AndroidHealthClinic

Anoniem36295 Weaklifts

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het al

Stronglifts ABA BAB 5×5 houd ik wel gewoon aan.

Bij een ABA week doe ik dan op maandag Back Squat, vrijdag Front Squat.
Bij een BAB week hetzelfde

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 14:27 ----------

Nice, nog een Stronglifts log. In!

Welkom mede SL'er!

Laatst bewerkt:
jammer van lies :(

Jammer van je lies man, hoop dat je dat niet te veel in de weg gaat blijven zitten!

Jammer van je lies man, hoop dat je dat niet te veel in de weg gaat blijven zitten!

:(
Ja baal er zelf ook van maar ben denk ik wel op tijd gestopt met de set. Vrijdag voorzichtig starten met Front SQ

Even voor mezelf uitschrijven. Ik ga voor front squat Reverse Pyramid doen (RPT)

Vrijdag:
Workout A
Front Squat (RPT)
Bench (5×5)
Row (5×5)

Maandag:
Workout B
Back Squat (5×5)
OHP (5×5)
Sumo Deadlift (1×5)

Woensdag:
Workout A
xxx
Bench (5×5)
Row (5×5)

Vrijdag:
Workout B
Front Squat (RPT)
OHP (5×5)
Sumo Deadlift (1×5)

Kan in principe prima, alleen heb ik dan telkens een gat bij de A of B workout op de woensdag. Iemand tips wat ik daar in kan vullen? Kan ook gewoon chin of pullups 5×5 daar doen, moet die ook nog een keer omhoog gooien.

jammer van die bench, ik liep daar ook op vast.
nu weer gereset naar 5x5x90 (10kg eraf)
en nu paused drukken

als je nog niet eerder paused hebt gedrukt zou ik volgende week 5x5x80 doen en die week erna 5x5x85 en dan 2,5kg per week erbij. Zodra je daarop vastloopt weer verder met 5x5 op normale bench (T&G). Dit heeft voor mij in het verleden wel goed gewerkt :)

jammer van die bench, ik liep daar ook op vast.
nu weer gereset naar 5x5x90 (10kg eraf)
en nu paused drukken

als je nog niet eerder paused hebt gedrukt zou ik volgende week 5x5x80 doen en die week erna 5x5x85 en dan 2,5kg per week erbij. Zodra je daarop vastloopt weer verder met 5x5 op normale bench (T&G). Dit heeft voor mij in het verleden wel goed gewerkt :)

Ja is een beetje m'n grens nu

Ok thanks voor de tip.
Ik zal vrijdag 97,5 nog een keer een poging wagen en dan zal ik paused proberen.

Ik wil trouwens voor die sumo DL meer sets, ik zag in jouw log dat je 3×5 deed ofzo? Is dat aan te raden?

Ik doe nooit sumo dl.

Ik doe idd 3x5. Veel beter dan 1x5 anders heb je al helemaal geen volume, zeker omdat ik maar 1x per week deadlift

Ja ik wou eigenlijk richting 2 dagen in de week squatten gaan waarvan 1 front squat. Moet dan even kijken hoe ik dat verdeel.

Dat kan je goed doen ja, en de front squat als "light day" ? Dan blijf je de andere twee workouts gewoon per workout verhogen zodat je elke week 5 kg zwaarder squat.

edit; ik loop weer achter haha. nvm

Ik doe nooit sumo dl.

Ik doe idd 3x5. Veel beter dan 1x5 anders heb je al helemaal geen volume, zeker omdat ik maar 1x per week deadlift
Hm mij beviel sumo wel, ga daar nu ook mee verder.
Ik deadlift dus om de week 2 of 1 keer. Als ik maar 1 keer in de week deads doe zal ik wel 3×5 gaan doen. Is het dan ook de bedoeling elke set met je zwaarste gewicht te liften?

Dat kan je goed doen ja, en de front squat als "light day" ? Dan blijf je de andere twee workouts gewoon per workout verhogen zodat je elke week 5 kg zwaarder squat.

edit; ik loop weer achter haha. nvm

Ja sowieso is m'n frontsquat zwakker maar dan inderdaad bij de andere normale squat gewoon doorgaan met 5×5 en progressief laden.
;)

Ja sowieso is m'n frontsquat zwakker maar dan inderdaad bij de andere normale squat gewoon doorgaan met 5×5 en progressief laden.
;)

Ja maar ik zou met frontsquat ook echt gewoon rustig aan doen, 3x10x40 ofzo. Ben benieuwd hoe het gaat als je het zo aan gaat pakken!

Hm mij beviel sumo wel, ga daar nu ook mee verder.
Ik deadlift dus om de week 2 of 1 keer. Als ik maar 1 keer in de week deads doe zal ik wel 3×5 gaan doen. Is het dan ook de bedoeling elke set met je zwaarste gewicht te liften?

;)

Ik doe 3x5 op zelfde gewicht. Is goed denk ik

Workout A

Front Squat (RPT)
5×70
8×60
8×60
10×50

was even wennen qua grip enzo en even uitzoeken qua gewicht maar ging prima dus volgende keer gewicht omhoog

Bench Press
4×97,5
4×97,5
5×97,5
4×97,5
3×97,5

weer fail, dus volgende week bezig met paused bench

Pendlay Row
5×5×85

Calve Raises
15×100
15×110
12×120

Ik doe 3x5 op zelfde gewicht. Is goed denk ik
Oke dank, doe ik dat

wel meer reps dan vorige week

zou met paused 5x5x85 beginnen of mss 80. dan 5kg per week verhogen tot je bij 90 bent, vanaf daar 2,5 per keer.

wel meer reps dan vorige week

zou met paused 5x5x85 beginnen of mss 80. dan 5kg per week verhogen tot je bij 90 bent, vanaf daar 2,5 per keer.

Ja klopt
ik begin wel op 80 voor de zekerheid, 5kg per week of per training?

Hoe breed/smal pak jij 'm trouwens?

Workout B

beetje later dan gepland ivm tentamens, heb ook veel bijgeslapen ook overdag dus was weer behoorlijk slap vandaag
donderdag gelukkig laatste tentamen dus dan kan ik er weer goed tegenaan

Squat

3×5×112,5
3×112,5
fail

Overhead Press
3×5×60
3×60
2×60
fail

Sumo Deadlift
2×5×120 mixed

Ik aimde eigenlijk naar drie sets maar dacht ik doe dit vrijdag alweer dus maar op 2 gehouden
wel tevreden over form en snelheid

Hoge gewichten weer, netjes gedaan maat!

Workout A

Bench Press
5×5×95

Wou eigenlijk bezig met paused maar voelde me uitgerust en sterk dus maar weer geprobeerd, ging eigenlijk vlekkeloos volgende week dus nog een keer 97,5 attempt

Pendlay Row
5×5×87,5

zwaar, vorm begint bij sommige reps een beetje onder te lijden maar niet ernstig

Pullups
3×5×BW

Hammers
16×12
14×16
12×18

wel lekkere workout

Die 97,5 bench moet lukken Vito, zeker 3x5 ofzo!

Terug
Naar boven