XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.803
:bang:

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 10:51 ----------

Nice Mac:p Mag zondag weer wat lekkers:burger:
:sad:

Mijn darmen vinden het toch niet zo nice hoor :o:o
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar de macdo wil. Geef mij maar een goed belgisch frituur!

Een Macdo'ke nu en dan moet zeker kunnen maat, zeker met jou gains van de afgelopen maanden!

• #4.807
We hadden het er gisteren over tijdens het eten! Achja, care. Op het moment zelf smaakt het!

Vind zelf wat bakken of naar frietzaak ook lekkerder dan de Mac. Maar zo af en toe. :p
:eek: daar zeg je zoiets! Ik weet mijn post workout meal van zondag al!

Rundsburger tussen een vers pistoleetje! :meal:

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 12:22 ----------

Een Macdo'ke nu en dan moet zeker kunnen maat, zeker met jou gains van de afgelopen maanden!

We wouden gisteren mss nog naar red & blue gaan (no homo), maar had een korte broek aan. 4 broeken van 4 verschillende mensen geprobeerd en geen een paste :roflol: ben nochtans veel vet kwijt op mijn benen! Al mijn broeken beginnen losser te zitten

We wouden gisteren mss nog naar red & blue gaan (no homo), maar had een korte broek aan. 4 broeken van 4 verschillende mensen geprobeerd en geen een paste :roflol: ben nochtans veel vet kwijt op mijn benen! Al mijn broeken beginnen losser te zitten

Jij gaat uit in een korte broek? What are you, like, twelve?!

En Red&Blue, daar heb ik vroeger ook wat nachten in verloren. Goede tijden :)

• #4.809
Jij gaat uit in een korte broek? What are you, like, twelve?!

En Red&Blue, daar heb ik vroeger ook wat nachten in verloren. Goede tijden :)

Nee, gisteren was het 25 graden dus had korte broek aan. Toen de vraag gekregen of ik mee naar kotfeestje kwam. En daar werd gesproken over r&b. Uiteindelijk naar de ossenmarkt gegaan

• #4.811
Een kotfeestje!?! In de Rhodestraat?!

Sint vincencius ofniet

Ow en ik heb nog een foto me u!! :trollface:

uploadfromtaptalk1366974483347.jpg

Mooie pic!

Waar zijn die kuiten btw :trollface:

zo bezopen dat je even op die stoel moest uitrusten man?

• #4.818
ecto's met het idee van bloemkolen in hun oksel verpesten gewoon heel het straatbeeld tegenwoordig :p

En dan heb je die lichting nog die hun okselhaar scheren en dat prikt zo dat zu hun armen niet meer low kunnen houden :D

Ben nu pleite ff naar het revalidatie center :o

Ik dacht: ik zal eens een robke placere! En men eigen pottoe zuipen!

Die kerel lag trouwens op een tafel en leunde tegen zijn rugzak! Die kerel was echt zo een het maffen :roflol:

Had er dan veel dichterbij gestaan! hem ff geswaffeld ofzo!

Ik dacht: ik zal eens een robke placere! En men eigen pottoe zuipen!

Die kerel lag trouwens op een tafel en leunde tegen zijn rugzak! Die kerel was echt zo een het maffen :roflol:

Haha Arn, daar moet je nog enkele jaren op oefenen voordat je een Robke kan placeren :p

Terug
Naar boven