Fitness Seller

Anoniem36295 Weaklifts

waarom geen stronglifts sahbi
nette training, maar wel lichte deads voor jouw doen?

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja ik zat in de gym nog te twijfelen wat ik zou gaan doen, toch maar LB gedaan lol, ik doe stronglifts wel samen met jou

Ja deadlift wil ik langzaam opbouwen met 5×5
Maar alsnog was dit best uitputtend hoor qua volume, moest even banaantje eten daarna lol

Haha ja ik zat in de gym nog te twijfelen wat ik zou gaan doen, toch maar LB gedaan lol, ik doe stronglifts wel samen met jou

Ja deadlift wil ik langzaam opbouwen met 5×5
Maar alsnog was dit best uitputtend hoor qua volume, moest even banaantje eten daarna lol

Goed plan!
Je hebt wel vrij veel volume inderdaad, hoop dat je hams herstellen tot donderdag :roflol:

UB1

Bench
10×60
8×70
8×80
6×80
5×90

Chins
8×BW +4× +3× +2×

Behind neck press
12×40
10×40
6×50
(in smith, ga vaker doen deze)

BOR onderhands
8×70
8×80
8×80
6×80
(nog last van hams en onderrug maar ging opzich lekker)

Decline Chest Press
12×100
10×120
8×140

Rear Delt Raises
12×10
12×14

Dips
12×BW
10×BW+18
6×BW+18

DB Extensions
12×12 +3× +3× +3×

Incline DB Curls
12×14 +4× +3× +2×

wat een training,pff word al moe al ik het zie

Heb nog een illegale lading Jack3d met DMAA hnnngggg

Ik ook, word er wel alleen t*ring ziek van nadat het is uitgewerkt ( nam max 1.5 scoop)

Je moet echt op lege maag doen, ik neem meestal oats en whey voor training maar wacht dan echt wel minstens 2,5 uur voordat ik pre workout neem. En ook even wachten dan weer voordat je echt begint met workout.
Had eerst ook altijd last van crash en misselijkheid bij Jack3d maar gaat nu wel beter. neem 2/2,5 scoop

Wat maakt het uit dan als ik het op een lege maag neem? Snap wel dat je het beter en sneller voelt maar de crash moet toch even te merken zijn, srs krijg een vage pijn bij mn hersenen.. heb 2 potjes Max intense en noxipro nog liggen

Wat maakt het uit dan als ik het op een lege maag neem? Snap wel dat je het beter en sneller voelt maar de crash moet toch even te merken zijn, srs krijg een vage pijn bij mn hersenen.. heb 2 potjes Max intense en noxipro nog liggen
Ja, je neemt het dan beter op
Daarnaast is het niet echt fijn als je nog voedsel aan het verteren bent en dan die stoffen neemt en keihard gaat trainen heb ik gemerkt :p

Had tijd geleden besteld en nog een boel over :o
niks bijzonders hoor, als het op is zit ik ook gewoon zonder pre workout feelsbatman

Lekker tietenwerk :thumbs:

Prima training weer!

Ok, xxl zei laatst dat ze naast de nieuwe ook de oude verkochtten.

5x90 nice, vrijdag 1x100? Ik spot je

Zelf week of 3 geleden ook nog de illegale gehaald via xxl.

Gelukkig ook nooit last van crashes... Al neem ik 4 scoops, maar daar voel ik ook niet zoveel meer van, behalve een lekkere focus en veel doorzettingsvermogen.

(En nee, ben geen p-wo junkie heb jack3d maar 5x gedaan ofzo..)

Misschien zelf ook eens een keer beter op lege maag uitproberen, maar dan trainen is toch eigenlijk zwaar katabool?

Zelf week of 3 geleden ook nog de illegale gehaald via xxl.

Gelukkig ook nooit last van crashes... Al neem ik 4 scoops, maar daar voel ik ook niet zoveel meer van, behalve een lekkere focus en veel doorzettingsvermogen.

(En nee, ben geen p-wo junkie heb jack3d maar 5x gedaan ofzo..)

Misschien zelf ook eens een keer beter op lege maag uitproberen, maar dan trainen is toch eigenlijk zwaar katabool?

Zit nog genoeg amino's in je lichaam, dus zou geen probleem moeten zijn.

4 scoops :roflol: t*ring man

Ik bedoel met een lege maag meer dat je even wat tijd neemt tussen je laatste meal en je workout. En nee dat is niet zwaar katabool lol

@machete is goed, ben wel bang man 100kg thumbsout hmmm

4 scoops :roflol: t*ring man

Ik bedoel met een lege maag meer dat je even wat tijd neemt tussen je laatste meal en je workout. En nee dat is niet zwaar katabool lol

@machete is goed, ben wel bang man 100kg thumbsout hmmm

Yeah i know :o

Had al ooit dexaprine gehad, dus toen ik jack3d binnen kreeg geprobeerd met 3 scoops. Eerste keer werd ik (Net als met dexaprine) helemaal gek en heb ik ziekelijk getraind.

Maar meteen de 2e keer was het al een stuk minder, dus toen 4 scoops geprobeerd maar dat baat ook weinig. Maarja crash er evenmin van.

Lijkt erop dat mijn lichaam heel snel went ofzo.

Vind de focus wel erg fijn, hoor op de niet illegale p-wo van B&F strong ook zeer veel goeds hierover, ga die denk ik hierna maar uitproberen.

Alhoewel ik denk ik wel nog steeds aan de illegale p-wo's kan komen evenals efedrine maar of dat wel zo goed is.. is ook voor een reden verboden. (Nog nooit efedrine geprobeert btw)

Terug
Naar boven