AndroidHealthClinic

Anoniem36295 Weaklifts

Ach, iedereen heeft wel een p*ssy dag. Daarom heb je ook 3 pogingen voor een deload. Volgende keer beter!

Ja klopt
Op hoeveel raad jij aan weer te beginnen met squats? 70% of hoger al

Je hebt 4 weken niet gesquat en je laatste keer was 5x5x100.
70% is denk ik wel even verstandig ja, anders heb je ook kans dat je de eerste week weer flinke spierpijn krijgt. Als het goed aanvoelt en je nog over hebt zou ik per training met 5 kg verhogen tot je weer tegen je max aan zit, dan weer 2,5 kg per training. Mits je blessure natuurlijk niet terug komt natuurlijk. In zo'n 3 weken zit je dan weer op je oude niveau.

• Topic Starter Topic Starter
Ah ok thx
nu nog uitrekenen hoeveel 70% van 100 is, hmmm

Ah ok thx
nu nog uitrekenen hoeveel 70% van 100 is, hmmm

Dan doe je de wortel van 100, dat deel je door 16 en vermenigvuldig je met het kwadraat van 4, en dat vermenigvuldig je weer met twee keer de helft van een tiende van 70. Dit deel je door 0.001 en dan heb je het aantal gram. Omrekenen naar kg is dan een eitje.

Dan doe je de wortel van 100, dat deel je door 16 en vermenigvuldig je met het kwadraat van 4, en dat vermenigvuldig je weer met twee keer de helft van een tiende van 70. Dit deel je door 0.001 en dan heb je het aantal gram. Omrekenen naar kg is dan een eitje.

Wou in eerste instantie serieus erop ingaan, tot ik de troll spotte. :roflol:

Dit is nou eens een situatie waarin beta > alfa :)

Laatst bewerkt:
weer even kunnen trainen zo rond de feestdagen enzo, in een andere gym getraind dus ging niet zoals gepland :p

Squats (-30%)
5×5×70

Bench
begonnen met wat reps op 92,5 maar was een ontzettende k*tbench, te breed en te glad om een goede arch te maken, verder zaten die houders net te hoog om lekker te unracken :o
Ook die bar was veel te dun, weet geeneens of het wel een olympic bar was

Toen maar wat reps gemaakt op 80

Verder een flinke ub training ervan gemaakt, gewicht niet belangrijk eindelijk weer reps gemaakt

Shoulder Press
T-Bar Row
Chest Press
Chins & Pullups
Rear Delt Raises
Side Delt Raises
Hammers
Preachers
Dips
Overhead Extensions

Volgende training wel weer squatten, OHP en deadlift denk ik, maar heb geen straps hier..

Ait, nice man. Knallen met die deadlift. Wanneer weer in normale gym dan?

@ onze gym pas na 4 januari denk ik

In het nieuwe jaar weer er tegenaan!

Squats(-25%)
5×5×75

OHP
rack bezet dus clean vanaf de bench gedaan
5×57,5
4×57,5
4×57,5
4×57,5
5×57,5

weak :roflol: misschien te vroeg na vorige training shoulder press gedaan te hebben

Deadlift
5×60
5×80
5×100
5×120
4×140 (mixed)

Rack was hier bezet, moest met andere gasten meetrainen die meer rdl aan het doen waren, ook geen straps mee, kwam dus niet goed in m'n set

Calve Raises
3×12×100

Maar precies wat Ruffnck zegt, 2013 er weer goed tegenaan met stronglifts en eventueel later madcow. Dit is een beetje aangekloot in m'n oude gym nu maar heb tenminste weer even trainingsprikkel :D

Haha wat een k*tgym, toch netjes gedeadlift

Ja nu ik Hari gewend ben is dit best wel een k*tgym, ook alleen maar gym80 levershit maar een goed rack of lekkere bench ho maar.
Enige voordeel is dat de dumbbells hier wel genummerd zijn :D

Heb daar ook keer getraind, strong health-center level. Gym van de zomer is wel chillste, of Diana wil ook keer checken

Ja Deiana ga ik deze zomer ook checken

Week 9
Workout A

Overhead Press
5×60
4×60
4×60
3×60
2×60
fail

Deadlift
4×150
fail

Pff kansloos, warmup ging strak t/m 140 bij de werkset ontzettend traag, bolle rug, geen kracht in legs. Denk dat een tijdje benen niet getraind te hebben er mee te maken heeft.

Calve Raises
Rear Delt Raises

Al met al een gare training, futloos
had beter gister na m'n tentamen meteen moeten gaan

Ach, onthoudt dat jouw "slechte" trainingen nog altijd beter zijn dan mijn beste trainingen. :P

Anyway, in for an abbo. This seems interesting.

Trouwens ff een paar standaard dingen, die ik zo niet kon vinden:

Wat voor trainingsschema hanteer je?
Wat voor voedingsschema hanteer je?
Welke supplementen neem je?
Ben je naturel? (geen rare vraag vind ik zelf, gewoon puur interesse, I don't judge)
Heb je recente foto's? (no homo, ben gewoon benieuwd naar je resultaat, aangezien je krachtstats al behoorlijk zijn)

Wat voor trainingsschema hanteer je?
Train nu met Stronglifts 5×5 (3 maal per week)
Wat voor voedingsschema hanteer je?
(Bulk, met een beetje carb cycle, neem voeding niet te strict nu, gewoon cleane bronnen, voor deze zomer waarschijnlijk weer intermittent fasten
whey, omega, vit d3
Uiteraard
Heb je recente foto's? (no homo, ben gewoon benieuwd naar je resultaat, aangezien je krachtstats al behoorlijk zijn)
Krachtstats stellen niet veel voor hoor als je ziet hoe lang ik al train in een gym (3j) ben alleen nu pas een beetje met kracht bezig, pics staan in m'n gallery

Aight, thanks voor je antwoord! Ik heb zelf ook een tijd stronglifts 5x5 gedaan, ongeveer 5 maanden. Ik zou het nog wel eens willen doen, vanwege de ongelofelijke progressie. Maar het grote nadeel vind ik dat je 3 keer per week squat en daar groeien m'n benen veel te hard van. M'n benen zijn al het sterke punt in m'n fysiek en ik wil ze niet nog verder voor laten lopen.

Maar train je ook 3 jaar "serieus" of is het een tijd lang aankloten geweest? Want dan train ik ook al wel 3 jaar denk ik (met tussenposen). Maar serieus pas sinds okt 2011, toen ik met SL5x5 begon.

Terug
Naar boven