilo blijven banken, beter dan al die zware gewichten, das meer voor powerlifters.
Ik snap ook niet waarom Roelie bijvoorbeeld 260 kg moet banken?

Quitters never quit quitting :)
Succes met je trainingen, iedereen begint zo hoor, weet nog dat ik zo begon, na 8 weken kon ik ook toen al 30 kilo bankdrukken, merkte als ik zwaarder wilde me meer op pl zou moeten toeleggen, ben gewoon altijd netjes 30-40 kilo blijven banken, beter dan al die zware gewichten, das meer voor powerlifters.
Ik snap ook niet waarom Roelie bijvoorbeeld 260 kg moet banken?

:orly:

Winners never win!
Ga eens trainen Jordy

Jordy...

...

Ga eens trainen

Jordy never trains!

• Topic Starter Topic Starter
Training 16 oktober

Train-vandaag-je-rug-en-biceps-in-je-achtertuin training

1x8xbw pull up
1x8xbw
1x8xbw
1x10xbw
1x12xbw
1x10xbw

Ff getraind voor de lol, heb vandaag al 1 tosti gegeten
op me eigengemaakte pull up stang

:D:D:o

Vreemd logje. Ik neem geen abbo

Hahaha ik heb vaak geen sympathie voor zo'n soort types, maar jordy is gewoon een baas.. hoop wel dat je onderhand serieus aan het ijzer gaat:p

Terug
Naar boven