iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De interesse wordt absoluut op prijs gesteldEnige indicatie voor een eventuele datum en prijs voor de flat bench? Wil graag je omzet verhogen, maar duurt het nog lang?
Het is echter een erg groot project waarbij veel komt kijken. Onze focus lag de afgelopen maanden op wat andere zaken, waaronder de vernieuwingen van enkele Barbarian Line toestellen.
De eerste leveringen van de toestellen zullen voor particulieren waarschijnlijk echter pas begin 2015 zijn.Sorry
SOON!

Onze focus blijft inderdaad op krachtsport en bodybuilding gerichtFS, aller eerste pracht initiatief. Toch durven te investeren in een beetje hardcore materiaal terwijl de technogym cardio en fitnessapparaten gym's de grond uit schieten!
Mag ik vragen hoe bestendig deze lijn word tegen weersinvloeden? Begint toch te kriebelen om eens rond te kijken voor een cage om lekker thuis te kunnen trainen, maar ik heb geen ruimte binnenshuis... Wel in de tuin om daar nog een extra "binnen" ruimte te maken. Natuurlijk komt er een kacheltje, maar niet voor als ik er zelf niet ben.

Een speciale afwerking waarmee de toestellen buiten neergezet kunnen worden is dus gewoon mogelijk (echter wel tegen een meerprijs). Informeer bij onze klantenservice.Onze focus blijft inderdaad op krachtsport en bodybuilding gerichtDe ATX toestellen worden niet speciaal behandeld om weerbestendig te zijn of om buiten gebruikt te kunnen worden. De toestellen worden normaal gepoedercoat. Wanneer een toestel in een vochtige omgeving staat kan er roestvorming ontstaan op de ongelakte binnenkant van het toestel of in krasjes/beschadigingen in de lak. Als het toestel droog onder een overkapping staat zal dat overigens wel meevallen. Bovendien duurt het tientallen jaren voordat de roest het toestel echt zal aantasten.

In verhouding tot andere high-end merken liggen de prijzen juist erg netjes hoor, zeker wanneer je rekening houdt met de hoge specificaties van de ATX toestellen en de accessoires die inbegrepen zijnmooie toestellen. Maar vind het knap als je die gaat verkopen, voor die prijzen.
Anyway good luck!

Valt wel mee toch? Qua materiaalgebruik en gaten / spacing is het volgens mij te vergelijken met de Rogue Monster Lite serie en daar zitten ze qua prijs bijna precies gelijk mee als je rekening houdt met de goede spotters die bij Rogue niet standaard zijn. Als de ATX afwerking en service dan goed blijkt te zijn lijkt het me dat die gewoon goed moeten verkopen.Maar vind het knap als je die gaat verkopen, voor die prijzen.
Anyway good luck!
Dat dachten wij dus ookValt wel mee toch? Qua materiaalgebruik en gaten / spacing is het volgens mij te vergelijken met de Rogue Monster Lite serie en daar zitten ze qua prijs bijna precies gelijk mee als je rekening houdt met de goede spotters die bij Rogue niet standaard zijn. Als de ATX afwerking en service dan goed blijkt te zijn lijkt het me dat die gewoon goed moeten verkopen.