Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Pas je op dat ze niet direct betere stats heeft dan jou xyzyx :)

Pas je op dat ze niet direct betere stats heeft dan jou xyzyx :)

d8f.jpg

Boy, hell no dat ik 16 pagina's ga terug lezen. Korte recap van de voorbije twee weken? Nog aan het cutten of eindelijk terug wat spiermassa aan het kweken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.631
Boy, hell no dat ik 16 pagina's ga terug lezen. Korte recap van de voorbije twee weken? Nog aan het cutten of eindelijk terug wat spiermassa aan het kweken?
Ben nu iets langer dan 3 weken aan het bulken. Kcal opgeschroefd naar 3200kcal. Lijk wat voller (soms wat bloated) en kracht gaat goed omhoog, vp nog niets van gemerkt

Recente pics staan paar posts terug

Ben nu iets langer dan 3 weken aan het bulken. Kcal opgeschroefd naar 3200kcal. Lijk wat voller (soms wat bloated) en kracht gaat goed omhoog, vp nog niets van gemerkt

Recente pics staan paar posts terug

Is 3200kcal niet wat weinig voor je?

VP ziet er goed uit op de foto's, al ben je wel wat meer richting een mooiboy nu dan een echte krachtpatser :p Truth has to be told, Arnodsi! Maar je traps, schouders, kuiten ... staan er wel goed bij, dat dan weer wel. :D

Congrats met je BP-PR!

Gisteren heeft hij borst en zijkant schouders getraind.

En volgens Mack10 is everyday cheat meal day.

:D

Mack10 heeft er dan ook het figuur naar :o

• #6.634
Is 3200kcal niet wat weinig voor je?

VP ziet er goed uit op de foto's, al ben je wel wat meer richting een mooiboy nu dan een echte krachtpatser :p Truth has to be told, Arnodsi! Maar je traps, schouders, kuiten ... staan er wel goed bij, dat dan weer wel. :D

Congrats met je BP-PR!

Mack10 heeft er dan ook het figuur naar :o

:roflol: je moet mijn hoofd niet vergelijken met mijn lijf!

Wait wut

Hoezo bedoel je mooi boy? Dat quads achterlopen weet ik wel (samen met borst en zijkant schouders)
En Thx ;)

:roflol: je moet mijn hoofd niet vergelijken met mijn lijf!

Wait wut

Hoezo bedoel je mooi boy? Dat quads achterlopen weet ik wel (samen met borst en zijkant schouders)
En Thx ;)

Grappig, goed mopje, haha! :o

Mooi boy als in het feit dat je nu geen fattie meer bent :) Vroeger zag je aan je fysiek dat je dacht: kracht > fysiek. Nu lijkt het anders, nu lijk je podiumambities te hebben, if you know what I mean.

• #6.636
Grappig, goed mopje, haha! :o

Mooi boy als in het feit dat je nu geen fattie meer bent :) Vroeger zag je aan je fysiek dat je dacht: kracht > fysiek. Nu lijkt het anders, nu lijk je podiumambities te hebben, if you know what I mean.

Ik heb altijd deze gedachten gehad hoor, maar was gewoon te gefocust op gewicht ipv spiegel :o

Ach, al doende leert men ;)

Laatst bewerkt:
sowieso;)

iedereen maakt fouten.

Daar leer je ook van.

Ik dacht eerst ook zwaarder,zwaarder,zwaarder.

Is niet de manier.

• #6.638
Pffff was geen denderende training ...
Andere gym, last van SI gewricht en mijn broekje was te klein :') Spande super had aan mijn ballen, naad is zelfs wat gelost ... (hardloop broekje ipv trainingsbroekje. Binnenin zit nog zo'n netbroekje)

5min fietsen

trainingsduur: dunno, klein uurtje

oefeningen van raf

Squat:
10x20
10x20
10x20
8x60
8x90
6x100
6x120
3x130 PR, maar ze voelde niet echt goed aan

Leg press:
10x100
4x100 teveel last van SI gewricht

Leg extension:
15x50
12x60
10x75
10x80 + halve reps tot falen
8x75 ds 6x45 ds 10x25 + tot falen :fuu: buurnnnn

Seated leg curl:
17x45
Wat gekloot met een slotje, naar ander toestel gegaan
12x65
10x75
10x75 + tot falen
10x75 ds 7x45 ds 8x25 + tot falen Ik stond recht en liet alles 1 voor 1 vallen :roflol: eerst ipod, dan handdoek en dan drinken. Wat een fail

Benen: 2.5/5, meh wel goede pomp enz, maar geen goed gevoel over

Straks nog schilderen. De hele tijd op een lader staan :fuu:

nice die squatPR :)
drinken niet over je ipod heen laten vallen hoop ik voor je? :P

en verder...
chicks_go_nuts_for_a_male_camel_toe_tshirt-p235825530997626751qz58_400.jpg

:roflol: :roflol:

• #6.640
Terug
Naar boven