XXL Nutrition

Armen aanmaken? HOE?

Hou gewoon
ma: Borst - Triceps
Wo: Benen - Biceps
Vrij: Schouders - Rug

Mijn armen bleven ook een tijdje achter met groeien .
Mijn oplossing ?
Mijn triceps echt zwaar trainen .

persoonlijke ervaring bij Biceps is dat je die intensief moet trainen
overtrain ze niet maar train ze intensief en zwaar.
voor mij wekrt dat althans

Mixer zei:
Mijn armen bleven ook een tijdje achter met groeien .
Mijn oplossing ?
Mijn triceps echt zwaar trainen .

Triceps is ook de spier die je arm dikte geeft. Dus de triceps goed aanpakken kan idd een oplossing zijn.

Ik pak mijn biceps en triceps in één wekelijkse training. Het is heerlijk om de spiergroepen afwisseld te trainen (oefening voor biceps, daarna door naar triceps enz. ) Houd ook de verzuring gedurende de training iets lager omdat je bloed moet verplaatsen.

Tja het is maar waar je aanleg voor hebt. Ik train mijn armen 1 x p/w en ze blijven groeien :D ( nu 45 cm koud en ben zelf 1.75 m). Mijn borst daarentegen is niet vooruit te branden :mad: . Maar ik ben er ook van overtuigd niet meer dan 1 x p/w, zwaar en niet te veel setjes je zeker een heel eind op weg kan helpen. Ik pak zelf meestal tussen de 6 en 9 setjes.

Ik heb een groei van mijn armen van 2cm ongeveer in twee maanden...ook door maar 1 keer mijn armen te trainen per week..

aztek zei:
Ik heb een groei van mijn armen van 2cm ongeveer in twee maanden...ook door maar 1 keer mijn armen te trainen per week..
Ik veronderstel dat je bedoeld dat je een groei gehad hebt van 2 cm in 2 maanden. Want heel het jaar door 2 cm erbij per 2 maanden is onmogelijk :)

ja, dat bedoel ik...toen ik begon...dat was het resultaat in twee maanden..

oh... ok... ik heb een hekel... aan mensen die typen met van die puntjes... :D

armen op een aparte dag trainen is eigk wel een must (teminste bij mij) aangezien ze anders haast niet groeien.

Laatst bewerkt:
Lees dit maar eens:
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven