AndroidHealthClinic

Apneu begint met Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Hehe nee heb helaas nog niet meer gewicht binnen zoals je ziet in mijn vorige posts

Vandaag eindelijk de boel binnen gekregen..
Even wat geprobeerd

Squat 3x5x40 appeltje eitje
bp 3x5x40 appeltje eitje
dl 1x5x60 appeltje eitje

Woensdag de gewichten woest omhoog trappen

Laatst bewerkt:
Toch wat fout gegaan in de uitvoering denk ik, heb spierpijn in mijn schouders ipv. borst.

Weer lekker bezig vandaag

sq 3x5x50 ging eigenlijk nog te makkelijk
Military press 3x5x33,5
bent rows
1x5x40
2x5x45

doe je enkel deze reps of zijn er nog opwarmingssets ook??
anders kan je tijdens die opwarming gewicht opbouwen totdat je merkt dat je dit gewicht maar 5 keer omhoog krijgt. op die manier ga je echt meer kracht ontwikkelen in vergelijking met de natte vinger te werken en gewoon wat gewicht opgooien en maar duwen

keep up the good work

zal je volgen!!

doe je enkel deze reps of zijn er nog opwarmingssets ook??
anders kan je tijdens die opwarming gewicht opbouwen totdat je merkt dat je dit gewicht maar 5 keer omhoog krijgt. op die manier ga je echt meer kracht ontwikkelen in vergelijking met de natte vinger te werken en gewoon wat gewicht opgooien en maar duwen

keep up the good work

zal je volgen!!

Thx voor de tip opwarmings sets ben ik nog niet echt mee bezig weet dat het slecht is. Deed het eerst niet ivm tijd gebrek maar zal er nu zeker mee beginnen aangezien ik mijn gewone dag / nacht ritme weer aan het oppikken ben en niet een uur voor dat ik moet werken ga op staan. Maar gewoon om half 8. :thumb:

Gister verhinderd vandaag even inhalen

Squat
5x30
5x50
3x5x60

BP

12x10
5x30
5x40
3x5x45

DL

5x50
5x70
5x80

Hellyeah

Ik sla vandaag de squat even over ivm. enorme spierpijn van zaterdag.

Barbell bent over row
12x10
5x30
5x40
3x5x45
Wil bij de bor nog even goed op techniek letten vandaar nog geen verhoging.

Military Press

12x10
5x30
5x35
3x5x37,5

Klarie

gaat de goede kant in, heb je ook een squat rek? anders gaat het lastig worden om met veel gewicht te squatten

gaat de goede kant in, heb je ook een squat rek? anders gaat het lastig worden om met veel gewicht te squatten

Ik heb 2 losse palen die tot 1,60 ofzo zijn in te stellen. Geen echt squat rek maar gaat tot nu toe prima. Thx voor je reactie!

Kan vandaag eindelijk weer lopend de trap af ipv. zittend. Potver wat had ik gister een spierpijn in mijn poten niet best.

Heb ook een bijgehouden wat ik zo ongeveer eet op een rust dag als ik vrij ben. Ik zie dat het veelste weinig is moet toch eens aan gewerkt worden..

voeding1.jpg

mooie bijlage enkel wat te klein om goed te kunnen lezen

welk programma is dat??

Zie ik daar nou s'avonds een biertje staan in dat voedingsschema? Waar is dat goed voor dan?

Anyway,, succes met rippetoe!

Zie ik daar nou s'avonds een biertje staan in dat voedingsschema? Waar is dat goed voor dan?

Anyway,, succes met rippetoe!

Jaa helaas wel. Zomer lekker avondje vrij dan kan ik het niet laten hoor haha. Maar ben al een heel stuk geminderd na de zomer compleet stoppen met drinken! En het was geen voedings schema maar had even bijgehouden wat ik zoal op een dag binnenkreeg.

Aha ok dan.

Ik zou dat biertje toch maar laten staan hoor in het vervolg. Pak dan maar een glas melk ofzo ;)

Aha ok dan.

Ik zou dat biertje toch maar laten staan hoor in het vervolg. Pak dan maar een glas melk ofzo ;)

Hehe ja ik snap je helemaal. Maar naar mijn gevoel word het een beetje overschat hoe slecht bier is. En kan 1 of 2 biertjes per avond niet zoveel kwaat. Tenzij je gaat cutten natuurlijk. Bedankt voor je reacties!

Goodmorning

Squat

5x30
5x50
3x5x70

BP

5x30
5x40
5x45
3x5x47,5

DL

5x50
5x70
5x80

Voel me vandaag niet zo fit vandaar dat ik het even rustig aan doe..

Hey lui tijdje niets meer van mij gehoord, maandag gaat het allemaal weer beginnen. Nieuwe start. Heb het van de zomer niet volgehouden omdat ik simpelweg teveel moest werken.

Terug
Naar boven