MuscleMeat

Ano_1993_4 log: Quitters never quit

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook nog omega 3 visolie pilletjes gehaald, nom nom nom

Ik haal je bijna in qua stats, dan mag ik je ook pesten en ecto noemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jordy misschien is het beter als je gewoon doortraint en dan lichter of bep.oefeningen mijd. Anders ff naar een dokter, als je het echt zo graag wil had je dat toch al lang gedaan. Wat is de reden dat je traint?

Ja man gewoon doorzetten anders wordt het nooit iets.. Je kunt sowieso nog veel trainen ook al heb je pain in onderrug / schouder.

Lekkere trainingen jordy, lekker bezig

Helemaal vergeten : heb je nog iets leuks gehad vorige week dinsdag?

Jordy ga s trainen! Gewoon 4 scoops Xpand Xtreme Pump nemen en je merkt niks van je phaggot pijntjes <3

jij trained minder dan russian bear ken iemand dit topic sluiten of zo?

Haha grappig hoe de vergelijking jordybuild - russianbear altijd wordt gemaakt.

Keep this log alive!

het log blijft wel leven als hij eens eent raining post

Nieuwe scherpschutterX

Trouwe logvolgers,

Ik wordt elke dag geconfronteerd ermee dat ik niet kan trainen, en its feel bad broskies.
Heb nu al 1.5 week rust en rust is aan ene kant goed voor mijn onderrug en voor mijn rechterschouder.
Met mijn onderrug gaat t al beter maar met mijn rechterschouder niet, me schouder kraakt altijd als ik me arm omhoog doe en als ik hem aanpan doet het pijn op me gewricht/spier

Ook had ik nog afgelopen weekend tijdens het uitgaan gerookt en gewaterpijpt wat ik niet had moeten doen want me longen zijn flink naar de kolere (heb ook astma) Voel hele tijd steken in me longen/hart. ( vroeger had ik daar nooit last van met roken ect.)

Best wel k*t dat ik al een maand nu allemaal klachten heb, maar morgen ga ik weer naar de gym en rustig trainen: Alles op max 50%.

Hate comments kom der maar in :)

Laatst bewerkt:
Jordybuild de man van glas.

Ook had ik nog afgelopen weekend tijdens het uitgaan gerookt en gewaterpijpt wat ik niet had moeten doen want me longen zijn flink naar de kolere (heb ook astma) Voel hele tijd steken in me longen/hart. ( vroeger had ik daar nooit last van met roken ect.)

Haha wat een lulhannes joh :roflol:

Heell yeahh vandaag getraind naar anderhalve week niks doen. Was echt weer chill ff trainen en praten in gym. Ging voor het eerst in me leven cardio doen vanwege me onderrug soepel te maken. Fietsen loopband, nordic walken, kanoen allemaal 4 minuutjes gedaan ofzo :P

Maar daarna kwam het leuke: bodybuilden :D
Wist niet wat ik moest trainen dus ik ging gewoon alles doen :P
Lat pulldown
6 setjes van 8-10 reps 32-40kg
Peck deck
4 setjs van 8 reps 32-40kg
chest press
4 setjes van 8 reps 32-40kg
seated row v bar
3 setjs van 10 reps 32kg
nog zon pull row machine
3 setjs van 10 reps 32kg
nog zon pull row
3 setjs van 10 reps 32kg

Triceps pulldown rope
3 setjes van 8 reps 27.5kg

bicep ez curl
2 setjs van 8 reps ezbar+10kg
1 setjs van 8 reps ezbar+20kg ( maar voelde onderrug terwijl ik wel goede vorm deed)

lichte stang met 7.5kg beide kanten
3x10 reps

bicep curl machine
4 setjs van 8-10reps 27.5kg
1 setjs van 8 reps 22.5kg

shoulder press met 2 touwen omhoog
8.5kg per arm deed pijn
0 kg deed ook pijn

ander shoulder press apperaat
20kg 2 setjs van 8 keer deed pijn

nog miltiair press gedaan
lichte stang met 2x7.5kg beide kanten
2x6 keer

owja nog een staand millitair press ding
weet niet hoeveel schat zon 20-30kg
3 setjs van 10 reps

Nu ik thuis ben voel ik wel me onderrug een beetje :P hoop niet dat ie morgen stijf is dat zal echt ****ed up zijn want heb morgen fysioooooo0o

heb vandaag volgens mij meer dan 30 setjs gedaan op licht gewicht lol :P

Laatst bewerkt:
lekkere training jordy!

Beescht!

Terug
Naar boven