update;
Voorbereiding Flexcup gaat voor mijn gevoel goed, nog een kleine 9 weken, vorige week ben ik los van het carb en fatcyclen de kcal wat gaan verlagen, ik ben een kg of 2 in gewicht gezakt, zit nu op 93 a 94kg, definitie is erg goed maar wat ik dan weer minder vind is dat je met minder carbs meteen minder vol oogt en voelt, vooral zonder de pomp van het trainen, maar dat moet ik van me afzetten, alles wat telt is hoe ik er zaterdag 11 december bijsta.
Vorige week eventjes een pijntje in mijn onderrug met squatten waar ik even van schrok, was met 140kg en ben toen niet zwaarder gegaan maar heb mijn quadstraining afgemaakt met lunges, legpresses, hacksquats en legextensions, goed laten maseren door mijn allerliefste vriendin en 2 dagen later was alle pijn weer weg
had vorige week wat pijn in de aanhechting van mijn rechter onderarm waardoor ik o.a niet zwaar flyes kon doen voor borst en geen zware side raises voor mijn delts, heb dat opgevangen door geconcentreerde cableflyes te doen en cable sideraises voor de delts, voelde goed in de spier en belasting voor aanhechting was zo minimaal, de pijn is inmiddels nagenoeg weg.
schema deze week;
zondag (gisteren) schouders
maandagochtend rug
maandagavond traps, hams en calfs
dinsdagavond borst
woensdag rust
donderdag armen
vrijdagochtend quads en glutes
vrijdagavond schouders
zaterdag rust
plus dagelijks iedere morgen 30 tot 60 minuten cardio voor de eerste maaltijd en een aantal dagen 30 minuten cardio voor de laatste maaltijd.
abs 3 keer per week.