- Waardering
- 2.705
Dat is inderdaad allemaal mogelijk dankzij het modulaire ontwerp. Er is bij de Squat Stand/Half Rack al rekening gehouden met het toevoegen van extra palen aan de achterkant, inclusief kortere spotters voor tussen de palen, zodat er een mini power rack ontstaat. De plate storage pinnen kunnen natuurlijk ook aan alle palen worden vastgemaakt. Ik zal later nog even een voorbeeld afbeelding uploadenKomt er ook een half rack met plate storage? Dus zeg maar wat bij de power cage met plate storage extra is tov de cage zonder storage toegevoegd aan de half rack? Dus 2 uprights met pinnen voor de schijven en wat verbindingen om het vast te maken aan het half rack. Lijkt me wel interessant. Evt los verkrijgbaar als upgrade. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een degelijke half rack met plate storage. Liefst 1 waarbij ik pullups kan doen terwijl de barbell kan blijven liggen in de J-hooks.
Moet lukken omdat het een modulair systeem is lijkt me zo?

In eerste instantie zullen wij de racks echter enkel in de standaard configuraties aanbieden zoals in de prijslijst die ik hier eerder heb gepost. Uitwisselbare onderdelen en uitbreidingen zoals andere chin-up bars of extra uprights komen later pas beschikbaar.