XXL Nutrition

LightO's log to the light

Bezoekers in dit topic

LightO

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2012
Berichten
209
Waardering
15
Lengte
1m70
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Ik ben LightO, 25 jaar en ben met krachttraining begonnen toen ik 18 was. Ik heb toen eigenlijk van mijn 18de tot aan mijn 19de beetje liggen aankloten en had totaal geen idee hoe ik moest trainen enz.

Van mijn 19de tot mijn 21ste was ik me gaan verdiepen in splitschemas van 4 dagen wat me erg goed beviel. Ik ben toen in iets minder dan 2 jaar van 51 kilo (heb hier nog foto's van maar deze komt in mijn toekomstige log) naar 64 kilo met 11 procent vet. Achteraf gezien is het nog niet echt veel 13 kilo in 2 jaar maar dit kwam omdat ik ook totaal niet mijn voeding in de gaten hield. (ik wist toen ook niet dat dit zo belangrijk was i know shame on me :()

Van mijn 22ste tot 24ste veel gezeik gehad met school,werk, ouders toenmalige vriendin. Tijdens die tijd was de motivatie ook ver te zoeken en heb ik een beetje aanliggen kloten (ging soms 1x per week soms 1x per maand enz.)

Nu gelukkig nieuwe opleiding, nieuwe baan, nieuwe vriendin :) en kan het weer goed vinden met mijn ouders :) ben nu ook weer zelf gemotiveerd till the bone :) en van fouten leert men he ;)

Ik ben nu sinds November begonnen met de volgende stats:
1.70m
71,2 kilo
15 procent (huidplooimeting)

27-2 laatste meetmoment geweest stats waren:
1.70m
77,6 kilo
18 procent (huidplooimeting)

Ik dacht eerst wow netjes 6 kilo in 4 maanden, totdat ik het vetpercentage zag :eek: schrok me dus dood. Ik heb laatste 4 weken beetje op gevoel gebulkt (schijnbaar was dat gevoel niet zo goed :p) Dus vanaf nu ga ik streng mijn voedingschema's volgen en heb ik dus een cutschema opgesteld.

Nu moet ik zeggen dat dit mijn eerste cutschema is (bedoel eerste voedingsschema:P) dus hopelijk kunnen jullie me helpen.

Mijn doel is rond de 13/14 procent te gaan zakken (liefst 12% maar zal moeilijk worden)

Mijn onderhoudsniveau is:2494
Mijn BMR is: 1814

Ik wou gaan cutten op 2145 kcal met de KEV verhouding 30-40-30

In de bijlage zit mijn voedingsschema(ik had geprobeerd als plaatje toe te voegen maar kreeg zo een afbeelding dat imageshack dit domein niet ondersteund ofzoeits) Sorry het is mijn eerste keer voor uploaden van een plaatje en kreeg het alleen zo voor elkaar.

Qua training doe ik momenteel een 4 day split als volgt:

Maandag:
Chest and Biceps
Bench press (week erna dumbbell press)
incline Bench pres (week erna incline dumbbell press)
Flyes

EZ bar curl
Hammer curl
preacher curl

Dinsdag:
Benen en traps
Squat
Lunges
Leg press
Leg extension

Calf raise in smith

Dumbbell shrugs
(weet de naam niet precies, doe je in de smith en ga je voor de stang staan en dan shrugs)

Donderdag:
Rug en triceps
Deadlift
Chin ups
Barbell Bent over row
Lat pull down

Close grip bench press
Dips
Skull crushers

Vrijdag:
Schouders,buik en onderarmen
Military press (anterior)
Upright row (lateral)
Seated rear lateral raise (posterior)

seated crunch
Dumbbell 45graden side bend
Weigthed leg raise

Wrist curl (dumbbell)
reverse wrist curl (dumbbell)

Ik wou vanaf nu graag een log bijhouden omdat ik idee heb niet meer vooruit te gaan in gewichten. En met een log kan ik zien wanneer ik weer zwaarder til en kunnen jullie me helpen met de trainingen ;) :) Dus commentaal welkom.

Krachtstats vind ik een beetje moeilijk op te zetten aangezien ik eigenlijk nog nooit 1 rm heb gedaan maar momenteel:
Bench 8x 75 kilo
Squat 8x 100 kilo
Military press 8x 55 kilo
Deadlift 8x 120

Dus nog genoeg werk aan de winkel vooral de squat en deadlift vind ik dat achter lopen (ofja eigenlijk alles wel :P) en lijk hier ook heeeeeeel traag in vooruit te gaan vooral squat steek ik al paar maanden op dit gewicht.

Nouja hierbij hou ik het even :P ik ga zo meteen trainen dus meteen een update strax ;)

Ohja nog even een voorbeeld van een droomlichaam voor mij dan :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vind dit wel mooi :)

Peace out:cool: oh **** nog vergeten een doel te zetten :P
Mijn doelstelling is toch rond de 80 kilo komen met een vetpercentage van 12% (even niet te hoog grijpen anders werkt het ook zo demotiverend :P)

schema Cut.jpg
 
net terug van de training, training verliep bagger erg verkouden voel me een beetje slapjes dus rustig aan gedaan.

-chest press dumbbells 4sets van 8 x 26 kilo (zwaarder is er niet ??? ja i know ik moet van centrum verwisselen, ik dacht dat het wel weer even zou duren voordat ik op die gewichten zat, maar het ging sneller dan verwacht dus zit nu tot augustus aan het abbonament vast :(. Ik heb me toen in Augustus ingeschreven dus neem aan dat die regeling van per maand opzegging nog niet van kracht is. Weet wel waar ik hierna ga sporten is een stuk verder weg maar wel old school en gewichten tot 55 kilo :) maarja tot augustus maar even opbouwen :p )
- Incline chest press dumbbells 4 sets van 8 x 26 kilo
- Dumbbells fly 4 sets van 8x 18 kilo

-Biceps EZ bar curl 4 sets van 8 x 20 kilo plus de stang hoeveel weegt zo een EZ bar met diameter van 5mm?
- Preacher curl 4 sets van 8x 50 kilo (is op de lat pulley dus gewicht zal wel afwijken)
-Hammer curl 4 sets van 8x 14 kilo

plus 20 minuten cardio hoe houden jullie dat 40 minuten vol? pff vind 20 min al echt te lang :P

zo dat was het voor vandaag net pot kwark en walnoten op nu gaan slapen en herstellen :):cool:
 
Succes man!
 
Benen en traps
- Squat 4 sets van 8x 110 kg (nieuwe PR :))
- DB Lunges 4 sets van 8x 18 kg (lukt voor geen meter :mad:)
- Leg press 4 sets van 8x 141 kg
- Leg extension 4 sets van 8x 92kg (nieuwe PR :))


- Calf raise in smith 4 sets van 8x 90kg


- Dumbbell shrugs 4 sets van 8x 26kg (full stack)
- Barbell shrugs (back??) 4 sets van 8x 55kg

Opzich lekkere training 2 nieuwe pr's :) verder geen cardio gedaan, aangezien ik s'morgens al 3 km gejogd had en sprintsessies.

Voeding:
Even een vraag over de voeding mijn cutschema (zie bijlage) ik ben nu pas in week 2 ofzo maar ik weet dat het langzaam gaat. Maar het lijkt juist alsof ik dikker word ??? wou mijn vetpercentage net meten weet zeker dat het hoger is geworden maar mijn caliper is overgebroken moet even een nieuwe bestellen.

Verder heb ik echt moeite om alles in de cut naar binnen te werken het lijkt wel of ik ben het bulken in plaats van cutten, ik vind het veel te veel kan dit???? Zou ik misschien toch nog lager moeten gaan in totaal aantal kcals?

Hopelijk kunnen jullie me helpen anders moet ik maar nieuw topic aanmaken.


Thnx :)
 
Had eigenlijk vandaag een rust dag, maar ik kreeg te horen dat ik morgen onverwachts moet werken dus vandaag nog snel een gaatje proberen te vinden wat overigens lukte :cool: Dus morgen dan maar rustdag.

Door beentraining en sprinten van gister beetje last van mijn benen dus vandaag niet zo zwaar gegaan op de deadlift, beetje rustig aan gedaan.

Rug en triceps

Deadlift
8x 70kg
8x 80kg
8x 90kg
8x 100kg

Chin ups
8x bw
8x bw
6x bw +5kg
6x bw +5kg
6x bw (vermoeiend :p)

Barbell Bent over row met EZ bar
8x 30 kg +ezbar
8x 40kg +ezbar
8x 50kg +ezbar
8x 55kg +ezbar

Lat pull down was de hele tijd bezet word er echt gek van, dat ding is altijd bezet bij ons :mad: dus maar Dumbbell bent over row op bankje gedaan:
8x 22kg
8x 24kg
8x 26kg
8x 26kg Zwaarder gaat niet :(

Close grip bench press
8x 30kg
8x 40kg
8x 45kg
8x 50kg (merkte hoe zwaarder ik ga hoe meer last ik van de voorkoppen van mijn schouders krijg, iemand tips of hetzelfde probleem?)

Dips machine
8x 60kg
8x 70kg
8x 80kg
8x 86kg

Skull crushers (erg zwak hier nog in)
8x 5 kg +ez bar
8x 7,5kg +ez bar
8x 10kg +ez bar
8x 12,5kg +ez bar

Hierna nog 20 min cardio gedaan (fiets)

Training verliep op zich lekker, had nog een sample noxipro hier liggen aangezien ik beetje moe was dit eens geprobeerd. Opzich fijn product had noxipro smaak fruit punch dit was echt heerlijk om te drinken leek wel siroop :D. Had 1 glas op en wou eigenlijk nog eentje haha :p

Tijdens training merkte ik wel dat ik veel energie had wel een beetje onrustig misschien hierdoor overal paar extra reps uit kunnen halen. Maar nu ik thuis ben echt een crash lijkt het wel lijkt wel of mijn armen een marathon hebben gelopen haha ???

Morgen rustdag vrijdag Schouders en buik :D
 
Toch geen slechte training kerel!
Train je nu vier maanden?

Ik vind je Chin ups wel goed. Heb hier zelf moeite mee helaas.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:44 ----------

BTW je hebt een uitdagende doelstelling voor ogen (je drromlichaam)!
 
Toch geen slechte training kerel!
Train je nu vier maanden?

Ik vind je Chin ups wel goed. Heb hier zelf moeite mee helaas.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:44 ----------

BTW je hebt een uitdagende doelstelling voor ogen (je drromlichaam)!

Ja ik ben nu weer 4 maanden begonnen, maar heb 2 jaar een stop gehad en voor deze 2 jaar had ik wel al eens 2 jaar getraind. Maar goed na die 2 jaar stop blijft er weinig van over :p

Ik moet zeggen over die chin ups dat ik er zelf ook veel moeit mee heb of het vandaag door de noxipro kwam ofzo ??? normaal haal ik maar 5x bw chins up of heet het pull up? (doe in ieder geval met de armen breed zeg maar) Maar vandaag ging erg lekker hopelijk volgende rugtraining ook weer de 8x :)

haha ja dat plaatje is idd een droom :p maar reeël? Nouja al zou het een beetje in de buurt zijn he zijn we al tevreden ;)
 
Ik moet zeggen over die chin ups dat ik er zelf ook veel moeit mee heb of het vandaag door de noxipro kwam ofzo ??? normaal haal ik maar 5x bw chins up of heet het pull up? (doe in ieder geval met de armen breed zeg maar) Maar vandaag ging erg lekker hopelijk volgende rugtraining ook weer de 8x :)

Pull Up is breed, chin up is small
Moet hem misschien ook maar eens toe gaan voegen aan mijn training.

haha ja dat plaatje is idd een droom :p maar reeël? Nouja al zou het een beetje in de buurt zijn he zijn we al tevreden ;)

Je doel kan maar duidelijk zijn, toch!

Heb je vandaag nog wat op het programma staan?
 
Pull Up is breed, chin up is small
Moet hem misschien ook maar eens toe gaan voegen aan mijn training.



Je doel kan maar duidelijk zijn, toch!

Heb je vandaag nog wat op het programma staan?

Nee vandaag rust, misschien 45/50 minuten op de crosstrainer wat hier thuis staat. Maar ligt eraan of ik mezelf gemotiveerd krijg :P Vandaag even rust morgen schouders, buik en onderarmen
 
Kom op jongen vanavond gewoon even op de crosstrainer he! Denk aan je doel!
 
Kom op jongen vanavond gewoon even op de crosstrainer he! Denk aan je doel!

Thnx voor de motivatie, maar had gister toch even die rustdag nodig. Druk geweest op het werk savonds lekker uitgerust :cool: Moet ook af en toe kunnen. Maar daarom vandaag (voor straf) extra wat langer cardio gedaan :D

Schouders,buik en onderarmen
Military press (anterior)
Erg zwaar, miss toch kracht het verliezen door de cut?
8x 30 kg
8x 40 kg
8x 50 kg
6x 55 kg (6de kreeg ik met pijn en moeite omhoog:()

Dumbbell shoulder press Toegevoegd, idee dat mijn schouders achterlopen daarom deze licht erbij gedaan)
8x 16 kg
8x 18 kg
8x 20 kg

Sideways incline dumbbell lateral raise(lateral) Deze oefening toegevoegd, kwam deze tegen in Killy's log. Lekkere oefening moet ik zeggen, alleen nog erg zwaar :eek: Gewicht slaat nergens op :o, maar is miss omdat het nieuwe oefening is.
8x 6 kg
8x 6 kg
8x 7 kg
8x 8 kg (veel moeite)

Seated rear lateral raise (posterior)
8x 10kg
8x 12kg
8x 14kg
8x 16kg (ging makkelijk, miss volgende week 18 proberen)

Besloten voor in de cut de buik niet met gewicht maar meer reps en op bw uit te voeren.
Buik:
seated crunch
20x 36kg
20x 39kg
20x 39 kg
20x 39 kg

Dumbbell 45graden side bend Maar dan zonder dumbbell :p
20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Weigthed leg raise
20x bw
20x bw
20x bw
20x bw

Onderarmen
Wrist curl (dumbbell)
12x 8 kg
12x 9 kg
12x 10 kg
12x 12 kg

reverse wrist curl (dumbbell)
12x 6 kg
12x 6 kg
12x 6 kg
12x 6 kg

Hierna nog 35 minuten op de fiets, scheelde dat wat leuke programma's (sharkman) op national geographic was. Was klets nat toen ik eraf kwam op het scherm stond iets van 319 kalorien verbrand (maar goed geen idee of dat klopt)

Verder net op de weegschaal gaan staan, weeg nu 76,4 kg begon vorige week met 77,6. Kan helaas even geen vetpercentage meten caliper is me net afgebroken. Maar ik heb alweer een nieuwe besteld :)

Ohja toen straks voor de training laatste sample van noxipro weer gebruikt, dit product wordt het in ieder geval niet voor mij :p. Moet zeggen de energie is wel nice en ik zal vast miss paar extra reps eruit halen. Maar de crash erna is me echt te groot, moet vanavond nog werken dus hopelijk trekt het strx een beetje weg.

Zo dit was de training van deze week, nu 2 dagen rust (ofja lees werk). Even kijken of ik nog tijd krijg voor een cardiosessie, maar moet vroeg tot laat werken.
 
Training ziet er goed uit hoor!



Maar daarom vandaag (voor straf) extra wat langer cardio gedaan :D
Heel goed!


Military press (anterior) Erg zwaar, miss toch kracht het verliezen door de cut?

Wat is je voedingsinname op moment?


Ohja toen straks voor de training laatste sample van noxipro weer gebruikt, dit product wordt het in ieder geval niet voor mij :p. Moet zeggen de energie is wel nice en ik zal vast miss paar extra reps eruit halen. Maar de crash erna is me echt te groot, moet vanavond nog werken dus hopelijk trekt het strx een beetje weg.
Heb zelf nog een pot NoxiPro liggen. Moet zeggen dat wanneer ik NoxiPro gebruik ik onrustig slaap. Misschien moet je Jack3D proberen. Lees dat deze bij veel mensen goed bevalt.
 
Training ziet er goed uit hoor!




Heel goed!




Wat is je voedingsinname op moment?



Heb zelf nog een pot NoxiPro liggen. Moet zeggen dat wanneer ik NoxiPro gebruik ik onrustig slaap. Misschien moet je Jack3D proberen. Lees dat deze bij veel mensen goed bevalt.

Mijn aantal kcal ligt nu in de cut op 2145 met:
K: 161
E: 215
V: 72
(hele voedingsschemazit in bijlage) Moet zeggen dat ik het nog best veel vind wat ik kan eten op een dag, maar begin wel te merken dat de kracht weg begint te gaan. Vooral vandaag bij borst training :eek:

Bedankt voor het advies zal eens kijken of ik een sample Jack3D ergens vandaan kan toveren :P

Zo training vandaag net afgerond, was beetje laat geworden dus Cardio maar 10 minuten kunnen doen helaas.

Chest and Biceps
Bench press

8x 50 kg
8x 60 kg (jezus dat voelde zwaar aan :eek:)
8x 60 kg (deze ging al beter)
7x 70 kg (kreeg de 8ste niet meer omhoog ???)

Dumbbell Bench press
8x 20 kg
8x 22 kg
8x 24 kg
8x 26 kg (ook redelijk zwaar)

Incline Dumbbell Bench press
8x 20 kg
8x 22 kg
8x 24 kg
8x 26 kg (ging me makkelijk af, maar kan niet zwaarder full stack)

Flyes
8x 12 kg
8x 14 kg
8x 16 kg
8x 18 kg


Biceps
EZ bar curl
8x 12,5 kg Plus ez bar8x 15 kg Plus ez bar
8x 17,5 kg Plus ez bar
8x 20 kg Plus ez bar

Hammer curl
8x 10 kg
8x 12 kg
8x 14 kg
8x 16 kg

preacher curl op romanian chair (beetje laag gewicht gehouden)
8x 10 kg plus ez bar
8x 10 kg plus ez bar
8x 15 kg plus ez bar
8x 15 kg plus ez bar

Nog 10 minuten cardio.

Moet zeggen dat ik wel hele training een lekkere pomp had :D verder weinig kracht. Ook merk ik nu ik thuis zit ik weer een oude blessure voel opkomen (onder mijn schouderblad). Ben hieral 4 maanden bij de fysio voor het lopen en dacht dat het weg was, maar begint weer een beetje te irriteren (even in de gaten houden)

Heb 2 Foto's upgeload (nee geen poses, gewoon ff voor de fun) Eerste foto is met pomp, tweede zonder. Let niet op de kwaliteit foto is echt bagger telefoon :p

pomp.jpg


zonder pomp.jpg
 
Weer een nette training man!

Heb 2 Foto's upgeload (nee geen poses, gewoon ff voor de fun) Eerste foto is met pomp, tweede zonder. Let niet op de kwaliteit foto is echt bagger telefoon :p

Je fysiek ziet er volgens mij al best goed uit. Goede armen en traps. Mijn fysiek is minder hoor. Ben een echte ecto. Maargoed.... Wat is jou omvang van de bovenarm(en)?

Op welk tijdstip train je. Had net even vluchtig je voedingsschema bekeken, maar zag het niet staan.
 
Weer een nette training man!



Je fysiek ziet er volgens mij al best goed uit. Goede armen en traps. Mijn fysiek is minder hoor. Ben een echte ecto. Maargoed.... Wat is jou omvang van de bovenarm(en)?

Op welk tijdstip train je. Had net even vluchtig je voedingsschema bekeken, maar zag het niet staan.

Thnx :cool: ja mijn traps zijn altijd goed geweest (enigste sterke punt) Vind zelf altijd dat mijn borst en rug erg achter lopen. Ofja borst valt wel mee maar rug is minder. Bij Double back biceps zie je wel mooie vormen lopen opzich, maar zo snel ik lat spread doe is het gewoon vlak :o Maarja miss kan ik deze pose gewoon niet goed haha :p

Mijn armen zitten nu op 36,9 cm aangespannen (gemeten op 20-2) dus nog genoeg werk aan de winkel :p Ik heb trouwens vanalles bijgehouden van gegevens in een excel bestand. Ik doe om de 2 maanden altijd alles even meten en noteren, volgende meting is op 20 april ik zal dan eens een screenshot maken kun je de progressie zien (al is het niet veel, miss ook voor jou handig (of doe je dat al?) om zo een meetmomenten in te lassen. Ik vind dat altijd wel leuk om te zien naar veranderingen in omvang enzo :))

Dadelijk weer training wou eerst vandaag benen/traps doen, maar ik ga dit verschuiven. Heb vanmorgen een zware looptraining gehad van 2 uur lang, zonder stoppen en interval tussendoor. En moet zeggen dat ik wat last heb van de benen en kuiten die wat waren het verzuren, dus denk vanavond schouders/buik of rug/triceps. Beentraining verplaats ik naar vrijdag :)

Moet zeggen dat ik erge spierpijn heb van de training van gister :S vind niet dat ik harder heb getraind dan normaal maar dit heb allang niet meer gevoeld van de ene kant vind ik het fijn om nog eens spierpijn te voelen. Maar van de andere kant begin ik een beetje te twijfelen of ik gister misschien dan een tekor aan eiwitten heb binnengekregen? Aangezien ik normaal nooit spierpijn heb van zo een training.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind je best nog bruut fysiek hebben :O

Succes in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
Mijn armen zitten nu op 36,9 cm aangespannen (gemeten op 20-2) dus nog genoeg werk aan de winkel :p Ik heb trouwens vanalles bijgehouden van gegevens in een excel bestand. Ik doe om de 2 maanden altijd alles even meten en noteren, volgende meting is op 20 april ik zal dan eens een screenshot maken kun je de progressie zien (al is het niet veel, miss ook voor jou handig (of doe je dat al?) om zo een meetmomenten in te lassen. Ik vind dat altijd wel leuk om te zien naar veranderingen in omvang enzo :))
Ik heb laatst gemeten ja, maar ben nog niet zo lang bezig waardoor ik mijn progressie goed kan zien. Zie alleen dat jij ze aangespannen meet. Ik heb ze ontspannen gemeten. Meten is alweer een aantal weken geleden. Vanavond voor de training mijn boven armen gespannen gemeten en kwam boven verwachting uit op rechts 37,0 cm en links 36,5 cm. Als ik zo jou armen op de foto vergelijk met die van mij lijken die van jou kolossaal.



Moet zeggen dat ik erge spierpijn heb van de training van gister :S vind niet dat ik harder heb getraind dan normaal maar dit heb allang niet meer gevoeld van de ene kant vind ik het fijn om nog eens spierpijn te voelen. Maar van de andere kant begin ik een beetje te twijfelen of ik gister misschien dan een tekor aan eiwitten heb binnengekregen? Aangezien ik normaal nooit spierpijn heb van zo een training.

Bij mij is het wisselend. Heb niet altijd spierpijn. Terwijl mijn eiwit inname over het algemeen iedere dag wel gelijk is.

Hoe is de training vandaag gegaan?
 
Ondanks de zware cardio training van vanmorgen en lichte pijntjes in mijn benen toch maar benen getraind wat onverwachts, toch goed verliep vooral squats nieuwe PR met 20 kg omhoog :eek::D

Benen en traps
Squat

8x 50 kg (ging zo makkelijk meteen flink verhoogd)
8x 90 kg
8x 110 kg (ging ook nog vrij makkelijk dus geprobeerd nieuwe pr te halen)
8x 120 kg (nieuwe PR :), ging me nog steeds vrij goed af dus nog maar eens verhoogd)
7x 130 kg (20 kg boven vorige pr :D, ging wel zwaar en de laatste rep kreeg ik er niet meer uit geperst)
8x 50 kg

Lunges
8x 14 kg
8x 16 kg
8x 18 kg (ik kan deze oefening voor geen meter val de hele tijd bijna om dus ben er maar mee gestopt :o)

Leg press
8x 100 kg
8x 117 kg
8x 127 kg
8x 141 kg

Leg extension
8x 66 kg
8x 76 kg
8x 80 kg
8x 86 kg

Calf raise in smith
8x 50 kg (door de kramp in mijn kuiten vanmorgen ben ik op dit gewicht gebleven, voelde niet lekker aan)
8x 50 kg
8x 50 kg
8x 50 kg

Dumbbell shrugs
10x 20 kg
10x 22 kg
10x 24 kg
10x 16 kg

(weet de naam niet precies, doe je in de smith en ga je voor de stang staan en dan shrugs)
10x 50 kg
10x 50 kg
10x 50 kg
10x 50 kg

Training ging in het begin erg lekker, maar na paar oefening begon toch de cardio erin te hakken en werd ik erg lam. Maar goed gewoon door pompen en benendag zit er weer gelukkig op :D

@Rooney: Mijn armen zijn ook niet groot vind 37cm ook erg klein :o miss komt het omdat ik een stuk kleiner ben dan jou en kortere bovenarmen heb ofzo ???
 
De squats gaan lekker! Nieuw record en dat na de zware cardio training in de ochtend.

Begrijp niet zo goed waarom je bij de lunges omval? Je moet je benen niet kruisen en niet op 1 lijn gaan staan. Gewoon schouderbreedte en recht voor uit. Of komt het niet hierdoor?

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 12:09 ----------

@Rooney: Mijn armen zijn ook niet groot vind 37cm ook erg klein :o miss komt het omdat ik een stuk kleiner ben dan jou en kortere bovenarmen heb ofzo ???

Wellicht zal dat het zijn.
 
Cardio training van gister me toch ingehaald? Training ging heeeel vermoeid, voelde me slap maar tog maar even op de tanden gebeten.

Rug en triceps

Deadlift

8x 60kg
8x 60kg
8x 60kg
8x 60kg
Ok ik schrijf dit even in het rood omdat ik het wel belangrijk vind. Ik heb namelijk bij Deadlift en BOR een raar probleem, ik wou het eerst niet vermelden omdat ik dacht dat het maar eenmalig zou zijn maar ik heb dit nu elke training en alleen bij deadlift en BOR. Nou is het zo, zo snel ik hoger in gewicht ga, ik last krijg als ik gespannen sta van winderigheid :o:(. Ok nou zullen de meeste wel denke so what... maar ik vind het toch wel irritant aangezien me al een keer bij deadlift tijdens het omhoog trekken van het gewicht me keihard een scheet is weg gevlogen :eek::(.

Miss dat ze in een die hard gym er wel om kunnen lachen maar ik zit in zo een moderne k*t gym waarna je allemaal boze blikken krijgt (niet dat dat mij dat wat boeit :p). Maar ik vroeg me af zijn er mensen die hier ook last van hebben en kun je er wat tegen doen. Het was net nogal druk en durfde niet omhoog te gaan in gewicht omdat ik het nu al bijna niet kreeg ingehouden :(


Pull ups
5x bw
8x bw
5x bw +5kg
5x bw +5kg
7x bw (vermoeiend :p)

Barbell Bent over row met EZ bar
8x 30 kg +ezbar
8x 40kg +ezbar
8x 50kg +ezbar
5x 60kg +ezbar (kon nog door maar zie rode gedeelte :o)

Dumbbell bent over row op bankje gedaan:
8x 22kg
8x 24kg
8x 26kg
8x 26kg Zwaarder gaat niet :(

Close grip bench press
8x 30kg
8x 40kg
8x 40kg
8x 50kg ging wel goed volgende keer zwaarder, deze keer ook minder last van mijn schouders. Merk wel dat ze snel verkrampen bij deze oefeningen.

Dips machine
8x 60kg
8x 70kg
8x 80kg
8x 86kg

Skull crushers (erg zwak hier nog in)
8x 5 kg +ez bar
8x 7,5kg +ez bar
8x 10kg +ez bar
8x 12,5kg +ez bar

Triceps pull down
8x 40 kg
8x 45 kg
8x 50 kg
8x 55 kg

Hierna nog 15 min cardio gedaan (fiets) ongeveer 134 calorien verbrandt.

@ Rooney, ik voer ze nu zo uit als jij omschrijft maar ik heb altijd als ik omhoog probeer te duwen mijn bovenlichaam begint te compenseren en ik begin te wiebelen???. Nouja goed miss moet ik deze oefening gewoon wat vaker proberen zodat het gaat wennen.

Verder ben ik niet tevreden over deze training het liep gewoon niet zoals ik had gepland. Rug ligt al achter en door van die rare probleemtjes gaat dat ook niet lukken.

Merk dat ik beetje vermoeid ben het worden, daarom morgen rustdag even geen cardio en krachttraining zodat ik vrijdag weer even kan knallen :D
 
Back
Naar boven