Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo die fsq is sterk in vergelijking met je backsquat
Lol hjbje kan ook overdrijven met myo haha
hoe lang deed je erover?
Als myo reps kloppen hoe kunnen mensen dan vooruit gang maken door veel volume te doen en niet tot fail te gaan?
dus moet even uitwerken1RM zou ik niet weten, boeit me ook echt totaal niet eigenlijk
Maar is wel hoger dan 80 ja
Ja mijn knieen knakken ook gewoon als ik hurk zonder gewicht, best raar
Ja vraag me soms af of het niet iets slechts betekend.

Aangezien myo-reps toch wel aardig zwaar kunnen vallen is het niet verstandig om alle oefeningen met myo-reps uit te voeren. De oefeningen waar een hoge intensiteit creëren het doel is worden met myo-reps uitgevoerd (behalve bij setjes van 1-5 herhalingen).
De oefeningen die met een lagere intensiteit getraind worden kunnen dan weer het beste met een normale herhaling reeks getraind worden. De eerste paar oefeningen van een training worden bijvoorbeeld dan met myo-reps uitgevoerd en de laatste paar oefeningen met reguliere herhaling reeksen.
Hou er wel rekening mee dat het bij sommige oefeningen niet gunstig is om myo-reps te doen zoals bij de squat, deadlift en soms ook wel barbell rows (techniek problemen die kunnen leiden tot onderrugblessures). Met dumbbell presses kan het ook vervelend zijn gezien de dumbbells steeds weer in positie gebracht moeten worden.
Unilaterale werk kan ook vervelend worden als het met myo-reps wordt uitgevoerd. Oefeningen zoals hyper extensions, leg raises en face pulls zijn uiteraard meer geschikt voor het doorbloeden van de spiergroepen, pezen, etc. dan ze te raggen met myo-reps.
Beter je blijft gewoon ub/lb doen en laat mij stronglifts doen, dan kan ik je inhalen![]()