- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
ohstopityou.jpg
Nog meer
meer als 2200kcal krijg ik niet binnen hoor!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog meer
meer als 2200kcal krijg ik niet binnen hoor!
Gvd, arnodsi is weakben wel nog redelijk nuchter. Morgen om 9uur les
![]()
Mag zondag weer wat lekkers
---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 10:51 ----------
Nice MacMag zondag weer wat lekkers
![]()

Mijn darmen vinden het toch niet zo nice hoor
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar de macdo wil. Geef mij maar een goed belgisch frituur!

We hadden het er gisteren over tijdens het eten! Achja, care. Op het moment zelf smaakt het!Las toevallig gister dit artikeltje
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/a...burger-van-McDonald-s-er-na-14-jaar-uit.dhtml
Vind zelf wat bakken of naar frietzaak ook lekkerder dan de Mac. Maar zo af en toe.![]()
daar zeg je zoiets! Ik weet mijn post workout meal van zondag al! 
Een Macdo'ke nu en dan moet zeker kunnen maat, zeker met jou gains van de afgelopen maanden!
ben nochtans veel vet kwijt op mijn benen! Al mijn broeken beginnen losser te zittenWe wouden gisteren mss nog naar red & blue gaan (no homo), maar had een korte broek aan. 4 broeken van 4 verschillende mensen geprobeerd en geen een pasteben nochtans veel vet kwijt op mijn benen! Al mijn broeken beginnen losser te zitten

Jij gaat uit in een korte broek? What are you, like, twelve?!
En Red&Blue, daar heb ik vroeger ook wat nachten in verloren. Goede tijden![]()
Nee, gisteren was het 25 graden dus had korte broek aan. Toen de vraag gekregen of ik mee naar kotfeestje kwam. En daar werd gesproken over r&b. Uiteindelijk naar de ossenmarkt gegaan

zo bezopen dat je even op die stoel moest uitrusten man?

Wel BUFF! zonde van die stomme ecto op de achtergrond
![]()

zo bezopen dat je even op die stoel moest uitrusten man?

ecto's met het idee van bloemkolen in hun oksel verpesten gewoon heel het straatbeeld tegenwoordig![]()

Ik dacht: ik zal eens een robke placere! En men eigen pottoe zuipen!
Die kerel lag trouwens op een tafel en leunde tegen zijn rugzak! Die kerel was echt zo een het maffen![]()
Ik dacht: ik zal eens een robke placere! En men eigen pottoe zuipen!
Die kerel lag trouwens op een tafel en leunde tegen zijn rugzak! Die kerel was echt zo een het maffen![]()