AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.841
Waarom een cheatdag

Omdat ik daar zin in heb? :dunno:

Ik eet liever 3000-4000kcal verspreid over de dag/middag dan in 1 maaltijd en dan nog eens je andere maaltijden eten

Ik denk dat hij het nut/noodzaak bedoeld. Het nut van cheatdagen/cheatmeals is achterhaald, de boost die het je metabolisme geeft een dagje iets boven onderhoud te eten is verwaarloosbaar. Ik zou het dus alleen doen als het je echt helpt je spirit high te houden ofzo.

• #4.846
Ik denk dat hij het nut/noodzaak bedoeld. Het nut van cheatdagen/cheatmeals is achterhaald, de boost die het je metabolisme geeft een dagje iets boven onderhoud te eten is verwaarloosbaar. Ik zou het dus alleen doen als het je echt helpt je spirit high te houden ofzo.
Mentaal ;) Ik doe het ook maar 1x om de 14 dagen

Als het voor mijn metabolisme was zou ik gewoon 100g extra carbs eten aan rijst fzo

Mentaal ;) Ik doe het ook maar 1x om de 14 dagen

Als het voor mijn metabolisme was zou ik gewoon 100g extra carbs eten aan rijst fzo

Okidokie, je bent goed bezig hoor, al lekker veel vet kwijt gespeeld aan die laatste foto te zien.

Wut? Dat hebben we toch al gedaan? :p

Nee nee, dan is het niet een all you can eat wok.
Zelf beginnen koken & alles maken + eten waar je zin in hebt. Hier had ik het eens gedaan met vrienden - véél frieten van zoete aardappelen, hamburgers gemaakt, pizza.. & dessert :D

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 20:42 ----------

Hij beschouwd ons niet als vrienden :sad:

Mensen die komen naar meet II
massivebe

MassiveBe

fixed.

• #4.853
Het probleem is dan wel dat je vrienden in de buurt moet hebben die liften en veel eten :roflol:

• #4.855
True story. Ik stel voor om deze zomer een (kleinschalige) meet te houden met een BBQ! :meal:
tAhGL.gif

• #4.858
Zometeen strong man training met Sanca, Sayer en MassiveBE!!

Rechterkuit is steeds steeds stijf/zit vast, hopelijk heb ik daar straks niet teveel last van! Zal wrs wel niet

Laatst bewerkt:
Succes!
Gaan ze je helemaal afbeulen? :D

Terug
Naar boven