XXL Nutrition

LightO's log to the light

• Topic Starter Topic Starter
He Rob das lang geleden! Alles ok? LightO trainingen zien er lekker uit. Gaat er weer op lijken! Helemaal top!

Thnx :cool: word tijd dat je ook weer begint te loggen he :D:D. Ik zal proberen zoveel mogelijk te loggen maar kan zijn ik hier en daar een week oversla als ik zelf vind dat er niet veel progressie is geweest die week.

Vanavond borst en biceps :)

Borst biceps

Helaas was de bankdruk bezet dus met decline moeten beginnen :(
Declince Dumbbell press
8x 22 kg
8x 22 kg
8x 24 kg
8x 26 kg

Benchpress aangezien ik er nu toch geen pr meer uitging gooien maar meteen zwaar begonnen en dit alle sets volghouden

8x 67,5 kg
8x 67,5 kg
8x 67,5 kg
8x 72,5 kg
8x 67,5 kg

Incline benchpress Had deze te lang niet meer gedaan gewicht is beschamend :o
8x 47,5 kg
8x 47,5 kg
8x 47,5 kg
8x 47,5 kg

Decline dumbell fly
8x 18 kg
8x 18 kg
8x 18 kg
8x 18 kg

Biceps
EZ bar curl (wijde grip)
8x 17,5 kg
8x 17,5 kg
8x 22,5 kg
8x 22,5 kg

Seated dumbell biceps curl
8x 9 kg
8x 10 kg
8x 10 kg
8x 12 kg

kneeling dumbell crunch
8x 71 kg
8x 71 kg
8x 77 kg
8x 77 kg

Weer van tevoren gewerkt, wel tussendoor gegeten maar kracht was ver te zoeken deze training. Alles wat lichter of hetzelfde gedaan maar wel de rustpauzes tussen de oefeningen door wat omhoog gegooid.

Mood: 8
Energy: 6
Strength: 5

Goeie training man Same old, same old ;) Met de nadruk op old :D
Zijn wij niet van het zelfde bouwjaar?

Light'O Het maak toch niet uit dat je nu even stagneer, het is geen sport waarin je constant progressie maak met het volume. Soms even stapje terug als je een plateau bereik en daarvan uit weer rustig opbouwen. Je moet het op de lange termijn zien he! Keep up the good work! Ik ga vanavond weer trainen, maar was gisteren best laat geworden was naar concert geweest, dus ben benieuwd, maar ach ben nog aan het opbouwen dus zit nog niet op mijn max.

Laatst bewerkt:
Zijn wij niet van het zelfde bouwjaar? Light'O Het maak toch niet uit dat je nu even stagneer, het is geen sport waarin je constant progressie maak met het volume. Soms even stapje terug als je een plateau bereik en daarvan uit weer rustig opbouwen. Je moet het op de lange termijn zien he! Keep up the good work! Ik ga vanavond weer trainen, maar was gisteren best laat geworden was naar concert geweest, dus ben benieuwd, maar ach ben nog aan het opbouwen dus zit nog niet op mijn max.

Ja het maakt ook niet uit het gaat me ook eigenlijk niet om het gewicht wat ik duw maar om de spiermassa. Heb ook dinsdag bij de borst training erop gelet dat ik wel steeds mijn 8 reps haal en daarom ook bij het bankdrukken het gewicht verlaagt aan het einde van de set (de pomp was nu ook awesome :D)

Benen en schouders
Squat
8x 47,5 kg
8x 57,5 kg
8x 67,5 kg
8x 77,5 kg
8x 87,5 kg Pff wel 8 gehaald deze week maar het blijft een hel die oefening :o

Split squat

8x 30 kg Links en rechts
8x 35 kg Links en rechts
8x 40 kg Links en rechts PR
8x 45 kg Links en rechts PR

Plate loaded leg press
8x 50 kg
8x 60 kg
8x 70 kg
7x 80 kg mmm net geen 8 :( maar langzaam dood het gaan bij deze oefening (oh i hate legday :D )

Staande leg curl, plate loaded
8x 15kg per been
8x 17,5 kg per been
8x 17,5 kg per been
8x 20 kg per been PR

Seated Calf raise
8x 60 kg
8x 70 kg
8x 80 kg
8x 80 kg

Military press
8x 30 kg
8x 40 kg
8x 40 kg
8x 40 kg (had meer ingezeten maar ben altijd gaar na de beentraining)

Dumbbell side raise zittend op bankje
8x 8 kg
8x 10 kg
8x 10 kg
8x 10 kg

Seated rear lateral raise
8x 10kg
8x 12kg
8x 14kg
8x 16kg PR

Energy: 8
Strength: 9

Lekkere training gehad vandaag, kracht was goed aanwezig toch hier en daar een PR'tje maar goed dat boeit me eigenlijk vrij weinig. Altijd blij als de benen erop zitten maar als ik klaar ben toch altijd blij dat ik ze doe als ik dan brede gasten zie met van die lucifers eronder :rolleyes::o

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Woops ben 1 oefening vergeten erbij te zetten (krijg het niet meer aangepast ??? in vorige post)

Leg extension
8x 77 kg
8x 82 kg
8x 89 kg
8x 92 kg

Oefening heb ik tussen de plate loaded leg press en staande leg curl gedaan

Nette training toch, nice PR's :thumb:

Squatten is niet jou ding begrijp ik. Wacht maar wordt alleen maar erger. Hoe zwaarder des te meer dat het een hel wordt (fysiek alsook mentaal). Persoonlijk vind ik het mentaal een killer, is echt zwaar.

Had gisteren nog getraind en ge-squat was lekker hoor, had nog energie over in de tank. Maar weet dat het moment gaat komen dat iedere training killing gaat worden, pfffff

Nette training toch, nice PR's :thumb: Squatten is niet jou ding begrijp ik. Wacht maar wordt alleen maar erger. Hoe zwaarder des te meer dat het een hel wordt (fysiek alsook mentaal). Persoonlijk vind ik het mentaal een killer, is echt zwaar. Had gisteren nog getraind en ge-squat was lekker hoor, had nog energie over in de tank. Maar weet dat het moment gaat komen dat iedere training killing gaat worden, pfffff

haha ja ik heb vooral aan squatten een hekel de rest van de beentraining vind ik nooit zo een probleem. Maar die squat pfff word er echt gek van, wat voor gewicht zit jij hier momenteel op? Ik krijg bij deze oefening ook echt de neiging om net zoals de rest van de gym ook parallel te gaan squatten en dan er ook 120 kg op te gooien :o:rolleyes:. Maar ik vind je hebt hier alleen jezelf mee ik ga echt zo diep als ik kan en dan vind ik 87kg echt rete zwaar, en heb ook niet het gevoel ik hier snel mee omhoog zal gaan.

Maar goed zoals ik zal zei: it's not about the weights mijn benen lijken momenteel nog hard te groeien op deze gewichten. Ze lopen nog steeds iets achter op de rest van het lichaam maar het heeft zich al behoorlijk recht getrokken. Word tijd je ook weer gaat loggen Rooney :D hehe. Hoe voel je je nu je weer begonnen bent?

Weekend geen tijd gehad om te loggen daarom nu de training van zaterdag:

Rug en triceps
Deadlift
8x 97,5 kg
8x 97,5 kg
8x 107,5 kg
8x 117,5 kg
8x 127,5 kg (volgende week eens verhogen, ging deze week redelijk makkelijk snap ik tot vandaag niet waarom ik hem zaterdag niet heb verhoogd :o )

Bent over Barbell Row
8x 47,5kg
8x 57,5kg
8x 67,5kg
8x 67,5kg

Lat pull down
8x 50 kg
8x 60 kg
8x 60 kg
8x 70 kg

T-bar row (eerste keer weer dus even licht begonnen)
8x 35 kg
8x 40 kg
8x 45 kg
8x 45 kg

Triceps
Skull crushers met dumbells
8x 10 kg
8x 10 kg
8x 12 kg
8x 12 kg

triceps kickback
8x 9 kg
8x 10 kg
8x 12 kg
8x 12 kg

Triceps pushdown
8x 55 kg
8x 60 kg
8x 70 kg
8x 70kg

Mood: 7
Energy: 7
Strength: 7

Beetje zelfde training als vorige week, alles gegeven maar wel zelfde gewicht blijven zitten maar pomp voelde awesome :cool:

Ik vind het een heel goede training man! Begint er weer op te lijken. Ik heb nog even te gaan zo te zien. Moet weer in het ritme komen en de juiste balans qua gewichten pakken en daarvan uit GROEIEN!

Betreft squatten, altijd met de kont onder de knieen! Ik cheat nooit, waarom zou ik dat doen he? Vorige week met squat had ik 5x5 gedaan met 92,50kg en dat ging lekker. Zat ooit long time ago op de 145kg squat. Niet dat dat echt super veel volume is in vergelijking met veel andere gasten, maar vond het fysiek en mentaal echt zwaar. Ben maar een kleine gast he!

Loggen weet ik nog niet. Moet daar nog even over nadenken. Zeg geen ja zeg geen nee.

Ik vind het een heel goede training man! Begint er weer op te lijken. Ik heb nog even te gaan zo te zien. Moet weer in het ritme komen en de juiste balans qua gewichten pakken en daarvan uit GROEIEN! Betreft squatten, altijd met de kont onder de knieen! Ik cheat nooit, waarom zou ik dat doen he? Vorige week met squat had ik 5x5 gedaan met 92,50kg en dat ging lekker. Zat ooit long time ago op de 145kg squat. Niet dat dat echt super veel volume is in vergelijking met veel andere gasten, maar vond het fysiek en mentaal echt zwaar. Ben maar een kleine gast he! Loggen weet ik nog niet. Moet daar nog even over nadenken. Zeg geen ja zeg geen nee.

Mmm dan zie je dat squat toch echt een zwak punt bij mij is ik ben al 3 maanden bezig en je zit nu al hoger dan mij :o. Maar ik snap dat je nog niet beslist of je wilt loggen het kost ook veel tijd, ik heb meer voor me zelf nu gedaan zodat ik kan zien hoe ik vooruitga (of niet natuurlijk :rolleyes:)

Zo eens even een heel andere aanpak gedaan vandaag. Ik deed eigenlijk al altijd rustig excentrisch trainen en proberen zoveel mogelijk muscle mind connection te maken. Maar goed ik ben er weer 2 jaar uit geweest en had moeite met de muscle mind connection, dus dacht eerst even weer wat kracht opbouwen. Dus sinds vandaag terug naar de MMC maar de t*fus hey alles in gewicht gedropt:o pomp was krachtiger dan ooit :eek: en ik voelde precies waar ik het moest voelen heerlijk. Dus weights gedropd maar i dont care

Borst biceps

Benchpress
8x 57,5 kg
8x 57,5 kg
8x 62,5 kg
8x 57,5 kg
8x 57,5 kg
8x 47,5 kg ging helemaal kapot met deze p*ssy weights maar pomp was heftig door de muscle mind :D

Declince Dumbbell press
8x 16 kg
8x 18 kg
8x 18 kg
8x 18 kg ook hier 8 kilo gedropt :o

Incline benchpress
8x 37,5 kg
8x 37,5 kg
8x 47,5 kg
8x 47,5 kg

Decline dumbell fly
8x 14 kg
8x 14 kg
8x 16 kg
8x 16 kg

Biceps
EZ bar curl (wijde grip)
8x 17,5 kg
8x 17,5 kg
8x 17,5 kg
8x 22,5 kg

Seated dumbell biceps curl
8x 9 kg
8x 10 kg
8x 10 kg
8x 10 kg

kneeling cable crunch
8x 71 kg
8x 71 kg
8x 77 kg
8x 77 kg

Energy: 7
Strength: 6 leek weinig maar was er zeker wel, maar wat een verschil qua training was helemaal kapot, voor mij vanaf vandaag maakt het me niet meer uit hoe zwaar ik til ik weet dat ik veel zwaarder kan trainen maar hier heb ik niets aan. Ga me nu weer wat meer focussen op de muscle mind connection was het ook helemaal vergeten om eerlijk te zijn maar wat een heerlijke training. Het leek na de training of ik veel harder had getraind terwijl de gewichten lager waren :D

Benen en schouders
Squat
8x 47,5 kg
8x 57,5 kg
8x 67,5 kg
8x 77,5 kg
8x 87,5 kg

Split squat
8x 30 kg Links en rechts
8x 40 kg Links en rechts
8x 45 kg Links en rechts
8x 50 kg Links en rechts

Plate loaded leg press
8x 50 kg
8x 60 kg
8x 70 kg
8x 70 kg

Staande leg curl, plate loaded
8x 15kg per been
8x 17,5 kg per been
8x 17,5 kg per been
8x 17,5 kg per been

Seated Calf raise
8x 60 kg
8x 60 kg
8x 60 kg
8x 60 kg

Military press

8x 30 kg
8x 40 kg
8x 40 kg
8x 40 kg

Dumbbell side raise zittend op bankje
8x 8 kg
8x 10 kg
8x 10 kg
8x 10 kg

Seated rear lateral raise
8x 10kg
8x 12kg
8x 14kg
8x 14 kg

Energy: 6
Strength: 6

voelde als een zware training, gewicht ook hetzelfde als vorige week blij dat het achter de rug is :cool:

Nette incline bench press. Schouders ook lekker volume. Muscle Mind Connection wil ik ook meer op letten. Vanavond weer borst en biceps.

Geen trainingen deze week........?

Nee, ik heb helaas een flinke buikgriep te pakken gehad en lig al 1,5 week plat :( weinig kunnen eten, voelde me slap. Ben sinds gister weer iets erboven op het komen maar ik denk dat ik pas weer kan trainen rond volgende week ergens. Helaas dus even geen updates. Geprobeerd mijn gewicht in balans te houden maar absoluut niet te doen, hield niets binnen dus ben bijna 3 kilogram afgevallen :( ben nu weer langzaam mijn voeding aan het opbouwen.

Eerst herstellen en dan weer trainen :) kan niet wachten ik weer kan beginnen en weer kan eten :) bah haat ziek zijn :(

Dat is minder man, maar helaas niks aan te doen. Hopen dat je nu snel herstel en weer de energie heb om te gaan trainen.

Ja sinds vandaag, weer redelijk het eten. Ik weet niet hoe het kan maar omdat ik bijna 1 week niet veel heb kunnen eten lijkt mijn maag wel te zijn gekrompen :S. Krijg veel minder op, dus daar ben ik me nu op het concentreren. Ik moet vanavond werken en ik heb morgen een belangrijk tentamen. Dus vanaf morgenavond wil ik het weer gaan oppakken. Zal wel weer zwaar gaan tegenvallen ben ik bang.

Hoe gaat het met jou trainingen Rooney? Je mag best hier af en toe je PR's dumpen ;) hoef je niet speciaal je eigen topic aan te maken.

Yo Light O, ben ik weer. Man o man zeg heb het heel druk de laatste tijd, maar heb me wel aan mijn trainingsschema kunnen houden. Heb voorlopig geen PR's! Zit nog lang niet op niveau.

Hoe gaat het met jou trainingen? Je post niks meer?

Terug
Naar boven