XXL Nutrition

Apneu begint met Rippetoe

Succes weer!

Probeer beetje dedicated te blijven :)

Waarom verhoog je je squat ineens met 10 kilo?

• Topic Starter Topic Starter
Squat
2x5x50
3x5x70

BP
1x10x30
1x5x50
1x5x52,5
1x5x55

DL
1x10x50
1x5x80

Geen gelul nu volhouden. Gestopt met drinken, goed gegeten. Afgelopen weken nog wel af en toe gebenched maar voorderest niet veel gedaan. Ik ga me uiterste best doen nu het seizoen voorbij is om dedicated te blijven. Gewicht is van 83 naar 84,7 gegaan dus gaat al redelijk de goeie kant op.

Verhoog je nu het gewicht per set in een workout?

Met Rippetoe is het eigenlijk de bedoeling dat je per workout verplicht verhoogt met een vaste stap en bij een fail verlagen met 2 of 3 stappen.

Succes verder, ik zou niet stoppen met dit schema voordat je die 130 kg van de grond hebt getild :thumb:

Thx ik snap wat je bedoeld heb de afgelopen weken 3x12 reps gedaan dus moest even pijlen hoe hoog mijn bench lag op 5rm maar knap op 55 dus hoger dan ik had verwacht vrijdag ga ik dan ook voor 3x5x55

Hoe kan dit? Low rep geen spierpijn high rep wel?

squat
5x50
3x5x70

standing mp

5x30
2x5x35
1x4/5x35 fail

bor

5x35
3x5x40 easy

Donderdag ziek (mexicaanse graftyfus) daardoor vrijdag verhinderd gaat nu beter alleen nog stijve nek en rug vandaag vrijdag bp ingehaald. Mooie achteruitgang

BP
10x30
2x55 epic fail
3x5x50

DL/SQ even overslagen ivm. rug en nek.

MP
8*20
8*30
3*5*35

BOR
8*40
3*5*45.5

Sq idem als gisteren

Vandaag weer keihard getraint (not)
Prob
BP
15*30
5*55
4*55
3*55 FAAAAAAAAAAAAAL

DL/SQ Gewoon even helemaal mee gestopt blijf last houden van mijn onderrug.

Tevens heb ik hier een foto met het resultaat van 1 week ziek zijn en 2,5kg verliezen.

Ik zie geen verschil hoor. Gewoon volhouden.

Oh mijn bicep lijkt mij een stukje te zijn gekrompen

Inkopen gedaan en avond maaltijden klaar gemaakt en ingevroren voor de komende 12 dagen.

Net even getraind

Squat
10x30
8x50
3x5x65 pr

MP
10x30
2x40 fail -> deload
3x5x35

BOR
3x5x52.5 pr

Avondmaaltje was een beste hap kip/rijst/boontjes zoveel heb ik nog nooit gegeten bij een diner. Lekker doorgegeten op het eind kon er echt niets meer bij. Maar het is gelukt!

Denk dat wat meer vet (verhoudingsgewijs) in je voeding beter is.
Je progressie op de BOR is toch wel netjes btw.

Thx sriel zal er morgen ochtend nog even naar kijken! Als ik je nog karma kon geven had je die gekregen maarja helaas! Nu lekker kwarkie naar binnen rammen en meuren

Pull-up bar binnen. Helaas kom ik nog niet omhoog... Rack chins een goed alternatief?

Je kunt ook negatives doen. Dus via een opstapje beginnen in de bovenste positie en je dan zo langzaam mogelijk laten zakken.

Terug
Naar boven