- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die t bar, doe je die met schijven van 10 of 25 enz
Want ik vind persoonlijk dat je rom erg klein is met 25 schijven, maar met jou gewichten, lijkt het me misschien moeilijk(lengte sleeves en genoeg schijven) om het met 10 tjes te doen
Schijven van 20 of 25. Ik vind de rom prima, hangt ook af van je houding natuurlijk.
Als je iets meer achterover leunt raak je ook met grote schijven niet eens de grond, dus ik zie het probleem niet echt.
Met kleinere schijven is sowieso niet te doen als je er een beetje gewicht wil opgooien.
Overigens, ik ben wel van plan om meer 10kg schijven te verzamelen... om er one-arm barbell rows of meadows rows mee te doen, maar bij die oefeningen is je positie helemaal anders en wil je natuurlijk ook die stretch.
Maar dan zit j toch al snel tegen je lichaam aan( dat je hem niet ver door kan trekken))
Ik snap nog steeds het probleem niet... hoe kan je nu bij een correcte uitvoering van de t-bar row met de plates tegen je lichaam zitten ? Het enige dat 'snel tegen je lichaam aanzit' is de parallel handle, maar dat is nu net de bedoeling. Trouwens t-bar rows is op zich gewoon een heavy oefening waar je gaat voor zware contractie - voor lange rom en een goeie stretch zijn er andere en betere oefeningen. Ik zou toch maar eens kijken naar je techniek als ik jou was. Sommigen doen hem met hun rug min of meer rond ipv licht arched en dan kan je misschien wel de problemen hebben die jij ervaart.
Hij doelt wss op een t-bar row met een barbell en zo'n handle voor pulleys. In dat geval komt het gewicht al snel tegen je lichaam aan bij schijven van 20+.