AndroidHealthClinic

*AS en KANKER en AIDS*

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
ik verneem de laatste tijd veel uitspraken van mensen die menen dat AS momenteel voorgeschreven wordt aan aids- en kankerpatienten....
Ik vraag me dat ook af, met welke achterliggende gedachten dit gedaan wordt.
Ik dacht zelf altijd dat AS eerder voor kankerontwikkeling kon zorgen, dan dat het kanker tegen gaat...
Daarintegen ben ik wel bekend met het feit dat een hoog gehalte oestrogenen voor kankerontwikkeling kunnen zorgen... dus het zal wel iets te maken hebben met onderlinge verhoudingen o.i.d.

anyway,

als er iemand wat meer van weet of misschien een link naar een artikel, please be my guest.

thnx

jw

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Met AIDS (hiv) verminderd je weerstand enorm en val je gigantisch af. De AS zorgen ervoor dat je wat meer spiermassa opbouwt waardoor je ook weer wat sterker bent in je doen en laten.

Idd. bepaalde as versterken het immuumsysteem enorm, aids patienten overlijden meestal door een slecht immuumsysteem, een verkoudheid of griep kan dan al dodelijk zijn.

Mbt. kankerpatienten wordt het, naar mijn weten, in de periode na een chemokuur nog wellis gebruikt, waarschijnlijk om iemand aan te laten sterken. Hoe dit exact zit weet ik niet helemaal zeker, heb er ooit eens iets over gelezen en zal kijken of ik er nog eens wat over kan vinden.

Bij aids gaan je rode bloedlichaampjes langzaam dood.
Bij bepaalde A.S vermeerderd juist de rode bloedlichaampjes, vooral gewichtheffers gebruiken deze A.S, welke het is weet ik niet.

Silva zei:
Bij aids gaan je rode bloedlichaampjes langzaam dood.
Bij bepaalde A.S vermeerderd juist de rode bloedlichaampjes, vooral gewichtheffers gebruiken deze A.S, welke het is weet ik niet.

Human Growth Hormone... HGH... aids patienten verkopen deze anabolen vaak om bijvoorbeeld drugs voor te kopen...

jimmy, hgh zijn groeihormonen en geen anabole steroiden.

Ik denk ook dat ze worden gebrukt voor het versterken van het imuum systeem. Kanker is ook vaak de oorzaaak van een slecht functionerend imuumsysteem. Normaal gesproken worden kankercellen afgebroken door je imuumsysteem, functioneert dit tijd niet goed dan worden er dus ook minder kankercellen afgebroken en heb je kans dat ze uitgroeien tot een tumor. Als je in behandeling bent voor kanker zal je imuumsysteem door de chemokuur helemaal plat liggen en heb je dus meer kans dat er weer kankercellen bijkomen. Functioneer je imuumsysteem wel weer redelijk tot optimaal dan zal dit bepertkt blijven.

groeihormoon werkt anabool. proteinen en veel supplementen ook. maar groeihormonen hebben niks te maken met anabole steroiden. groeihormonen zijn groeihormonen en anabole steroiden zijn coïtushormonen. zijn totaal verschillende zaken.

skydirk zei:
groeihormoon werkt anabool. proteinen en veel supplementen ook. maar groeihormonen hebben niks te maken met anabole steroiden. groeihormonen zijn groeihormonen en anabole steroiden zijn coïtushormonen. zijn totaal verschillende zaken.

?????? Ligt dit aan mij, of........................

Ik vrees dat het aan jou ligt...

jeradu zei:
?????? Ligt dit aan mij, of........................

JA !!, duizend zweepslagen !! :whip:

skydirk zei:

yeps, er zijn namelijk ook steroiden die niet anabool zijn.;)

Als je het mij ff kan uileggen dan, waarom As coïtushormonen zijn, dan begrijpt iedereen het, want as zijn niet alleen coïtushormonen.

de meeste as, zijn mannelijk hormoon. ze worden dan ook gebruikt bij vrouwen die kanker hebben. meestvoorkomende: borstkanker.
kanker wordt ook door hormonen gevoed. bij vrouwen dus door oestrogenen. daarom wordt een tegenactie gedaan met mannelijk hormoon.
uiteraard wil jij niet spullen gaan gebruiken, die ze bij mannen gebruiken. dat zijn dus anti testo-preparaten.

Terug
Naar boven