- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Oohhh lief, ga je straks je zusje leren squaten?Nice
Ik ga straks een meisje leren squatten en daarna wat dumbell curls in squatrek omdat het kan
Of is het die chick van 14j

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oohhh lief, ga je straks je zusje leren squaten?Nice
Ik ga straks een meisje leren squatten en daarna wat dumbell curls in squatrek omdat het kan

Oohhh lief, ga je straks je zusje leren squaten?
Of is het die chick van 14j![]()

Pas je op dat ze niet direct betere stats heeft dan jou xyzyx![]()

Jow jasper
Net papiertje van de dokter terug gevonden. In 2006 was ik 1m78 en woog 65.8kg
Dus op op mijn 13 had ik al betere stats dan jij na je eerste kuur![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben nu iets langer dan 3 weken aan het bulken. Kcal opgeschroefd naar 3200kcal. Lijk wat voller (soms wat bloated) en kracht gaat goed omhoog, vp nog niets van gemerktBoy, hell no dat ik 16 pagina's ga terug lezen. Korte recap van de voorbije twee weken? Nog aan het cutten of eindelijk terug wat spiermassa aan het kweken?
Boy, hell no dat ik 16 pagina's ga terug lezen. Korte recap van de voorbije twee weken? Nog aan het cutten of eindelijk terug wat spiermassa aan het kweken?

Ben nu iets langer dan 3 weken aan het bulken. Kcal opgeschroefd naar 3200kcal. Lijk wat voller (soms wat bloated) en kracht gaat goed omhoog, vp nog niets van gemerkt
Recente pics staan paar posts terug
Truth has to be told, Arnodsi! Maar je traps, schouders, kuiten ... staan er wel goed bij, dat dan weer wel. 
Gisteren heeft hij borst en zijkant schouders getraind.
En volgens Mack10 is everyday cheat meal day.
![]()

Is 3200kcal niet wat weinig voor je?
VP ziet er goed uit op de foto's, al ben je wel wat meer richting een mooiboy nu dan een echte krachtpatserTruth has to be told, Arnodsi! Maar je traps, schouders, kuiten ... staan er wel goed bij, dat dan weer wel.
Congrats met je BP-PR!
Thanks
Mack10 heeft er dan ook het figuur naar![]()
je moet mijn hoofd niet vergelijken met mijn lijf! 
je moet mijn hoofd niet vergelijken met mijn lijf!
Wait wut
Hoezo bedoel je mooi boy? Dat quads achterlopen weet ik wel (samen met borst en zijkant schouders)
En Thx![]()

Vroeger zag je aan je fysiek dat je dacht: kracht > fysiek. Nu lijkt het anders, nu lijk je podiumambities te hebben, if you know what I mean.Grappig, goed mopje, haha!
Mooi boy als in het feit dat je nu geen fattie meer bentVroeger zag je aan je fysiek dat je dacht: kracht > fysiek. Nu lijkt het anders, nu lijk je podiumambities te hebben, if you know what I mean.

buurnnnn
eerst ipod, dan handdoek en dan drinken. Wat een fail
Thx!nice die squatPR![]()
drinken niet over je ipod heen laten vallen hoop ik voor je?
en verder...
![]()
![]()