- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paar keer 60Wat voor warming up/opbouw doe je met deadlift? Heb sumo wel s geprobeerd, pijn aan je kruis krijg je er vanTrain je samen met Machete sinds kort?

Zou mooi zijn jaNog even en die bench gaat ook naar 100. Goed bezig Vito!

Omdat ik Stronglifts doe
Heb natuurlijk wel eerst opgewarmd naar die 155
maar om daar ook 5×5 te doen met dat gewicht gaat een beetje ver
Ach, ik ben vanaf rippetoe al te recalcitrant geweest om maar één set te deadliften 

snelle reps, geen bounceOok nog even deadlift techniek geanalyseerd met machete met lege bar. Vrijdag deloaden naar 120/30 en dan goed doen. Ik strek mijn benen te vroeg waardoor ik alles met rug trek.
Mooie training!
Precies dat doe ik ook fout, hoe los jij dat op?
Je moet goed een soort tweedeling maken met wat je doet vanaf je knieën. Langs je schenen omhoog tillen met je rug en als je voorbij je knieën bent dan pas de hipdrive erin gooien. Als je laat zakken dan eerst kont laten zakken en daarna pas door je knieën.
Ik probeer me ook echt te focussen om mijn benen niet te vroeg te strekken, de stang schuurt ook echt langs mijn schenen. Maar halverwege mijn onderbeen strek ik automatisch, mijn knieën zitten me anders ook in de weg.
Probeer echt naar achter te hangen, zegmaar als je geen gewicht aan de bar hebt dat je naar achter zou vallen. Knieen niet over de bar hebben hangen, zodat de bar er niet tegenaan komt.
Workout A
Squat
5×5×105
Bench Press
5×5×95
allerlaatste rep ging beetje scheef en langzaam, was de tel even kwijt enzo maar machete zei dat ie niet spotte dus ik reken geen fail hier
Pendlay Row
5×5×80
Begin die oefening steeds leuker te vindensnelle reps, geen bounce
Ook nog even deadlift techniek geanalyseerd met machete met lege bar. Vrijdag deloaden naar 120/30 en dan goed doen. Ik strek mijn benen te vroeg waardoor ik alles met rug trek.