Fitness Seller

Armen aanmaken? HOE?

Psycho_thug

Novice
Waardering
0
ja zoals velen willen we grotere armen.
Nu : 35 - 36 cm
Ben zelf: 1.77cm
75kg
borst komt mooi uit en rug ook (voor sommige TE fel marja :p )
alleen armen wat achter ben bijna 2jaar bezig maar had me in begin te
fel geconcentreed op rug en borst en nu zou ik wa meer arme willen
Kan iemand me helpen voor n goed schema'tje voor armen ik doe nu

Maandag
________
Biceps : bench 3 x 10 (20kg) (opwarmingske)
3 x 10 (25kg)
3 x 10 (30kg)

triceps : staant 3 x 10 (20 kg) (opwarmingske)
3 x 10 (25kg)
3 x 10 (30kg)

schouders : gestrekt : 3 x 10 (10kg)
gewicht 2 x 10 (15kg)
optilllen

Woensdag
_________
Borst : bankdruk : 3 x 10 (35kg) (opwarming)
3 x 10 (40kg)
3 x 10 (50 kg)

butterfly : 3 x 10 (20kg)
3 x 10 (25kg)
3 x 10 (30kg)

biceps : bench : 3 x 10 (25kg)
3 x 10 (30kg)

triceps : staant : 3 x 10 (25 kg)
3 x 10 (30 kg)

Vrijdag
______

Rug : gestrekte : 3 x 10 (35 kg) opwarming
baar achter 3 x 10 (40 kg)
rug 3 x 10 (50 kg)

gesterkte 3 x 10 (25kg)
armen omlaag
drukken

biceps : bench : 3 x 10 (25kg)
3 x 10 (30kg)

triceps : staant : 3 x 10 (25 kg)
3 x 10 (30 kg)

JA ZEG MAAR WAT JULLIE ER VAN VINDEN ,MISSCHIEN NU WAT TEVEEL OP ARMEN GECONCENTREERT, WIL OVER 2 - 3 MAANDEN 40 CM BEREIKEN VANDAAR .
THX FOR LOOKIN

ik snap geen **** van je schema, geen idee welke oefeningen je nou doet
maar wat ik nog net wel snap is dat het een bagger schema is :)

3x in de week armen is een beetje te veel. 1x is genoeg, vooral omdat je ze nog gebruikt bij rug,schouders, borst.

doe gewoon een

borst+voorkant schouder
rug+achterkant schouder
rust
been
armen +zijkant schouder
rust
rust

Intensief trainen, je traint al 2 jaar dus ik neem aan dat je wel weet op welke oefeningen je goed vooruit gaat? En vooral goed vreten!

en voortaan in de goede sectie posten plz :)

vreemd schema + verkeerde sectie :p

Ik dacht eerst dat je meer armen wou. :D Maar indd. Minder frequency, meer volume en waarschijnlijk meer intensiteit.

PS: 5 cm in 2 maanden?! Dat wil ik ook!

Ik zou je schema hervormen: niet omdat het slecht is, maar we begrijpen er geen **** van :D

dit duid gewoon op overtrainen van je armen, je traint ze in mijn ogen teveel direct.
Probeer je armen hoogstens 1 keer in de week te trainen. Sommige mensen trainen ze trouwens nooit direct omdat je armen met andere oefeningen voor Borst en Rug ook al voldoende belast. Met dit schema zal het heel moeilijk worden om de 40 cm. over 2 maanden te halen. :)

idd. Ik weet niet of je dit schema al de hele tijd gehanteerd hebt. Als je 3x per week je biceps traint is het niet gek dat ze niet echt groeien. Spieren hebben ook rust nodig bro :)

bro...............3 x 10????

probeer eens 3 x 8.......of 8/8/6

Gixxer zei:
bro...............3 x 10????

probeer eens 3 x 8.......of 8/8/6
Of 3x7 :p Reps zijn relatief imo, gewoon uitgaan van bv.80% van je 1rm, en dan kijken hoeveel reps je kunt maken.

Idd is IETS teveel van het goede

Wow man, je schema klopt van geen kanten!

Armen hebben juist het meest rust nodig van allemaal!

Echt 1 x per week is zat, en dan lekker zware sets, met compound bewegingen. En natuurlijk veel eten. En waar is de rest van je schema?

-RP- zei:
dit duid gewoon op overtrainen van je armen, je traint ze in mijn ogen teveel direct.
Probeer je armen hoogstens 1 keer in de week te trainen. Sommige mensen trainen ze trouwens nooit direct omdat je armen met andere oefeningen voor Borst en Rug ook al voldoende belast. Met dit schema zal het heel moeilijk worden om de 40 cm. over 2 maanden te halen. :)
Luister naar deze wijze woorden!

Ik heb bijv mijn armen en paar weken eens niet direct getraind (gewoon zware compound sets voor rug en borst gedaan) en geloof het of niet, dat gaf nieuwe groei, geen centimeters want dat bestaat niet op korte tijd! Maar wel mm.

Mijn armen zijn nu 42,5 cm. Ik sloop ze altijd met trainen. Pak zo zwaar mogelijke dumbbells en doe zoveel mogelijk herhalingen. Als het niet meer wil pak ik 2 kg lichter. dat doe ik tot ik er bij neer val!

nasty^PhysIc zei:
Mijn armen zijn nu 42,5 cm. Ik sloop ze altijd met trainen. Pak zo zwaar mogelijke dumbbells en doe zoveel mogelijk herhalingen. Als het niet meer wil pak ik 2 kg lichter. dat doe ik tot ik er bij neer val!

Iedere training terwijl je ook nog andere spiergroepen traint?

Dat denk ik niet sanniejj, volgens mij bedoelt ie als hij ze gaat trainen.

Lijkt mij ???

Anders is hij nogal verkeerd bezig.

Het probleem ligt er vooral in dat er enorm veel sets gedaan worden voor armen, triceps hebben in mijn ogen geen directe stimulans nodig aangezien zij al zwaar belast worden bij verschillende andere oefeningen, voor biceps zouden een paar setjes zware barbell, ez of dumbbell curls ook volstaan IMO

kvind 4 a 6 setjes al genoeg. je hoeft ze niet eens te trainen als je hard de BP/DL/SQ pakt..

Van squats je armen groeien? Het is goed voor de test. productie lijkt mij, maar je armen gaan er niet van groeien want je spreekt de spieren met die oefeningen toch niet aan?

Zonder ze direct te trainen groeien je armen inderdaad, maar ik moet wel zeggen dat ik er met directe training meer uit haal en ze bovendien ook beter uitzien door een mooie piek.

• Topic Starter Topic Starter
thx

yow bro's thx ja mss toch wat minder herh doen, heb vandaag minder herh gedaaan en wat zwaarder in gewichte gepakt,en schouders ook . zulle t beter zo doen hehe ;-)

maar nog 1 vraagske, wat is beter

maandag schouders trainen biceps en woensdag borst met triceps

of maandag schouders en biceps en triceps? en woensdag gewoon borst

Terug
Naar boven