Menno Henselmans
Cool Novice
- Waardering
- 51
Gele kaart gekregen... lol.
Aangezien de thread te snel loopt maak ik een nieuwe post in plaats van m'n vorige te editen.
Zie ook m'n artikel over exercise selection.
2) 100% crap. Maaltijdfrequentie is irrelevant voor je BMR.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Edit:
Aangezien de thread te snel loopt maak ik een nieuwe post in plaats van m'n vorige te editen.
1) Met enkel compounds kom je heel ver, maar voor optimaal resultaat raad ik toch isolatie-oefeningen aan. Chin-ups komen het best in de buurt voor optimale bicepsstimulatie maar leiden toch enigszins onder active en pasive insufficiency van de biceps. Voor de triceps heb je zeker isolatie-oefeningen nodig, als je ellebogen dat trekken, want het lange hoofd kan alleen optimaal gestimuleerd worden met je schouder in flexie en overhead presses hebben vaak de schouders als limit factor.Wat vind je van het volgende:
1) Specifieke isolatie oefeningen voor biceps en triceps zijn overbodig, met compounds als overhead presses, benchesm rozs en pull ups bouw je alleen al een stevig paar guns.
2) zesmaal per dag eten om je metabolisme om peil te houden
Zie ook m'n artikel over exercise selection.
2) 100% crap. Maaltijdfrequentie is irrelevant voor je BMR.
Zeker een dieetstrategie met een hoge benefit-to-effort ratio, maar absoluut niet correct als theoretisch model. Er is veel meer dan alleen je macros belangrijk voor je lichaamscompositie, laat staan je gezondheid.Wat is je opinie over het bekende en een van de meest besproken, IIFYM?
Je krijgt er eentje. Misschien meer na m'n cut.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het grote voordeel is dat je gebruikmaakt van de hongeronderdrukking na het wakker worden. Dat maakt het dieet veel draagbaarder. Vergeleken met een vergelijkbaar dieet maar dan met een kleine maaltijd meteen na het opstaan heeft het geen positieve effecten op je vetverbranding. Vasten is goed te marketen als iets magisch, maar het is gewoon een makkelijke manier om minder te eten dan je verbrandt.Mening over intermittent fasten in een cut? Dus echt gericht op vet verlies.
Zijn er voordelen mee te behalen wanneer je andere factoren gelijk houd (trainingsschema en voeding/supplementatie)?
Nieuwe account? Ik heb een 'about' pagina waar ik wat vertel over mezelf en m'n algemene methode, maar daar mag ik niet naar linken volgens mij. Ik zou niet weten wat ik over mezelf persoonlijk kan zeggen wat relevant is, maar vraag het gerust als je iets wilt weten.Waarom een nieuw account? En srs ben harde n00b op t gebied van kennis van atleten, schrijvers of gewoon mensen in het algemeen dus eens gewoon: wie ben je en wat doe jeIk zie auteur staan maar dat is toch niet alles?
Stats ook plz![]()
Edit:
Wat zijn de 7 compounds? Ik heb veel veel meer informatie nodig om een volledig schema aan te raden, maar ik kan wel zeggen dat ik nooit bodypartsplits gebruik.Top dat je dit doet!
Ik doe momenteel 5x5 op alle 7 compounds om kracht te ontwikkelen.
Welk splitschema zou je na men huidig schema aanraden om zoveel massa erop te plakken gecombineerd met goed voedingsschema?

Ik zie auteur staan maar dat is toch niet alles? 
.