Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook preacher squat houding en dat soort dingen, voelde al wel beterNetjes man! Raar van die pijn, techniek kwestie of iets anders?

gewoon maar rekenen als fail tochThx, ja vind het ook k*t, ben net een beetje in de richting van de zwaardere gewichten aangekomen waar ik progressie kan makenJammer dat je die klachten blijft houden, wel een prima training hoor!

Goede training. Ga je nu met OP een stap terug of volgende keer weer zo proberen?

3 weken rust voor lb en alleen ub doen in die tijd en dan ff verder kijken?

haha jij en groot hakmes posten altijd tegelijk je workout, alsof het een wedstrijdje is![]()
Klote dan squat en pendlay row niet lukten man, maar die dumbbell rows zijn ook pittig. Ga je nog wel deadliften vrijdag?
het is geen wedstrijdje hoor, en als dat zo was had ik allang gewonnen (
) Hahaha komt omdat we vaak samen trainen hehet is geen wedstrijdje hoor, en als dat zo was had ik allang gewonnen (
)
Ja echt k*t dat die oefening nu ook al weg valt, maar ik ga ook niet tegen m'n lichaam inwerken. Deadlift gaat waarschijnlijk niet lukken, ik zal het misschien proberen nog eenmaal maar geef liever m'n LB een tijd rust, deadlift reken ik ook gewoon onder LB
Ja klopt die DB rows zijn zeker pittig maar ben daar altijd wel sterk in geweest (in tegenstelling tot barbell) Op zich wel een goede vervanging voor pendlay
Met de lies al een keer bij een fysio geweest? Heb er zelf ook ontzettend veel last van gehad, heelt zo langzaam omdat het zo slecht doorbloed is.
Neem aan dat je 'coregebied' al versterkt hebt? Alleen squatten etc. vind ik niet genoeg voor een slechte lies.
M'n core versterkt vanzwege de compounds die ik nu doe in dit schema.Zou planking en dergelijke helpen bij squatten (qua techniek) denk je?
Voor jou bedoel je?
Om dieper te komen zeker, maar als je bij een bepaald gewicht komt werkt het alleen tegen je qua balans. Dan gewoon weer over gaan op platte voeten zoals het hoort
---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 00:03 ----------
Zit trouwens te twijfelen of ik vrijdag OHP op 55 pak of nog een keer 52,5 probeer