AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

F*cking examens :mad: ken er nog geen fl**ker van :roflol:

I'm in! Mss nog even wachten zodat ik wat minder vet sta :roflol:
Ben trouwens van plan om vanaf volgende week of cardio, of 40g minder carbs te eten!

Minder vet, we gaan elkaars naakte lichamen toch niet inspecteren :roflol:

Dikzakken overal :trollface:

Ik sta 12% ofzo :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.947
:roflol::roflol:

Welke locatie zou het beste zijn voor die meet?
In Turnhout heb je 'do-it', meest epische gym van provincie Antwerpen denk ik. In Merksem heb je ook een nice gym 'american wellnes'. Hebben jullie nog suggesties?

das veel te ver weg man

:roflol::roflol:

Welke locatie zou het beste zijn voor die meet?
In Turnhout heb je 'do-it', meest epische gym van provincie Antwerpen denk ik. In Merksem heb je ook een nice gym 'american wellnes'. Hebben jullie nog suggesties?

Niet echt, is voor mij allemaal goed!

Ik ben volledig afhankelijk van het openbaar vervoer tenzij ik kan meerijden met ive ofzo :D
american wellness is echt een brute gym - ken iemand die er traint

• #3.953
Ik ben volledig afhankelijk van het openbaar vervoer tenzij ik kan meerijden met ive ofzo :D
Me 2 :( Of ik moet iemand vinden waar ik met kan meerijden of iemand die mij wil brengen

Is idd een brute gym!
Toevallig Jonas? (ken hem zelf niet, maar damn das een beast! :eek: weet jij toevallig hoe oud hij is?)

Ik stel voor dat we de kanten van Arnodsi gaan en ik je oppik in Lier?

---------- Post added 15 March 2013 at 19:10 ----------

Me 2 :( Of ik moet iemand vinden waar ik met kan meerijden of iemand die mij wil brengen

Is idd een brute gym!
Toevallig Jonas? (ken hem zelf niet, maar damn das een beast! :eek: weet jij toevallig hoe oud hij is?)

Kan je ook mee oppikken als het moet?

• #3.956
Anders maak ik binnenkort een topic aan? Misschien zijn er nog mensen geïnteresseerd?

Nu nog effe wachten op beter weer :p

Is idd een brute gym!

Jep, Jonas. Volg er Duits mee. Maakt zich nu klaar voor een wedstrijd. Jongen staat er hard bij :D
Ik dacht 20-21, hij is van 1992. :o

• #3.959
We gingen toch in venice beach trainen? Volgens mij heb jij niet zo goed opgelet denk ik?

wait wut

Jep, Jonas. Volg er Duits mee. Maakt zich nu klaar voor een wedstrijd. Jongen staat er hard bij :D
Ik dacht 20-21, hij is van 1992. :o
Dafuq, ben je serieus?

Ben trouwens dik int zak gezet :mad:
Vraag aan mijn moeder om gehakt mee te nemen. Ze neemt varkens/kalfs gehakt mee (geen probleem als het 50/50 is), is het 94% varkensvlees :roflol:
Achja, dan vandaag maar wat meer vet en wat minder carbs

Laatst bewerkt:
  • #3.960
Mmmmm (is niet allemaal voor nu)

uploadfromtaptalk1363375281475.jpg

Terug
Naar boven