XXL Nutrition

Anoniem36295 Weaklifts

Goeie bench joh, lekker hoor!

• Topic Starter Topic Starter
boooh netjs netjes, lange tijd niet meer hier geweest en je bent echt wel goed vooruitgegaan :o

ik heb hetzelfde, ik squat ook maar 10kg meer dan dat ik doe benchen mja. ga zo door :)

Workout B

Squat
5×5×95

ik ga niet meer zo diep als voor de blessure, toen ging ik elke rep ATG en had ik ook nog wel eens dat ik helemaal vast zat onderin, paused, dit voelt veel beter, ook voor de plek waar ik de blessure had, helemaal geen last meer van namelijk. Wel nog steeds gewoon onder par natuurlijk elke rep.

Overhead Press (1e deload -10%)
5×5×50

Deadlift
2×155 fail
vond zonde om toen te stoppen toen maar snel erachteraan
3×140
6×100

Side Raises
Rear Delt Raises (tegen bench)

Easy reps nog bij squats?

Yeah, laatste rep wel met poepgezicht maarja

Alleen die k*t deadlift steeds :roflol: ik ben er niet voor gebouwd, misschien moet ik wel kleinere stappen nemen per workout ipv 5kg. Of wat je zei een belt omdoen..

Alleen die k*t deadlift steeds :roflol: ik ben er niet voor gebouwd, misschien moet ik wel kleinere stappen nemen per workout ipv 5kg. Of wat je zei een belt omdoen..

Met belt wordt je core sterker -> meer gewicht, reps dus kan misschien wel baten ja. Gewoon steeds zwaarder willen, als je hierover bent dan is de 155kg later weer makkelijk. Haha ja genetics, met korte armen kom je relatief beter uit met MP/BP.

Ideaal he, altijd twee squatrekken vrij bij Clubfit

hoe denk je dan dat je er niet voor gebouwd bent, te lange benen?

sumo proberen, of iig iets breder staan, ik sta zelf ook best breed omdat ik lange benen heb en helpt opzich best

Oeh sumo, dat wil ik wel eens proberen
Nog goede filmpjes daarvoor? Volgens mij moet je dan altijd wel goed oppassen met onderrug toch

Oeh sumo, dat wil ik wel eens proberen
Nog goede filmpjes daarvoor? Volgens mij moet je dan altijd wel goed oppassen met onderrug toch

not sure zelf nooit echt veel gedaan, volgesmij moet je wel goed spanning blijven houden aangezien je al redelijk geforceerd zit met liezen enz. maar qua rug zou ik het echt niet weten
http://www.youtube.com/watch?v=Qp8Sx9dX9LM
2de helft van dit filmpje

is trouwens ook wel wat meer benen dan normale deadlift

Workout A

Squat
5×5×100

Sweet, vanaf nu dus weer normale progressie met 2,5kg

Bench Press
5×5×92,5

Eerste set langzame grind en moeilijk maar daarna kwam ik er goed in, spotter machete niet nodig gehad :D

Pendlay Row
5×5×77,5

Ging lekker, pak hem nu een stuk breder dan eerst

Hammers ss DB Skulls
12×14 12×10
12×16 12×12
12×18 12×12

Calve Raises
12×90
12×100
12×110

mooie pendlay ook

Gaat goed zie ik! Hoe breed pak je de pendlays dan? Medhi adviseert namelijk dezelfde breedte te hanteren als bij bench press.

Het randje? Dat gladde stukje tussen de knurling bedoel je?

Terug
Naar boven