- Waardering
- 2.065
Ooit gedaan? Die hit je upper back wel hard man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit gedaan? Die hit je upper back wel hard man.
Nee, dan kan ik wss minder gewicht gebruiken.
wow.... en hoe voelt je rug daarna? Lekker afgefikt?

Best wel goede burn jawow.... en hoe voelt je rug daarna? Lekker afgefikt?![]()

Feet up bench is larssen press of?Romanian deadlift
3x7x115kg / 1x16
Feet up bench
3x9x55kg / 1x12
Cable rows
3x12x30kg
Paar sets band pull aparts
Ja soort van, doe gewoon m’n voeten op de bank ipv op de grond zodat ik alleen m’n upper body gebruik
Ik volg religieus het programma, elke 7e week is een geplande deload.Wat was de reden waarom je de deload deze week deed?
Ooh op die manier. Zit zelf ook aan een week deload te denken en dacht wellicht had je dezelfde klachten voor je deload als die ik nu ervaar, futloos/ minder zin en meer vermoeid voor/na de training.Ik volg religieus het programma, elke 7e week is een geplande deload.
Had op zich nog niet ergens last van maar merkte al wel bij de repouts dat het minder werd tegenover de eerste paar weken (en heel vermoeid na de training idd).Ooh op die manier. Zit zelf ook aan een week deload te denken en dacht wellicht had je dezelfde klachten voor je deload als die ik nu ervaar, futloos/ minder zin en meer vermoeid voor/na de training.
Yep, je kan kiezen voor 2-6 dagen. Komt allemaal op hetzelfde volume neer, bij meer dagen verspreid je alles gewoon. 5x per week is 1 lower, 1 pressing en een back movement per dag.opvoeren naar 5x zit ook in het schema?
goed bezig laatste tijd![]()
Eerste dag na je deload zou je juist moeten knallen!Squat
1x110kg / 3x9x85kg / 1x11
Seated ohp
3x11x30kg / 1x15 of 16
tellen is moeilijk
Chins
9/9/8/8
Band face pulls en planks
Voelde me niet al te best maar heb het er weer op zitten
Zou inderdaad wel moeten maar was al heel de dag misselijk die extra calorieën hielpen ook niet mee vandaag.Eerste dag na je deload zou je juist moeten knallen!
Ziekjes of lichamelijk wat?
Volle buik en sporten, bad combo.Ik ga ook weer voor het avondeten trainen zoals ik eerst deed