- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
He Rob das lang geleden! Alles ok?
LightO trainingen zien er lekker uit. Gaat er weer op lijken! Helemaal top!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He Rob das lang geleden! Alles ok?
He Rob das lang geleden! Alles ok? LightO trainingen zien er lekker uit. Gaat er weer op lijken! Helemaal top!
word tijd dat je ook weer begint te loggen he 
. Ik zal proberen zoveel mogelijk te loggen maar kan zijn ik hier en daar een week oversla als ik zelf vind dat er niet veel progressie is geweest die week. 
Met de nadruk op old 

Zijn wij niet van het zelfde bouwjaar?Goeie training man Same old, same oldMet de nadruk op old
![]()
Zijn wij niet van het zelfde bouwjaar? Light'O Het maak toch niet uit dat je nu even stagneer, het is geen sport waarin je constant progressie maak met het volume. Soms even stapje terug als je een plateau bereik en daarvan uit weer rustig opbouwen. Je moet het op de lange termijn zien he! Keep up the good work! Ik ga vanavond weer trainen, maar was gisteren best laat geworden was naar concert geweest, dus ben benieuwd, maar ach ben nog aan het opbouwen dus zit nog niet op mijn max.
)
maar langzaam dood het gaan bij deze oefening (oh i hate legday
)

in vorige post)Nette training toch, nice PR'sSquatten is niet jou ding begrijp ik. Wacht maar wordt alleen maar erger. Hoe zwaarder des te meer dat het een hel wordt (fysiek alsook mentaal). Persoonlijk vind ik het mentaal een killer, is echt zwaar. Had gisteren nog getraind en ge-squat was lekker hoor, had nog energie over in de tank. Maar weet dat het moment gaat komen dat iedere training killing gaat worden, pfffff

. Maar ik vind je hebt hier alleen jezelf mee ik ga echt zo diep als ik kan en dan vind ik 87kg echt rete zwaar, en heb ook niet het gevoel ik hier snel mee omhoog zal gaan.
hehe. Hoe voel je je nu je weer begonnen bent?
)
Ik vind het een heel goede training man! Begint er weer op te lijken. Ik heb nog even te gaan zo te zien. Moet weer in het ritme komen en de juiste balans qua gewichten pakken en daarvan uit GROEIEN! Betreft squatten, altijd met de kont onder de knieen! Ik cheat nooit, waarom zou ik dat doen he? Vorige week met squat had ik 5x5 gedaan met 92,50kg en dat ging lekker. Zat ooit long time ago op de 145kg squat. Niet dat dat echt super veel volume is in vergelijking met veel andere gasten, maar vond het fysiek en mentaal echt zwaar. Ben maar een kleine gast he! Loggen weet ik nog niet. Moet daar nog even over nadenken. Zeg geen ja zeg geen nee.
. Maar ik snap dat je nog niet beslist of je wilt loggen het kost ook veel tijd, ik heb meer voor me zelf nu gedaan zodat ik kan zien hoe ik vooruitga (of niet natuurlijk
)
pomp was krachtiger dan ooit
en ik voelde precies waar ik het moest voelen heerlijk. Dus weights gedropd maar i dont care

weinig kunnen eten, voelde me slap. Ben sinds gister weer iets erboven op het komen maar ik denk dat ik pas weer kan trainen rond volgende week ergens. Helaas dus even geen updates. Geprobeerd mijn gewicht in balans te houden maar absoluut niet te doen, hield niets binnen dus ben bijna 3 kilogram afgevallen
ben nu weer langzaam mijn voeding aan het opbouwen.
kan niet wachten ik weer kan beginnen en weer kan eten
bah haat ziek zijn 
hoef je niet speciaal je eigen topic aan te maken.