- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer echt naar achter te hangen, zegmaar als je geen gewicht aan de bar hebt dat je naar achter zou vallen. Knieen niet over de bar hebben hangen, zodat de bar er niet tegenaan komt.

Ja Mark heeft er verstand van
Thx!

nice bench,
met bench en dl lopen we bijna gelijk.
ik haalde vorige training 5x5x100 be, hopelijk haal jij dat ook over 2 weken!
DL doe ik 3x5 (advanced) op 152,5
wat vind jij de valkuilen/aandachtspunten bij stronglifts schema?
mij toch wel dat MP niet te verhogen is met 2,5kg, dat maakt een wereld van verschil.
3x pw squaten bevalt me wel, ook 2x bench is chill, gain meteen goed.
Moet wel zeggen dat ik nu ook wel aardig doorbulk dus daaraan heb ik mijn gains ook te danken.
wat is jou bw nu?
Ligt er aan hoe lang je benen zijn en wanneer de bar je knieen al raakt anders kan je inderdaad beter verderaf gaan staan.hoe rippetoe het uitlegd vind ik persoonlijk k*t deadliften, ik sta iets verder van de bar af.
heb ook relatief sterke liftoff, vandaar dat het fijner voor mij is waarschijnlijk

fml, weet niet hoe, te diep gegaan, rechter voet te scheef idunno maar meteen gestopt, omdat ik niet zin heb om weer een maand niks te kunnen doen, misschien ga ik wat aanpassingen maken in m'n schema zodat ik niet 3 maal per week 5×5 hoef te doen. Qua kracht zit er nog wel ruimte.
, liftoff en lockout gingen hier stukken beter en voelde m'n onderrug erna ook veel meer ookal was het maar 100kg, ik ga hier dus mee verder.