MuscleMeat

Arnold's log

Ja man, rustiger aan doen en goed opletten nu. Geblesseerd raken is nu geen optie ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja man, rustiger aan doen en goed opletten nu. Geblesseerd raken is nu geen optie ;)

nee blessures schiet ik niks mee op, ik probeer al mijn sets minimaal 8 reps te halen (op de dropsets na) dus extreem zware gewichten zie je mij niet verplaatsen en ik focus me steeds en steeds meer op de mind/muscle connectie ipv agressief de sets weg te knallen.

maar ik wil ontzettend graag vooral mijn benen nog iets verbeteren, vandaar quads en hams op een aparte dag en vooralsnog lijkt dat goed uit te pakken :)

DBB's die zich interesseerden in mijn log, ontzettend bedankt voor de interesse maar ik ga stoppen met dit log, en op korte termijn een soort van log bijhouden via mijn FB pagina, nogmaals bedankt!:D

ik blijf wel actief op DBB, alleen niet meer in mijn eigen log.

Wie ben je op facebook dan, vind het wel interessant om je voorbereiding te volgen

update, voorbereiding voor de Flexcup gaat voor mijn gevoel erg goed, kracht is ondanks het wedstrijddieet erg goed, pomp is wat minder en vooral zonder pomp voel ik me ontzettend klein, gewicht was vanmorgen 92.9 kg, ik heb me ingeschreven in de C klasse -90 kg, gaat geen probleem zijn onder de 90kg te komen.

update foto 8 weeks out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo man, dat ziet er al aardig uit ... mooie lijnen op je abs ook.

Zo man, dat ziet er al aardig uit ... mooie lijnen op je abs ook.

in real life heb ik nog een smak meer definitie,onder andere schouders zitten vol strepen en dat zie je hier niet, belichting in mijn gym is echt slecht en foto is gemaakt met mijn blackberry :p

het dieet is momenteel echt zwaar, maar we gaan gewoon door..en over 2 weken ga ik alvast een keer " repeteren" met carbs loaden om te zien hoe ik daarop reageer (6 weeks out zijn we dan)

de laatste 6 weken heb ik iemand die me gaat helpen en ook mee zal gaan naar de wedstrijd, een zeer ervaren persoon dus daar ben ik blij om, wat ik vooral moeilijk vind is mijn eigen fysiek objectief te beoordelen.

Het dieet valt me momenteel wel zwaar..4 dagen 120 gram carbs 2250 kcal,1 dag 520 gram carbs 3600 kcal en dan 2 dagen 30 gram carbs 2600kcal..carb/fat cycle wedstrijddieet,richting de 11e december zal de hoge dag steeds meer gekort worden

Ziet er al goed uit Arnold! Succes nog de komende weken! Die low carb dagen na zo'n high carb dag zijn killing!

Goed opweg Arnold, volgende update pic(s) wat poses? voor mij part met de broek op de enkels look, altijd mooi zulke foto's! ;)

Ziet er al goed uit Arnold! Succes nog de komende weken! Die low carb dagen na zo'n high carb dag zijn killing!

ja weet ik, maar...op die lowcarb dagen mag ik wel een paar dikke eetlepels pindakaas eten :D

maar het allermoeilijkste vind ik dat ik dus helemaal leegloop door dat dieet en ik me zo klein voel, helemaal zonder pomp van het trainen

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 10:50 ----------

Goed opweg Arnold, volgende update pic(s) wat poses? voor mij part met de broek op de enkels look, altijd mooi zulke foto's! ;)

niet komende week maar de zondag erop ga ik dat doen, ik ga die week ook wat depleten, en 2 dagen van tevoren carbs loaden om te "repeteren" voor de wedstrijd om te zien hoe ik reageer op het depleten en carb loaden en ook te zien waar ik sta om te bepalen hoe de laatste 6 weken richting 11 december eruit gaan zien, ik heb ook iemand met veel ervaring die me daarbij zal helpen..

ik heb afgelopen winter een vervelende rugblessure gehad waardoor ik maanden lang niet kon squatten en deadliften maar inmiddels zijn mijn benen beter dan ze ooit waren en doen absoluut niet onder tov bovenlichaam, mede dankzij quads en hams te splitten in 2 trainingen de afgelopen 2 maanden, dus zondag over een week komen er preview pose foto's inclusief wheels, en ik verwacht dan zeker onder de 5% bf te zitten inmiddels, ben zelf ook heel benieuwd hoe het er dan uitziet

Ben benieuwd, hoe train je momenteel je benen dan? Ik kan nu ook (volgens mij) niet squatten op dit moment en hoop dat het niet blijvend is. Ben nu weer benen aan het trainen weer zodat er stimulatie blijft.

Ben benieuwd, hoe train je momenteel je benen dan? Ik kan nu ook (volgens mij) niet squatten op dit moment en hoop dat het niet blijvend is. Ben nu weer benen aan het trainen weer zodat er stimulatie blijft.

ik train iedere spiergroep 1 keer per 6 dagen, voor quads doe ik iedere training;

legextensions, gewoon en per been
squats (momenteel tot 8x180 max maar dat was een paar weken terug, wat hoger in de carbs dan nu en vooral op de quads, net boven parallel)
legpresses gewoon en per been
hacksquats (meestal 5 sets met 30 sec rust er tussen)
lunges

verder geen andere spiergroep die dag

hamstrings doe ik op een rugdag, maar dan doe ik smorgens meestal rug en 's avonds nog traps, hams en calfs, voor de hams doe ik dan;

legcurls liggend en zittend
stiffed leg deadlifts

thx duidelijk, even afwachten nog met squats >zie log haha

thx duidelijk, even afwachten nog met squats >zie log haha

haha ja maar dat is frustrerend he, als je ook maar probeert te squatten met een beetje gewicht je al pijn voelt..ik moet het afkloppen maar het gaat nu echt goed, mijn techniek met squatten is ook enorm verbeterd, geen schuimkussen of handdoek om de stang, gewoon hardcore en pas boven 120kg de riem om (voor de zekerheid)

weet nog altijd je FB niet man ! :p

Dacht dat je log gestopt was! Gaat lekker nog zo te lezen!

Dacht dat je log gestopt was! Gaat lekker nog zo te lezen!

Qua actief dagelijks loggen wel,ik hou een log bij op FB tot aan de wedstrijd,maar gaat idd erg goed,mijn wedstrijddieet bestaat uit 4 opvolgende dagen op 120 gram carbs,1 op 520 gram (!) en dat is vandaag :D en vervolgens 2 dagen op 30 gram carbs :(

Hoe heet je op FB, ik update daar ook regelmatig foto's.

Terug
Naar boven