Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, rustiger aan doen en goed opletten nu. Geblesseerd raken is nu geen optie![]()

DBB's die zich interesseerden in mijn log, ontzettend bedankt voor de interesse maar ik ga stoppen met dit log, en op korte termijn een soort van log bijhouden via mijn FB pagina, nogmaals bedankt!
ik blijf wel actief op DBB, alleen niet meer in mijn eigen log.
Wie ben je op facebook dan, vind het wel interessant om je voorbereiding te volgen

Wie ben je op facebook dan, vind het wel interessant om je voorbereiding te volgen

Zo man, dat ziet er al aardig uit ... mooie lijnen op je abs ook.

Ziet er al goed uit Arnold! Succes nog de komende weken! Die low carb dagen na zo'n high carb dag zijn killing!

Goed opweg Arnold, volgende update pic(s) wat poses? voor mij part met de broek op de enkels look, altijd mooi zulke foto's!![]()
Ben benieuwd, hoe train je momenteel je benen dan? Ik kan nu ook (volgens mij) niet squatten op dit moment en hoop dat het niet blijvend is. Ben nu weer benen aan het trainen weer zodat er stimulatie blijft.
thx duidelijk, even afwachten nog met squats >zie log haha
Dacht dat je log gestopt was! Gaat lekker nog zo te lezen!
en vervolgens 2 dagen op 30 gram carbs