AndroidHealthClinic

Anoniem36295 Weaklifts

damn 3x90 is echt netjes! volgens mij kun je ook wel 1x100kg.

• Topic Starter Topic Starter
Mwoa weet ik niet, moet dan sowieso wel spot hebben.
Ik had trouwens die sponsjes gebruikt :D super chill (inb4 phaggot)

ja je kan aan iemand vragen, of wanneer we weer samen trainen.

sponsjes waarvoor? bang voor eelt haha of grip?

Ja weetniet waarom eigenlijk, is wel fijn dat je de bar iets dikker maakt zeg maar, ik doe ook meestal thumbsout grip bij bench dus was wel chill.

Ben erg verbrand in de zon, nu veel blaren en pijn. Trainen gaat dus even niet.

Ben nu wel begonnen met cutten, sinds het weekend al, ben behoorlijk wat vocht kwijt. Zit ook echt op nagenoeg geen carbs nu, bijna soort keto :roflol:. Geen zuivel meer behalve cottage cheese. Drink alleen water en cola light, en veel soepjes. Verder gewoon kip, whey, eieren, vis en vet vlees.

gewoon op rustdagen carbs zo laag mogelijk proberen te houden, is voor mij best effectief (zit dan wel op 100-200 carbs)

Succes brah, cutten is a b*ch.:D

Ja klopt ga ik ook doen, op rust minimaal carbs, op trainingsdagen medium en alleen postworkout carbs, refeeds weet ik nog niet, misschien maar 1 keer in de 2 weken. Ga denk ik ook nog wat (fasted) cardio doen

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:02 ----------

Succes brah, cutten is a b*ch.:D

Thx brah, jouw lukt het aardig of niet :D (ecto) (not srs)

Legs

Leg Extensions:
15×50
12×60
12×70
10×70

Leg Press:
10×260
8×300
8×300
8×300
10×260

Leg Curls:
15×50
15×60
15×65
12×70

Abs

Leg Raises:
3×15×bw

comment
beetje gemankeerde wo, niet veel oefeningen kunnen doen vanwege verbrande delts, Leg Press kon ook niet balls deep want knieen zitten ook nog blaren op.

soort van fasted getraind, ook geen carbs meer gehad sinds vrijdag ofz

zwakke leg press imo

ga je nog wat carbs eten vandaag?

:roflol:
nee geen carbs

bro rond trainingen wel carbs eten

Nee bro
ik ga keto, met hoogstwaarschijnlijk refeeds in de weekenden ( deze week nog niet )
Depletiontraining op vrijdag(avond) en dan t/m zaterdag refeed. En dan weer een hele week keto

Iemand nog aanraders qua trainingsschema's voor keto? Aangezien ik in het weekend mijn carbs en glycoceen aanvul met de grote refeed wil ik aan het begin van de week de grote spieren:

maandag en dinsdag | borst, benen, rug
woensdag | schouders, bi's+tri's, traps
donderdag | rust
vrijdag | full body depletion wo (high reps)

Hmm alweer titel veranderd :roflol:

Ik heb helaas niet zoveel kennis van ketogeen dieeten. Maar schema indeling lijkt me prima en de depletion kunnen ook een bijdrage leveren voor soepelere vetverbranding.

Ghehe :D
Ja heb veel gelezen vandaag over CKD (terwijl ik eigenlijk moet studeren lol) zeker interessant.
Sowieso moet het volume laag zijn, carbs;grootste energiebron is immers weg, heb alleen een beetje moeite met rep/set indeling, en plaatsing van de compounds.

Wou opzich wel reversed piramid doen, 3/4 sets per oefening, beginnend vanaf 5 reps.
dus bijv. Military Press: 5×60, 6×55, 8×50
Bench: 5×90, 6×80, 8×70, 10×60

zoiets, isolatie als fly's, (reverse) curls, raises laat ik denk ik achterwege

Laatst bewerkt:
Ik zou het dan enkel bij de compounds houden en intensiteit hoog zodat je toch fatsoenlijk je training kan voltooien.

Waarom doe je eigenlijk Ma en Di dezelfde achterelkaar?

Nee is gewoon apart van elkaar, maandag rug, dinsdag benen + chest
Beetje dom opgeschreven :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 21:03 ----------

Merk trouwens wel dat ik meer energie overdag heb, terwijl ik al lange tijd geen carbs heb gehad. Werd anders meestal op de middag moe en ging nappen enz.
Komt misschien ook omdat ik nu zoveel vet eet.

:roflol:

Maar dat lijkt me prima, lijkt net op die van mij, kort maar krachtig. Gewoon nog even aftasten hoe je lichaam op reageert anders doe je een set minder oid.

Pull-Ups
(wide grip)
5×5×BW

Chin Ups
3×6×BW

DB Rows
8×40
2×8×46

Pendlay Row
5×5×60

Rustige training, armen en schouders zijn weer redelijk hersteld van de brandwonden, nog steeds geen carbs gehad, nu al meer dan een week keto. Ik ga deze week m'n refeed goed berekenen qua carbs en kcals.

Pendlay rows nog nooit eerder gedaan, vandaar die reps, volgende keer wel maxen en dan RPT toepassen, wou nu even techniek onder de knie krijgen. Wel zware oefening :)

Taille neemt al mooi af, keto bevalt goed.
Deadlifts pak ik morgen bij benen denk ik..

Terug
Naar boven