Fitness Seller

AS cycle vs. vruchtbaarheid???

Kan iemand in godsnaam zn bewijzen ff naar voren toveren....doelloos zo'n topic.
Als ik het bewaard had had ik het geplaatst...zo is het snel uit de wereld geholpen !!!

MrJ zei:
Dus AAS kan ervoor verantwoordelijk zijn dat chromosoom 21 teveel gedeeld wordt denk je?

Die kans is er. Volgens een onderzoek waarbij bodybuilders 8 weken een kuur deden met nandrolone en sustanon, was bij de bb'ers een heel groot deel van hun spermacellen misvormd. En misvormde spermacellen staan in verband met genetische afwijkingen.

Effect of androgenic anabolic steroids on semen parameters and hormone levels in bodybuilders. 2000 Nov;74(5):1055-6

Een slecht zwemmertje haalt t eitje niet jongens.....biologie???

MrJ zei:
Maar bij de paraolympics finished er 100% zeker een mongooltje. :p

:roflol:

De eeuwig durende vraag... of AAS voor misvormde kinderen kan zorgen. Er is naar mijn weten geen enkele studie die kan aantonen dat het zo is. Er zullen zeker al gebruikers zijn geweest die kinderen met down syndroom voortgebracht hebben. Maar denk s na, had het percentage van AAS gebruikers een groter aantal kinderen met afwijkingen voortgebracht dan niet gebruikers dan had het ons al dubbel en dik in de media aangesmeerd geweest!

Verder wil ik er op duiden dat bij onvruchtbaarheid en vermindering van zaadcellen bijna altijd onze "milde" deca de schuldige is. Waar je op de koop toe nog met moeite een stijve van kan krijgen. Goed spul!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks @ G21 :cool:

Zo vaak op hun site geweest en deze keer niet terrecht gekomen :duh:
Alles wat ik moest weten staat er! En ja, zoals vele dingen zal dit ook een gissing zijn en blijven ivm het syndroom van down etc...

Thanks mates, was mss een idiote topic maar je kunt beter alles weten dan niks hé... ;) :lifter:

Grtz,

Edwin.

MrJ zei:
Zorgt ervoor dat je testikels test. gaan produceren omdat HCG min of meer LH 'nadoet'.

De neveneffecten zijn echter een neg. invoed op de kwaliteit van je zaad (tijdelijk).

Als ik het goed begrijp is hCG gebruiken dan kiezen uit 2 "kwaden" ?

Als je voor kinderen gaat doe je er in mijn opzicht goed aan sowieso niet te kuren. dus dan is het tijdelijke neg. effect van de HCG niet eens een issue. :)

Geinformeerde mensen herinneren dit nog wel:

Er zijn een paar jaar geleden tests uitgevoerd voor een nieuw geboortebeperkingsproduct voor mannen. Dit ker geen misselijkmakende pil maar een onderzoek naar de effectiviteit van rond de 250mg test per week zetten.
Wat bleek: Na korte tijd waren de mannen compleet onvruchtbaar. Dit duurde zolang er werd bijgespoten.
Onderzoek geslaagd dus maar er kwam 1 probleem bij: De mannen werden zo hitsig van hun 'geboortebeperkingsproduct' dat hun vrouwen eronder leden.

Einde test dus.

(Het zoveelste bewijs dat elke man geiler wordt van exogeen toegediende testosteron).

Je wordt dus tijdelijk onvruchtbaar c.q. de kans op het verwekken van een kind IN een kuur wordt erg klein. Toch ken ik 1 vriend wier dochter IN een kuur is verwekt.

Een bom HCG helpt de productie weer stijgen alleen maakt de kwaliteit van die eerste vermeerderde productie bar slecht.

redhead zei:
Echt dikke vette bullshit.Down Syndroom door aas gebruik.Schei toch uit.

Dit is nou een antwoord met veel toegevoegde waarde!!!

Als je goed leest staat er ook duidelijk KAN en het heeft met div factoren te maken.

en idd Glen het gebeurd in die fase al.

MrJ zei:
Als je voor kinderen gaat doe je er in mijn opzicht goed aan sowieso niet te kuren. dus dan is het tijdelijke neg. effect van de HCG niet eens een issue. :)

Ik neem aan dat je bedoeld als je op dat moment kinderen wilt. Volgens mij kan je best kuren en een jaar laten een mooi kindje krijgen :)

Angerfist zei:
Ik neem aan dat je bedoeld als je op dat moment kinderen wilt. Volgens mij kan je best kuren en een jaar laten een mooi kindje krijgen :)

dat bedoelt J ook! ik zou minimaal een half jaar tot een jaar voor aanvang clean zijn..je zaad laten onderzoeken is ook geen slecht idee!

Vriend van me heeft zijn vrouw in zijn nakuur zwanger gemaakt van een zoon.

ironmike86 zei:
vriend van me heeft z'n vriendin zwanger gemaakt in z'n 3de a 4de week van z'n kuur,nu kruipt hier een prachtig meisje rond van 7 maand :)

er is hier op het forum trouwens nog iemand maar ben vergeten wie...

ccnp soms?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven