SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed gevonden, is deze voor degenen die de thread ook zoeken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/hormonen-pil-340955/#post7828850
Ik heb ook kort het onderwerp behandeld in m'n topic vanuit het perspectief van AAS gebruik.
Wel, ik ben geen vrouw dus ik ken die merknamen niet by heart, maar waar het op neerkomt is dat anticonceptiepillen oestrogeen (doorgaans in de vorm van ethinylestradiol) en 'n progestageen bevatten. Het probleem m.b.t. de gains is tweevoud:
1. Je onderdrukt enige endogene aanmaak van testosteron (die al vrij laag is) tot een minimum.
2. Progestagenen kunnen een significante affiniteit voor de androgeen receptor (hetgeen waar testosteron aanbindt voor zijn effecten) hebben.
Wat je dus wilt is een pil waarbij de progestageen OF (nagenoeg) geen affiniteit voor de AR heeft, OF als agonist voor de AR fungeert (dus dat hij feitelijk ook als androgeen fungeert, natuurlijk niet zwakker dan testosteron). Ik weet wel dat er enkele bestaan die ook daadwerkelijk de AR activeren, echter niet in welke mate. Lynestrenol is hier volgens mij inderdaad eentje van, gezien het ook SHBG verlaagt.
Destijds leek norgestimaat een goede kandidaat wat dit betreft (hele lage affiniteit voor de AR), en deze zat ook in 1 anticonceptiepil, echter is deze vrij recentelijk van de markt getrokken.
.
Allen. het onderdrukken van de HPG as doen ze allemaal.

Ik heb vroeger de Microgynon gehad, maar daar werd ik elke ochtend ziek van..
Toen overgestapt naar de prikpil, maar daar kreeg ik het libido van een ijskast van.
En nu heb ik ook alweer een tijdje de NuvaRing.
Bevalt me best wel prima, maar ik denk dat ik toch terug ga naar de prikpil.
Verminderd libido was mijn enige bijwerking en ik heb nu toch geen vriend, dus dan maakt het ook niet uit.![]()

Ik heb vroeger de Microgynon gehad, maar daar werd ik elke ochtend ziek van..
Toen overgestapt naar de prikpil, maar daar kreeg ik het libido van een ijskast van.
En nu heb ik ook alweer een tijdje de NuvaRing.
Bevalt me best wel prima, maar ik denk dat ik toch terug ga naar de prikpil.
Verminderd libido was mijn enige bijwerking en ik heb nu toch geen vriend, dus dan maakt het ook niet uit.![]()
Geen vriendje?... xxxmichelle, nochtans een uitdagende naam!
Omdat ik een naar mijn mening onterechte weekban te pakken had, als reactie heb ik een shitload van m'n posts leeggegooid.Waarom zijn al GetXXLs posts weg? Waren toch best nuttig...
Eigen forum soon?