MuscleMeat

Artex getting ripped

• Topic Starter Topic Starter
traps zien er wel goed uit, pose skills kun je nog wel wat gebruiken, grappige foto opzich.
en voorruitgang is zeker te zien

thnx KEUNtje
stond in de spiegel wat te rekken en te bekijken en toen dacht ik , wouw monster traps zo , dus maakte ik maar een foto

goede middle-cut-fotos komen nog wel hoor , met dezelfde poses als pre-cut fotos voor de vergelijking , maar er werd om pics gevraagt en ik had deze toevallig.

oke jongens , ik heb een vraagje
ik heb de laatste 2 weken intens ''last'' van spierpijn en vraag me af of dit van de cut kan komen
bijv dinsdag rug trainen , die spierpijn is vandaag pas echt weg , normaal donderdag al
of mn schouders die ik donderdag trainde , voel ik nu vandaag ook nog goed en affect mn training van vandaag (borst) waarschijnlijk best wel.

dus , komt dit door de cut , of door iets anders?

Lijkt me door de cut ? dat je minder snel herstelt omdat je minder eet?

nouja dat dacht ik dus ook , thnx voor de input
het affect mn training wel... al gaat mn cut nogsteeds erg goed.

anyway gister brute borsttraining gehad , dalijk rug , post ze allebei vanavond

Wordt er nog getraind ?

hallo jongens en meisjes ;)

de laatste maand ben ik erg afwezig geweest.
dit ivm 3 weken geen internet thuis , en om nou ergens anders heen te gaan om dbb up te daten gaat tever :)

maar ik ga nu weer vrolijk door, mede omdat ik de input goed kan gebruiken en het een goed motivatie middel blijft

vandaag

Rug /Biceps

Wide-grip chinsopwarmsetje
5 x BW en 7 met weerstand
3 x BW en 9 x met weerstand
3 x BW en 9 x weerstand

Lat machine pulldowns
12 x 8
12 x 10
12 x 12
12 x 10

seated machine t-bars

12 x 50
12 x 60
12 x 60

Deadlifts
12 x 70
12 x 70
12 x 70

EZ preacher curls

12 x 25kg
12 x 25kg
12 x 25kg

Dumbbell curls
3 x 12 x 14 kilo

Cardio: sóchtends al gedaan , 30 mins hardlopen buiten
Voeding: perfect
Comments:
matige kracht maar wel goed getraind
biceps was weer drama zoals altijd

wat is er gebeurt de afgelopen maand? nou ik heb me in principe perfect aan de voeding gehouden op uitzondering van de carnavalsweek. macdonalds , kentucky en meer bier dan ik durf toe te geven zette me even wat terug maar dat moet kunnen.

hoe is het met de cut? ik sta nu op 81 kilo. dat is maar 1 kilo in een maand, maar met carnaval erbij + dat dit de laatste paar kilos zijn ( die gaan altijd langzaam toch?) lijkt me dit logisch

ook denk ik dat ik mn voeding moet gaan aanpassen. mn schema was gebaseerd op iemand van 89 kilo en heeft die 8 kilo ook prima gewerkt. maar ik heb nu het idee dat het een beetje ophoud
dus meer zakken in de koolhydraten en cardio wat opschroeven

morgen een rustdagje e daar ben ik ook wel aan toe ^^

Netjes, hoe lang train je al ?

staat in de eerste post he :) maargoed,

ik train zo'n 2 jaar , waarvan het laatste jaar serieuzer en sinds 1 januari pas met een voedingsschema.

Ah, sorry. Niet naar 1ste post gezien :P.

maakt niet uit hoor ;)

Wil je niet teleurstellen, maar eerste 2 blokjes zichtbaar, zit je nog niet rond de 12%. Ik heb er 4 zichtbaar, 2 net iets minder, en denk dat ik rond de 14% zit. Mensen schatten vaak hun bf% te laag in...

Ik wil jou niet teleurstellen maar ik zit zelf net boven de 12% en bij mij zijn ze niet echt zichtbaar. Mijn vetpercentage is gemeten met huidplooimeter. En dit wordt regelmatig gemeten.

Vetpercentage hangt niet alleen af van het vet op je buik maar ook nog verschillende andere punten... Iedereen denkt maar oh mijn vetpercentage is zoveel. Laat dit gewoon meten als je het wil weten. Maar dan nog, dit getalletje is niet belangrijk want het gaat erom hoe goed jij het vindt.

helemaal mee eens springfield
daarnaast bewaart iedereen zijn vet op net een andere manier, sommige alleen op de buik , sommige overal en dan alles er nog tussenin, dus bij sommige mensen is er veel zichtbaar op hetzelfde percentage waar bij de ander nog niks te zien is.

percentages maak ik me ook niet meer druk om , gewoon naar de spiegel kijken en doortrainen

Laatst bewerkt:
It's all about what the mirror says!:D

It's all about what the mirror says!:D

yup ^^

update:
gisteren 30 minuten hardlopen

vandaag 30 minuten hardlopen

allebei goed gegeten , vandaag 3 biertjes erbij :rolleyes:

even een extra rustdag ingelast vanwege brute spierpijn. door het extra hardlopen herstellen mn spieren minder. even een gode balans in vinden of mn lichaam laten wennen.
morgen benen of schouders. ligt eraan of mn linker front delt genoeg herstelt is voor schouders (had een pijntje)

okee over 15 minuutjes naar de sportschool beentjes trainen. heb er zin in!
wel alleen trainen dus kan geen 100% geven op squat maargoed

okee benen

squat
20 x 20kg
15 x 60kg
13 x 60kg
12 x 60kg
12 x 60kg

leg press
12 x 100kg
12 x 120kg
12 x 130kg

leg extension
3 x 12 x 65kg(denk ik)

leg curl
3 x 12 x fullstack

had neit veel geslapen en te vroeg middageten op dus weinig energie
na squats eigenlijk al lights out maar doorbuffelen
bij legg press over mn nek , thats a first :)
helemaal kapot , goed gevoel overheerst

okee
vandaag eigenlijk een rondje hardlopen geplanned maar mn benen zijn het er niet mee eens.
dan maar morgen :)

fijn weeken jongens!

okee , zwaar weekend gehad
2 avonden wezen drinken , 1ste avond maatje steunen om persoonlijke redenen, andere dag een ander maatje jarig.

maar nu weer lekker knallen , net lekker gegeten , @ 3 uur sporten , borst triceps en wss buik erbij.

Terug
Naar boven