MuscleMeat

Audiosysteem voor thuis

Bezoekers in dit topic

Ok thanks.
Raad je het aan om een receiver te kopen, of is het toch een pak beter tuner en versterker apart te nemen?


Misschien doe ik dat vandaag wel ja, wat uitleg vragen in een plaatselijke speciaalzaak, maar dan uiteindelijk online of in Media Markt kopen waarschijnlijk :D

Losse componenten is beter, maar vaak duurder. En ga niet op een merk staren, het gaat om smaak qua geluid (van warm tot analytisch).
 
Losse componenten is beter, maar vaak duurder. En ga niet op een merk staren, het gaat om smaak qua geluid (van warm tot analytisch).

Tuner + versterker is inderdaad direct al een pak duurder dan een receiver.
Kan mij wel voorstellen dat beide apart beter zijn, maar op welke manier functioneert het dan zoveel beter? Of is dat verwaarloosbaar voor recreatief gebruik?
 
Tuner + versterker is inderdaad direct al een pak duurder dan een receiver.
Kan mij wel voorstellen dat beide apart beter zijn, maar op welke manier functioneert het dan zoveel beter? Of is dat verwaarloosbaar voor recreatief gebruik?

Gescheiden voedingen enzovoort, het is maar de vraag wat heb je ervoor over ;) , het door jou genoemde bedrag is een muggenscheet in die wereld "the sky is the limit".
 
Gescheiden voedingen enzovoort, het is maar de vraag wat heb je ervoor over ;) , het door jou genoemde bedrag is een muggenscheet in die wereld "the sky is the limit".

Uiteraard, maar ik hoef dan ook geen professioneel materiaal. Je maakt het zo gek als je zelf wilt.
Bv een Lamborghini kost 300 000 euro, maar met een Polo van 15 000 euro raak je ook van A naar B.
Ik zie dat je voor 300 euro al een AV receiver heb, dus denk dat ik daar maar eens mee begin.
 
Back
Naar boven