- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel gechilld en gefeest @ thuis, licht boven onderhoud gegeten de hele tijd, wel steeds 16-18 uur gefast
toevallighaha ja toevallig
http://chzmemebase.files.wordpress.com/2012/04/internet-memes-when-that-one-kid-ruins-the-joke1.gif
Even serieus:
Ga je weer squatten of? En zijn die side raises evenwijdig aan de grond, erg sterk hoor!

Staat me iets van bij.. Vertel, welke gym heb je ontdekt? PGheheee
Ja ga denk wel weer doen, met die machine maak je toch iets andere beweging en gebruik je stabilisator musclezz niet natuurlijk,
Zal wel weer even wennen worden qua gewicht opbouwen enzo
met die machine kon ik altijd lekker zwaar en goede reps maken.
Side raises evenwijdig aan de grond, bedoel je op het hoogste punt? Ja ongeveer probeer meestal de spanning erop te houden en niet erg te swingen met die db's
---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 21:06 ----------
Hoe weet jij dat![]()
Staat me iets van bij.. Vertel, welke gym heb je ontdekt? P
Ok, Clubfit daar bij de havenzit je nog steeds te cutten of was het iemand anders..

Oja paar keer getraind wel, goed te doen.Ok, Clubfit daar bij de haven
Nee dat was ik inderdaad
Doe nu meer IF recomp. denk ik, op rust rond onderhoud en op grote workout dagen erboven.
Vetpercentage is op aardig level nu, zie wat aders op armen, benen zien redelijk uit. Ik ga een tijdje zo door denk ik, als vet oploopt ofzo zal ik wel weer even wat carbs schrappen, maar IF stap ik nu zeker niet meer vanaf, had tijdje keto gedaan maar trainingen gingen er echt onder lijden, IF geeft gewoon energieke workouts zelfs al zit je op caloric deficit.
Houd jij echt goed je window aan? Want ik heb op trainingsdagen dat ik mijn window normaal van 11 tot 19u is, maar ik al begin om 10u en pas rond >21u eindig.

ik kan dat niet. Ik eet tot middernacht ongeveer, soms iets eerder soms iets later. Maar begin dan om 16u 's middags (meestal ben ik dan ook wakker in de vakantie lolol) Dus 8u eet window.zware rows, je hebt wel goeie rom! geen killy-rows iig![]()
Voel je lats veel beter, allemaal die mind muscle connection jwz