XXL Nutrition

Anoniem36295 Weaklifts

• Topic Starter Topic Starter
Wou assist eigenlijk zo min mogelijk doen om herstel optimaal te houden en focus te leggen op krachtgains.

Maar opzich kan het er prima bij, denk dan op de vrijdag, heb je daarna 2 dagen rust. Chins en dips idd, misschien nog wat calves en curls

Nice Vito, back to the basics. Vette titel ook ^^

Veel succes met SL!

Heeft iemand nog aanraders hoe goed op te warmen voor deads, maar niet teveel reps? Machete raade 5×80 en 5×100 ofzo aan, dit leek mij wel wat. Ik ben dan ook al warm van de squat sets natuurlijk maar wil onderrug ook graag even opwarmen en DL techniek oefenen voor de werksets.

Daarnaast ga ik BOR elke rep vanaf de grond doen ook zoals Mehdi, pendlay dus
Merk dat ik vaak met BOR's spanning op onderrug heb en daar veel energie en concentratie naar toe gaat ipv lats.

Nice Vito, back to the basics. Vette titel ook ^^
Haha yess
Thx Mc

Dankje, heb er zin in

Ik doe opwarmen met 5x70 (25'ers eraan) dan 3x100 dan 3x120 dan werksets op 140 oid

Week 2
eerste workout

Squat
10×leeg
5×50
5×60

5×5×70

Deadlift
5×60
5×80

1×5×105

MP
5×5×37,5

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 11:18 ----------

Squats gingen erg goed tot mijn verbazing, had een wijdere voetenstand geprobeerd, ging mooi parallel alleen knakkende knieën maarja :D

Easy easy, op naar de hoge gewichten!

SL, nice choice. Ben benieuwd waar het je gaat brengen. Succes!

SL, nice choice. Ben benieuwd waar het je gaat brengen. Succes!

Thx nitty :)
Ben zelf ook benieuwd

Vind het wel fijn dat je nu elke week iets hebt om naar uit te kijken/te verbeteren

met een UB/LB of split had ik dat niet zo erg

Thx nitty :)
Ben zelf ook benieuwd

Vind het wel fijn dat je nu elke week iets hebt om naar uit te kijken/te verbeteren

met een UB/LB of split had ik dat niet zo erg

Ja, dat vond ik dus ook. Heerlijk trainingschema! Jammer dat ik het moest opgeven na mijn ongeluk maar ik ben het snelst in vorm gekomen met dit schema. Die groei die je maakt is dan ook echt zo fijn. Het zijn weinig oefeningen maar je gaat gesloopt naar buiten naar mate je vordert.:)

Ja, dat vond ik dus ook. Heerlijk trainingschema! Jammer dat ik het moest opgeven na mijn ongeluk maar ik ben het snelst in vorm gekomen met dit schema. Die groei die je maakt is dan ook echt zo fijn. Het zijn weinig oefeningen maar je gaat gesloopt naar buiten naar mate je vordert.:)

Oeh dat is k*t :(
ik zal je log even checken

Even abonneren bij deze mede-stronglift-er.

sterke weaklifts brah :kiss:

niet naar luisteren sky, wat heb je aan sterke stats? ???

wij zijn bodybuilders he

Ik denk dat de meerderheid die net in dit topic heeft gepost over stronglifts ook allemaal bodybuilders zijn.

Volg zelf ook stronglifts, maar het gaat mij ook niet om het liften maar de uiteindelijke massa,

in :) Raad je voor massa Rippetoe of Stronglifts aan? iedere oefening 2x5 meer reps dus..
Anyway, keep it up!

in :) Raad je voor massa Rippetoe of Stronglifts aan? iedere oefening 2x5 meer reps dus..
Anyway, keep it up!

Bij stronglifts ga je na 2 deloads op een oefening ook over op 3x5 (en later op 1x5), dus heel veel maakt het niet uit. Je kan ook assistance toevoegen/weglaten

5x5 op 3 oefeningen op/over je 5rm is wel echt slopend kan ik je vertellen ;)

Terug
Naar boven