AndroidHealthClinic

Antwerpen islamiseert

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
69
Antwerpen islamiseert verder

03.04.2008 11.07u - Dat de vervreemding en islamisering van onze steden zich de voorbije jaren gestaag heeft voortgezet, staat buiten kijf. Alle tekenen wijzen duidelijk in die richting en de feiten laten maar weinig ruimte tot interpretatie.

De demografische evolutie voorspelt wat dat betreft overigens weinig goeds. Uit het antwoord van Antwerps SP.A-schepen Monica De Coninck op een vraag van de Vlaams Belang-fractie, blijkt dat het aantal islamitische voornamen voor nieuwgeborenen steeds verder toeneemt. In 2006 waren zowel bij meisjes als jongens 4 van de 10 populairste namen islamitisch. Nauwelijks een jaar later ziet dat er al anders uit. In 2007 waren reeds 13 van de 20 meest gekozen jongensnamen van islamitische origine; voor de meisjesnamen is dat 10 op 20.

In het district Borgerhout stelt de verhouding zich nog scherper. Daar zijn in de top 20 nog welgeteld nog 3 (drie) namen niet-islamitisch. Het gaat vooruit, het gaat verbazend goed vooruit…
Bron:vb
Dat krijg je dus als je een stad in handen laat vallen van de sossen. Hele wijken die compleet overgenomen worden door moslims / allochtonen. Daar kritiek op geven betekent voor de linkse politici en media automatisch dat je racist bent. Maar de vraag is waar zal dit eindigen? We zien toch duidelijk dat de criminaliteit in die wijken drastisch toeneemt en de kwaliteit continu afneemt. Autochtonen trekken weg uit de steden en gaan wonen waar het veiliger en netter is. Resultaat: steden die islamiseren en na jaren compleet verrot/overgenomen worden door allochtonen. Dat gaat in de toekomst steeds meer problemen geven volgens mij. Zelfs verstandige linkse mensen (ja ze bestaan) lijken mij toch te moeten gaan inzien dat die gettovorming nooit goed kan zijn? Wanneer gaat de politiek eindelijk kleur bekennen?

Politiek heeft maar 1 kleur bekend en dat is zwart (van olie)

islamisering linken aan het kiezen van geboortenamen is natuurlijk idioot. Het betreft hier namelijk de meest voorkomende namen voor pasgeborenen. Dit kan betekenen dat kort gezegd er waarschijnlijk veel pasgeboren moslim babies zijn. Echter wat het vooral betekent is , is dat de variatie onder islamitische namen niet erg hoog is. kijk namen varieren nogal tegenwoordig onder blanke autochtone babies. Islamitische namen zijn echter vrij beperkt: Mohammed, Abdul, Ismael, Achmed, Kareem, dit zijn namen die je constant hoort onder moslim jongeren.

islamisering linken aan het kiezen van geboortenamen is natuurlijk idioot. Het betreft hier namelijk de meest voorkomende namen voor pasgeborenen. Dit kan betekenen dat kort gezegd er waarschijnlijk veel pasgeboren moslim babies zijn. Echter wat het vooral betekent is , is dat de variatie onder islamitische namen niet erg hoog is. kijk namen varieren nogal tegenwoordig onder blanke autochtone babies. Islamitische namen zijn echter vrij beperkt: Mohammed, Abdul, Ismael, Achmed, Kareem, dit zijn namen die je constant hoort onder moslim jongeren.
Ja, maar zelfs dan is dit nog steeds veel ...

Borgerhout wordt hier al in de volksmond "Makkakkeville" genoemd, wilt veel zeggen :D

Het gaat van kwaad naar erger en dit zal zeker nog meer problemen met zich meebrengen. We gaan er alsmaar meer voor werken ook voor die mensjes want ze kweken gelijk gek om dan uiteindelijk in hun puberteit voor criminaliteit te zorgen, niet allemaal maar toch wel een groot deel..
Hopelijk wordt er iets aan gedaan!

Ik ken geen Vlamingen die hun pasgeboren kind een typisch Islamietische naam geven hoor.

cry me a river :)

Dat krijg je dus als je een stad in handen laat vallen van de sossen. Hele wijken die compleet overgenomen worden door moslims / allochtonen. Daar kritiek op geven betekent voor de linkse politici en media automatisch dat je racist bent. Maar de vraag is waar zal dit eindigen? We zien toch duidelijk dat de criminaliteit in die wijken drastisch toeneemt en de kwaliteit continu afneemt. Autochtonen trekken weg uit de steden en gaan wonen waar het veiliger en netter is. Resultaat: steden die islamiseren en na jaren compleet verrot/overgenomen worden door allochtonen. Dat gaat in de toekomst steeds meer problemen geven volgens mij. Zelfs verstandige linkse mensen (ja ze bestaan) lijken mij toch te moeten gaan inzien dat die gettovorming nooit goed kan zijn? Wanneer gaat de politiek eindelijk kleur bekennen?

Nooit, wen eraan en laat het toe.Wij hebben wilders voor onze laatste kans.

Natuurlijk, Roxxe ziet het probleem weer niet

Alles gaat naar de kloten, zal ik nog m'n land herkennen over 50 jaar ??? Of zal het escaleren in een grimmige strijd tussen Christenen en Moslims.

Alles gaat naar de kloten, zal ik nog m'n land herkennen over 50 jaar ??? Of zal het escaleren in een grimmige strijd tussen Christenen en Moslims.

Ik ben eens in antwerpen geweest, prachtige stad.Alleen droefig droefig droefig....het leek in de stad wel 90 % moslim 10 % europeaan.Ik heb geen belg horen spreken :roflol: was vorig jaar zomer.Ik heb serieus spijt met jullie.

heeft belgie geen politiek partij als de pvv hier ?

En hoe staan die er precies voor met zetels, of is dat in belgie anders.... als het echt zo erg is word er toch wel gestemd op zo'n partij.

Vlaams Belang

Zetels Kamer 17/150

Zetels Senaat 8/74

Zetels Vlaams Parlement 30/124

Zetels Brussels Parlement 6/89

Lijst Dedecker

Zetels Kamer 5/150

Zetels Senaat 1/74

Zetels Vlaams Parlement 2/124

Zetels Brussels Parlement geen verkozenen

Als ik me niet vergis stemde Vlaanderen vorig jaar iets rechtser, wat vooral te danken was aan de nieuwe partij 'Lijst Dedecker'.

Terug
Naar boven