MuscleMeat

Ano_1993_4 log: Quitters never quit

jordy zit aan de hgh groei shakies

Lekker getrained Jordy, zo te zien heb je alle pijntjes lekker thuis gelaten en volop geknald

Trouwe logvolgers,

Ik wordt elke dag geconfronteerd ermee dat ik niet kan trainen, en its feel bad broskies.
Heb nu al 1.5 week rust en rust is aan ene kant goed voor mijn onderrug en voor mijn rechterschouder.
Met mijn onderrug gaat t al beter maar met mijn rechterschouder niet, me schouder kraakt altijd als ik me arm omhoog doe en als ik hem aanpan doet het pijn op me gewricht/spier

Ook had ik nog afgelopen weekend tijdens het uitgaan gerookt en gewaterpijpt wat ik niet had moeten doen want me longen zijn flink naar de kolere (heb ook astma) Voel hele tijd steken in me longen/hart. ( vroeger had ik daar nooit last van met roken ect.)

Best wel k*t dat ik al een maand nu allemaal klachten heb, maar morgen ga ik weer naar de gym en rustig trainen: Alles op max 50%.

Hate comments kom der maar in :)

Man hou toch op, je hebt nog nooit langer dan twee week achter elkeer getraind. Zoek een hobby.

Wat ben jij toch een super r*tard, vraag me af hoe je real life bent

Goede training :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de love en hate comments, voelde vandaag niet veel pijn in onderrug dus t gaat goed.

Nou wie weet komt het allemaal nog wel goed, wanneer is de volgende training?

Zit zwaar te twijfelen of ik een hate of love comment moet plaatsen..

Ik weet niet hoor Jordy.. Maar het lijkt of jij continu een excuus zoekt om niet te hoeven trainen. Het feit al dat je een paar keer aangeeft dat je te lui ben (visolie halen) of dat iets te veel moeite kost (dips) zegt al genoeg over je instelling.
Gewoon je bek houden en trainen. Dan maar met de helft van wat je aankan maar je moet gewoon doorgaan. Wat je nu doet slaat nergens op.
Schrap je schema en zet in op alleen compounds.
BP+DL+SQ+MP/OP.
En als je geen benen traint denk ik dat je hier niet eens mag posten..

Hehe borst en tricep training. Ging weer lekker verlept.
bench press:
15x stang
10x14kg
5x6x50kg

me linkerschouder verzuurde compleet maar toch doortrainen, na de training een stijve nek aan linkerkant

2x8x16kg dumbbell press (lol), verzuurde schouder
cable cross 8x22.5kg
8x13kg. sloeg nergens op.

Dat terzijde

Peck deck

2x10x36kg om 2 zwaarde stand
8x45kg normaal
8x50kg normaal
2x6x60kg normaal

Tricep pushdown stang

2x10x27.5kg
3x8x41kg

dip push machine

3x8x45kg

Training 5/10

50kg bench, i lolled

Zozo een keer naar de sportschool geweest. Dat bankje is toch ook goed zat bij jouw?

:popcorn:

Terug
Naar boven