Fitness Seller

Anoniem36295 Weaklifts

dan is 14 wel netjes, maarja je hebt ook wel dikke schouders als ik zo die pics zie

Goede training, 5x5 50kg mp wow jealous :(,

nice dl en mp, voer je die strikt uit?

waarom geswitcht bij side raises?

• Topic Starter Topic Starter
MP strikt ja, alles vanuit de schouders en hakken tegen elkaar

Sterk. Zat je tegen failure aan met 5x5?

Ja, laatste 2 sets begonnen al minder strikt te worden, had ook al die shoulder press gedaan dus delts waren al beetje kapot

Deadlifts waren trouwens lage rack deads
meer nadruk op rug ipv benen

Net getraind, bijna flauw gevallen :roflol:

Panatta Squat
8×80
8×80
6×100
8×100

wou hier leg press doen maar was hele tijd bezet dus toen

Bench
10×60
8×70
6×74
5×80
5×80

Leg Press (wou vandaag iets hoger in reps gaan, ipv zwaar, muscletwins zeggen dat ook altijd ;p)
8×240
10×260
8×260
wou beginnen aan volgende set maar werd beetje duizelig, toen naar wc, kwartier gezeten daar in die wc :roflol: schijten alles, viel bijna flauw. Keek in de spiegel was helemaal bleek, had ook geen kracht meer dus toen maar naar huis gegaan :(

Weet niet waar het aan ligt, misschien dat ik te diep ging ofzo met LP
Wel opvallend dat ik dit soort shit altijd bij been trainingen heb

lol ook keer gehad, feelsbadman. Had je een pre/w op?
Heb je al een nieuw aanpak voor je bp?

Net UB workout gehad

Seated BB Shoulder press
20×leeg
10×40
8×50
6×50
60 lukte ook nog wat reps maar het unracken werd een beetje link met m'n rug, toen maar smith gepakt, volgende x spotter vragen

Smith Behind Neck Press
10×40
8×40
6×50
6×50

Rear Delt Raises
12×10
10×12
8×12
Reverse Pec Dec
4×8×40

Side Raises
(machine dit keer, voelde goed)
8×40
10×40
8×45
8×45

Upright Rows
cable
12×50
10×60
8×65
8×65

Shrugs BB
2×8×70
3×10×60
DB
2×10×28
2×8×30

Hammers
3×10×12
Strict Curls
3×10×30
CG Chins Ups
3×5×BW
assisted
2×10×BW

Fijne training vond ik zelf, traps beginnen eindelijk ook beetje te groeien, zal wel liggen dat ik vaker deads doe dan voorheen.

@machete
Mwoa, probeer bench nu 2×per week, een keer bij borst(5×5) en 1 keer op een andere dag. Techniek verbetert wel, kreeg nog wat tips van zo'n gozer @ da gym schouders omlaag borst vooruit, kin op de borst, stang nakijken enz, voel het wel beter :)
Had gister trouwens geen p/w op, vandaag wel, potje NO Explode is nu ook op :roflol:

ga denk ik Jack3d proberen nu

Voeding gaat trouwens goed voor m'n gevoel, zit op trainingsdagen wel over de 3100kcal ofzo, m'n moeder zei al dat ik niet breder moest worden :roflol: maargoed dat vind ze al snel

Laatst bewerkt:
Sterke shoulder press man. Rond hoeveel kcal zit je op rustdagen? Jack3d vind ik trouwens wel een goed product.

Denk rond de 2500/2200 kcals, mijn dagintensiteit is ook erg laag
Maar moet zeggen dat ik erg slordig ben ik het tellen van macro's en het vasthouden van een schema.

Zit gewoon in me :roflol: ook qua studie enz heb ik daar moeite mee
Voeding is ook erg gevarieerd per dag, afgezien van basisdingen als kip eieren whey havermout brood vet vlees.

Ja jacked lijkt me ook wel wat :) TMW raden het ook aan

haha tmw, dikke mong*len zijn dat ook, maar wel grappig

goed getraind bro!

zou het advies van tmw niet echt al te serieus nemen ....., wel dikke training ofc

beter pak je noxipro, heb hiervoor jack3d gebruikt,maar ga hier beter op.

zou het advies van tmw niet echt al te serieus nemen ....., wel dikke training ofc

Hoezo niet, ik snap ook wel dat het veel broscience en geauwehoer is enz, maar soms zeggen ze ook wel zinnige dingen ;) maar meer reps voor benen zie ik wel meer mensen doen, is ook een erg grote spier dus vond het wel goeie tip

en thx

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 22:16 ----------

haha tmw, dikke mong*len zijn dat ook, maar wel grappig

goed getraind bro!

Thx mattie :heart:
beter pak je noxipro, heb hiervoor jack3d gebruikt,maar ga hier beter op.

Hmm, ik probeer wel eens wat samples, verschilt natuurlijk ook per persoon
Had 1 keer unleash v3 gehad, maar daar ging ik superslecht op :roflol: keiharde crash

zal vast ook wel iets zinnigs uit komen ja maar ik vind ze ook gewoon bloed irritant, matt ogus vind ik veel geinigere gast en geeft naar mijn mening ook beter advies www.youtube.com/flexforall2

Irritant? :roflol: ik vind ze echt super grappig, natuurlijk moet je niet alles serieus nemen, ze raden deadlifts enzo ook af, beetje jammer maargoed ik kan wel om ze lachen.

Ja matt ogus is wel baas ja, ook erg sterk

Irritant? :roflol: ik vind ze echt super grappig, natuurlijk moet je niet alles serieus nemen, ze raden deadlifts enzo ook af, beetje jammer maargoed ik kan wel om ze lachen.

Ja matt ogus is wel baas ja, ook erg sterk

mwah ik kan een zo'n video op zijn tijd wel waarderen maar dat geratel door elkaar heen met al die onzin erger ik me gewoon aan.
het is omdat ze zwart zijn

Hehe ja die twins zijn wel baas, maar n*gers zijn altijd grappig (no racist)
Af en toe, denk ik ook van ok...maar ja hun aanpak werkt blijkbaar gezien hun fysiek.

ik zou jack3d nemen ipv noxi geen kleurstoffen en minder 1.3di

Terug
Naar boven