Fitness Seller

Apneu begint met Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Oke! Thx! Zal maandag 1setje rackchins doen en een setje negatief.
Voeding voor vandaag met wat extravetjes nu
10:30
Melk 0.4L
brinta 40gr
whey 30gr
banaan

13:00
2 broodjes volkoren
100gr kipfilet
0.3 melk

15:00
2 broodjes
40gr pindakaas
50gr kipfilet
0.3 melk halfvol

18:00
100gr zilvervliesrijst
200gr boontjes
150gr kipfilet
0.4 melk halfvol

20:30
60gr nootjes

24:00
500gr magere kwark
eetlepel olijf olie

Totaal : 3370 E:311 K:299 V:99
37% 36% 29%

Ik moet nog hoger met de vetten en lager in de kh maar ga zo even bekijken hoe ik dat ga doen. Iemand suggesties?

Laatst bewerkt:
Zojuist striae geconstateerd op mijn bovenbenen... ik stop met squatten!

:sd: Haha joke ben er eigenlijk best trots op

Noot geen 300 gram eiwitten. Ik eet meer en zit op 250 gram eiwiteen en minder cals sorry maar heb jij het wl berekend met eetmeter ofzo ?

Hehhehe kan gebeuren. Ik ben best vaak met eetmeter bezig en ik kan dan aardig zien hoeveel er van wat in een voeding schema zit. Eet meter is gratis te downloaden trouwens.

Training 11-12-09

Squat

12*30
8*50
3*5*70 pr

Bench

12*30
8*40
1*5*57.5 pr
1*4*57.5 fail
1*2*57.5 fail
1*5*52.5

Deadlift

8*40
10*50
1*5*70pr

Toch 3 pr's gepakt! Voelde me fit en goed vandaag! Toch jammer van die fail op de bench. Woensdag weer met 57.5 proberen anders deload.

Lui! Vandaag 85kg op de weegschaal zien staan! :rocknana:
Ik heb de squat weer eens overgeslagen... Ik heb het idee dat zodra ik 70kg squat mijn onderrug er zwaar onder te lijden heeft. Woensdag waarschijnlijk naar de sportschool om eens even goed naar mijn techniek te laten kijken.

MilitaryPress

1x10x30
1x5x35
1x5x37.5

Bor

1x10x37.5
1x5x50
3x5x55 PR!

Pull-Ups

1x1
1x10 Negatiefff

:sd: ;)
Sla de squat dan niet over maar pak gewoon een paar kg minder en nadat je techniek is bekeken knal je weer over de 70 heen.

:sd: ;)
Sla de squat dan niet over maar pak gewoon een paar kg minder en nadat je techniek is bekeken knal je weer over de 70 heen.

:sd: Ja zodat ik weer een week lang kan lopen als alsof ik en me broek heb bescheten Mazzelbye! Even rustig laten herstellen woensdag zal ik weer eens een barbell in mijn nek leggen.

Squat

12*30
8*50
3*5*60 deload

Bench

12*30
5x40
5x50
3x5x57.5 PR :yarly:

Deadlift

8*40
10*50
1*5*72.5pr

Squat gedeload doe ik komende tijd lekker rustig aan ivm. onderrug klachten. Eerst even stuk sterker worden op de deadlift daarna ga ik de squat weer verhogen. BP pr was super! Ik voelde me ook goed sterk vandaag! Ik raak bij de deadlift wel compleet buiten aandem is dit normaal?

Lui! Vandaag 85kg op de weegschaal zien staan! :rocknana:
Ik heb de squat weer eens overgeslagen... Ik heb het idee dat zodra ik 70kg squat mijn onderrug er zwaar onder te lijden heeft. Woensdag waarschijnlijk naar de sportschool om eens even goed naar mijn techniek te laten kijken.

Ik had daar ook last van. Waarschijnlijk squat je met een té holle rug.
Check dit artikel anders even: http://www.tmuscle.com/free_online_...mance/hips_dont_lie_fixing_your_force_couples

Die deadlift van vandaag voelt goed aan! Heb het gevoel dat ik een stuk rechter op ben gaan lopen omdat mijn onderrug trekt. Dat voedingsschema doet ook wonderen voor je stoelgang. Scheit 3x perdag. Kom ik na het trainen echt net onder de douche vandaan jouhoor... :fuu:

Met die squat moet je iig zorgen dat je rug recht houdt, en dat je recht naar beneden zakt, en weer recht omhoog gaat. Niet voorover gebogen met een bolle rug tillen dus :p

Van dat schijten heb ik ook last. Meerdere keren per dag, en vaak ook niet te weinig. Zulke hompen dat ze blijven plakken bij het doorspoelen :rolleyes:

hoi.

Squat.

10*30
12*50

3*5*62.5

Military Press

10*30
1*5*40
1*5*35
1*5*30
:fuu:

Barbell Bent Over Row

10*30
10*40
1*5*55
3*5*50
:fuu:

Ruk graf hoerenzooi.

Alles voelde k*t en zwak vandaag. Bij de bor en mp had mijn techniek er zwaar onder te leiden. Dat was al vaker zo vooral bij de MP ging erg geforceerd. En bij de BOR gooide ik het gewicht meer omhoog dan dat ik echt de goede beweging maakte. Leg ik 50kg terug in mijn free rack(basic line) breekt die hele ****ing safety bar ook nog eens af. Ben ik even blij dat ik er niet onder lag met een failende bench... Nog een half uurtje hardgelopen. Kom ik terug ga op de weegschaal staan 87kg :yarly:. Dat ding is dus zwaar aan het trippen. Maandag even kijken voor een nieuwe. Van morgen ook nog eens mijn shakebeker ontploft. Doe hem lekker 2 minuutjes in de magnentron zonder deksel met melk... Doe de brinta en whey erbij. Een keer schudden Poef heel de ****ing keuken onder de brinta wat een ****ing graf dag zo...

het zit je wel mee gast!
he eehm.. je squat moet je wel gaan opschieten ondanks je problemen want ik heb echt het gevoel dat ik nog door kan tot de 100kg.
verder loop je aardig mee:)

Squat ga ik echt voorlopig nog niet zwaar doen het spijt me... Heb echt geen zin om weer een week met spit rond te lopen... Eerst die deadlift flink omhoog daarna ga ik die squat woest omhoog trappen. Ga mijn rug niet op het spel zetten voor ons wedstrijdje..

Squat

1*warmup
3x5x65

Bench

1*warmup
1*4*60
1*5*60 pr
1*5*57.5

Deadlift

1*warmup
1*5*80 pr

Mooie training. Bench ging wat minder. Techniek met de 60 was minder briljant. Laatste bij 1*5*60 was echt een zwaar geforceerde rep. 57.5 gepakt voelde een stuk lichter en ging makkelijk. Vrijdag weer 60 proberen. Ook even een sample van no beta geprobeert. 5 tabs merkte er niets van helaas.

Laatst bewerkt:
Ivm. mijn nieuwe carriere heb ik besloten voorlopig te gaan stoppen met rippetoe en mij meer te gaan richten op uithoudings vermogen(zwemmen,hardlopen), push ups, sit ups, pull ups, touw klimmen etc. ik zal per week nog 1x full body gaan doen weet nog niet wat of hoe. Ik vertrek als alles goed gaat eind februarie naar zuid afrika om daar te opleiding tot commercieel duikerte gaan volgen. Hier heb je elke ochtend 1,5 uur ochtend sport en wil mij daar goed op gaan voorbereiden. En een eindtest voor je sportprestaties/zwemmen op het eind om je diploma te behalen. Ik zit te denken aan het voorbereidings programma van buds navy seals.

Als er geen interesse is in een log over The 9 week Navy Seal Workout kan dit topic op slot.

Laatst bewerkt:
alweer bezig?
ik ga dinsdag weer beginnen na de 'pauze'.
die overigens iets te lang duurde:P
denk wel dat ik er weer sterker ben uitgekomen..
btw de wedloop voor de gewichten staat nog steeds he!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

zie net je laatste post.. jammer man!
opzich is die navy seal work out ook wel bruut..
ik hou alleen totaal niet van duursporten (lopen etc.)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

ik ben sowieso benieuwd naar je navy seal log!

Terug
Naar boven