- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
En wat is het plan? Wil je nog lichter worden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat is het plan? Wil je nog lichter worden?
Lean bulk is het plan maar ben afgelopen week 600 gram aangekomen, is iets te veel. Ik aim voor 300 gram per week
OK, snap ik. Goed planLean bulk is het plan maar ben afgelopen week 600 gram aangekomen, is iets te veel. Ik aim voor 300 gram per week
Ook niet onderschatten hoeveel rug je bij deze 3 oefeningen doet hoor

Klopt wel, upper back was wel weer fried na die rdls met snatch gripOok niet onderschatten hoeveel rug je bij deze 3 oefeningen doet hoor![]()
Rdls zijn het geheim voor upperbackKlopt wel, upper back was wel weer fried na die rdls met snatch grip
Moest ff googlen wat een “spoto press” was, waarom doe je deze vs een normale bench press?Low incline press
3x9x55kg
Reverse lunges
3x11x47,5kg / 1x20
Binnenkort lunge ik meer dan ik bench lol
Spoto press
3x10x50kg
Extra bench volume
Chins
9/9/9/8
Bent laterals en ab wheel
Goeie vraag, misschien moet ik gewoon stoppen met die variaties en gewoon bench pressenMoest ff googlen wat een “spoto press” was, waarom doe je deze vs een normale bench press?
Ikzelf houd echt van “keep it basic”, soms een paused setje ertussen wellicht. Maar iedereens eigen voorkeur uiteraard.Goeie vraag, misschien moet ik gewoon stoppen met die variaties en gewoon bench pressen
Bench+Larsen Bench als je variatie wilt.Ikzelf houd echt van “keep it basic”, soms een paused setje ertussen wellicht. Maar iedereens eigen voorkeur uiteraard.
Houd het wel interessant, maar je hebt wel gelijk. Dit programma wat ik nu draai is hoge frequency van lifts. Normale SBD en OHP 1x in de week, 2 squat varianten, 2 bench, 1 deadlift en 1 OHP. Had al low incline van de main bench gemaakt en RDL's van deadlifts (wil niet echt meer gaan deadlift op zolder) OHP kan ik helaas alleen seated uitvoeren of anders met m'n axle ivm puntdak.Ikzelf houd echt van “keep it basic”, soms een paused setje ertussen wellicht. Maar iedereens eigen voorkeur uiteraard.
Doe nu feet up bench. Is ook puur upper body
Larsen is echt zalig. Heb deze nog maar kort toegevoegd maar lijkt veel te doen.
Was het zo erg?Gisteren niet gewogen, veel gegeten en niets getracked.