Hoi makkers,
Ik ken/weet ondertussen al een hele boel over de verschillende producten, hun samenstelling en de werking ervan. Maar hoe zit het nu met je vruchtbaarheid in een AS cycle? Daar begon ik gisteren ineens aan te denken en wil er ook uitkomen ook
Ik heb op verschillende sources op het web wel artikels gevonden die aantonen dat je zaadkwaliteit drastisch achteruit gaat bij het toedienen van AS. Maar is dit een blijvende nog tijdelijke kwestie

Het lijkt me vrij logisch dat de kwaliteit achteruit gaat, daar de productie ervan ook gebeurt door je testikels... Aangezien die tijdens een AS kuur soms krimpen tot pinda's (thanks to pregnyl!! haha...) lijkt me die source wel vertrouwlijk aan info?
heeft hier iemand nog een artikel over bij de hand of weet je meer? dan kan ik stoppen met brainstormen en ben ik weer wat slimmer
P.s.: Ik lees wel dat de zaadproductie/kwaliteit weer op zijn normale niveau is na ongeveer 2 à 3 maanden. Doch wordt dit proces versneld met de toediening van pregnyl/clomid/nolvadex kortom anti-oestrogeen of heeft dit hier geen effect op? daar de eigen test aanmaak toch ook versneld wordt bij de toediening ervan?