- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
bur zei:
NEE, word door je familie-genen doorgegeven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bur zei:
Glenn GX zei:Meiose gebeurt niet na de bevruchting Worf, maar in de testis of eierstokken.
MrJ zei:Dus AAS kan ervoor verantwoordelijk zijn dat chromosoom 21 teveel gedeeld wordt denk je?
BigMaus zei:Een slecht zwemmertje haalt t eitje niet jongens.....biologie![]()

MrJ zei:Maar bij de paraolympics finished er 100% zeker een mongooltje.![]()
MrJ zei:Zorgt ervoor dat je testikels test. gaan produceren omdat HCG min of meer LH 'nadoet'.
De neveneffecten zijn echter een neg. invoed op de kwaliteit van je zaad (tijdelijk).
redhead zei:Echt dikke vette bullshit.Down Syndroom door aas gebruik.Schei toch uit.
MrJ zei:Maar bij de paraolympics finished er 100% zeker een mongooltje.![]()

MrJ zei:Als je voor kinderen gaat doe je er in mijn opzicht goed aan sowieso niet te kuren. dus dan is het tijdelijke neg. effect van de HCG niet eens een issue.![]()

Angerfist zei:Ik neem aan dat je bedoeld als je op dat moment kinderen wilt. Volgens mij kan je best kuren en een jaar laten een mooi kindje krijgen![]()
ironmike86 zei:vriend van me heeft z'n vriendin zwanger gemaakt in z'n 3de a 4de week van z'n kuur,nu kruipt hier een prachtig meisje rond van 7 maand
er is hier op het forum trouwens nog iemand maar ben vergeten wie...
Ironmind zei:
Angerfist zei:Die kerel met die motor op ze avatar. Weet ff ze naam niet.