- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Haters gonna hate!Op dieet zegt hij dan.
Pannenkoeken, een Bolleke..
- IIFYM
Nja, dat bolleke was niet voorzien. Een maat deed een rondje met bollekes (no homo)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haters gonna hate!Op dieet zegt hij dan.
Pannenkoeken, een Bolleke..
- IIFYM
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daar kan ik idd terug mee beginnen!

Hé, 1 junkmeal per week mag
en dat was imo zelfs neit echt een junkmeal! Was niet eens buiten mijn macro's gegaan.Hé, 1 junkmeal per week magen dat was imo zelfs neit echt een junkmeal! Was niet eens buiten mijn macro's gegaan.

Zal waarschijnlijk cardio wordenNo worry bro. Ik eet ze ook regelmatig hier
Tja, de keuze is aan jou natuurlijk. Oftewel wat schrappen of cardio erbij lappen. Afhankelijk wat je voorkeur is/waar je het beste op reageert![]()
zoals jasper zei: ik moet stoppen met me aan te stellen!
)300g op trainingsdag (2400kcal), +-70g op rustdag(2000kcal)gewoon cardio doen man
doe ik nu ook al weken 5 dagen in de week, soms 6.
FF wennen, maar daarna is wel nice.
Hoeveel gram carbs zit je nu op een traningsdag?
Ik zit momenteel nog rond de 88kg, dus ga het momenteel nog zo houden.verlaag je elke week op traningsdagen?
elke kilo die je afvalt moet je je onderhoud weer aanpassen![]()
Ja man, is f*cked upMooie training!
Ik ken dat bloated gevoel ook maar al te goed. De ene moment zie je aders & denk je dat je goed bezig bent, andere moment sta je vol als iets![]()

Ik zat gisteren low carb. Buiten een glas melk en zout was er niets fout aan.Als je je voeding constant houdt is dat haast niet meer. Dus je zit ergens te foefelen makker!