MuscleMeat

Anoniem36295 Weaklifts

• Topic Starter Topic Starter
:D Ja dat ja

Wat voor warming up/opbouw doe je met deadlift? Heb sumo wel s geprobeerd, pijn aan je kruis krijg je er van :P Train je samen met Machete sinds kort?

Nog even en die bench gaat ook naar 100. Goed bezig Vito!

Wat voor warming up/opbouw doe je met deadlift? Heb sumo wel s geprobeerd, pijn aan je kruis krijg je er van :P Train je samen met Machete sinds kort?
paar keer 60
4×80
3×100
2×120
1×130/140 ofzo zo bouw ik meestal op

Oeh pijn aan m'n kruis hou ik niet van
Ja train al wel een tijdje samen met die lamlul hoor alleen wil die altijd heel vroeg en dat lukt me niet altijd :p
Nog even en die bench gaat ook naar 100. Goed bezig Vito!
Zou mooi zijn ja :D
Thanks

Workout B

Squats
5×5×102,5

Overhead Press
5×5×52,5

Deadlift

5×155

(horrible form laatste reps, even sumo nog uitgeprobeerd met licht gewicht maar moet ik me eerst beter in verdiepen)

Chins /

Lekker hoor. Waarom 5x5 squat en 1x5 DL?

Armen en delts hebben nog niet te leiden onder het schema :p

Ik ga trouwens als de zon een beetje begint te schijnen een cut inlassen, weet niet of ik dan al met Madcow bezig ben
Vetpercentage is niet superhoog ofzo maar toch

63hj54.png

Ziet er groot uit!

Workout A

Squat
5×5×105

Bench Press
5×5×95

allerlaatste rep ging beetje scheef en langzaam, was de tel even kwijt enzo maar machete zei dat ie niet spotte dus ik reken geen fail hier

Pendlay Row
5×5×80

Begin die oefening steeds leuker te vinden :D snelle reps, geen bounce

Ook nog even deadlift techniek geanalyseerd met machete met lege bar. Vrijdag deloaden naar 120/30 en dan goed doen. Ik strek mijn benen te vroeg waardoor ik alles met rug trek.

Mooie training!

Precies dat doe ik ook fout, hoe los jij dat op?

Je moet goed een soort tweedeling maken met wat je doet vanaf je knieën. Langs je schenen omhoog tillen met je rug en als je voorbij je knieën bent dan pas de hipdrive erin gooien. Als je laat zakken dan eerst kont laten zakken en daarna pas door je knieën.

Je moet goed een soort tweedeling maken met wat je doet vanaf je knieën. Langs je schenen omhoog tillen met je rug en als je voorbij je knieën bent dan pas de hipdrive erin gooien. Als je laat zakken dan eerst kont laten zakken en daarna pas door je knieën.

Ik probeer me ook echt te focussen om mijn benen niet te vroeg te strekken, de stang schuurt ook echt langs mijn schenen. Maar halverwege mijn onderbeen strek ik automatisch, mijn knieën zitten me anders ook in de weg.

Ik probeer me ook echt te focussen om mijn benen niet te vroeg te strekken, de stang schuurt ook echt langs mijn schenen. Maar halverwege mijn onderbeen strek ik automatisch, mijn knieën zitten me anders ook in de weg.

Probeer echt naar achter te hangen, zegmaar als je geen gewicht aan de bar hebt dat je naar achter zou vallen. Knieen niet over de bar hebben hangen, zodat de bar er niet tegenaan komt.

Workout A

Squat
5×5×105

Bench Press
5×5×95

allerlaatste rep ging beetje scheef en langzaam, was de tel even kwijt enzo maar machete zei dat ie niet spotte dus ik reken geen fail hier

Pendlay Row
5×5×80

Begin die oefening steeds leuker te vinden :D snelle reps, geen bounce

Ook nog even deadlift techniek geanalyseerd met machete met lege bar. Vrijdag deloaden naar 120/30 en dan goed doen. Ik strek mijn benen te vroeg waardoor ik alles met rug trek.

Lekkere BP brah, soon 100 op reps, nice!

Terug
Naar boven